eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceBO - Szkolna strefa odpoczynku - adaptacja przestrzeni szkolnej dla uczniów i rodziców Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach - etap I - fasady szklane



Ogłoszenie z dnia 2021-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO – Szkolna strefa odpoczynku – adaptacja przestrzeni szkolnej dla uczniów i rodziców Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach – etap I – fasady szklane

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255387

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nasypowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-551

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 257 15 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp11katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp11katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BO – Szkolna strefa odpoczynku – adaptacja przestrzeni szkolnej dla uczniów i rodziców Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach – etap I – fasady szklane

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62671741-00d5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00091741/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 BO - Szkolna strefa odpoczynku – adaptacja przestrzeni szkolnej dla uczniów i rodziców Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154234/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/393/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63776,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie przeszklonych fasad aluminiowych w wejściu głównym oraz wyjściu na boisko szkolne, w szczególności:
1. Rozbiórka istniejących fasad - 2 kpl.
2. Wykonanie, dostawa i montaż fasad (U równe lub mniejsze niż 0,9):
a. fasada w wyjściu na szkolny dziedziniec wewnętrzny (wg załączonego rysunku):
• drzwi dwuskrzydłowe, wskazane bezprogowe lub z niskim progiem (skrzydło czynne min. 90 cm), otwierane na zewnątrz,
• pochwyt dwustronny,
• zamek 3-punktowy, z wkładką patentową - dwa zamknięcia,
• samozamykacze
• odbojniki posadzkowe lub ścienne na każde skrzydło,
• szkło bezpieczne P4, przeźroczyste, hartowane
b. fasada w wejściu głównym do szkolnego budynku (wg załączonego rysunku) załamana pod kątem prostym:
• drzwi dwuskrzydłowe bezprogowe lub z niskim progiem (skrzydło czynne min. 90 cm) otwierane na zewnątrz, które w przeszłości będą pełnić zadanie drzwi napowietrzających, mające możliwość doposażenia ich we wszystkie elementy przynależne automatyce drzwi napowietrzających,
• zewnętrzy pochwyt, wewnątrz klamka,
• rygle automatyczne w skrzydle biernym,
• zamek 3-punktowy, z wkładką patentową — dwa zamknięcia,
• samozamykacze z szyną ISM z regulacją kolejności zamykania skrzydeł,
• odbojniki posadzkowe lub ścienne na każde skrzydło,
• szkło bezpieczne P4, przeźroczyste, hartowane,
• górne dwa rzędy kwater fasady z wypełnieniem panelowym – nieprzeźroczystym.
Obydwie konstrukcje w/w fasad w kolorze RAL 9006.
3. Demontaż, załadunek, wywóz na 15 km i utylizacja gruzu i złomu — środki uzyskane ze sprzedaży złomu należy przelać na konto Zamawiającego.

Uwaga: Wykonawca ślusarki przed jej wykonaniem powinien bezwzględnie rozmierzyć jej elementy w obecności Zamawiającego i Inspektora nadzoru.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji obejmującej rysunki, przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część niniejszej SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 2 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

Uzasadnienie faktyczne:
Oferta firmy P.R.U.”Remślus” Bożena i Zbigniew Łysek s.c. jedyna oferta złożona w przedmiotowym postępowanium, została złożona w postaci elektronicznej, jako plik (.pdf) ale bez opatrzenia go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z tym że złożona oferta nie spełnia wymogów formalnych przewidzianych w elektronicznych postępowaniach o zamówienie publiczne, podlega odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1
pkt 3) oraz pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z art. 73 § 1 w zw. z art. 781 Kodeksu cywilnego - ze względu na niezgodność z ustawą Pzp oraz nieważność na podstawie odrębnych przepisów.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.