Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00129885/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dwukrotna mineralizacja pasów przeciwpożarowych na terenie 2 BZ Złocieniec.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.16wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dwukrotna mineralizacja pasów przeciwpożarowych na terenie 2 BZ Złocieniec.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cb8ec9a-bf0f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084794/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa dwukrotna mineralizacja pasów przeciwpożarowych na terenie 2 BZ Złocieniec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129885
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 67/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 29730,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : Dwukrotna mineralizacja pasów przeciwpożarowych
na terenie 2 BZ Złocieniec oraz wraz z załącznikami.
2. Przedmiotem robót jest dwukrotna mineralizacja pasów przeciwpożarowych wokół strzelnicy wojskowej (kompleks nr 365), placu ćwiczeń taktycznych (kompleks nr 1098), budynków technicznych – garaży (kompleks nr 1156) oraz wzdłuż drogi leśnej nr 14, 1, 221. Ponadto przeprowadzenie porządkowania 30 metrowego pasa dookoła placu ćwiczeń taktycznych oraz wzdłuż dróg z suchej materii organicznej i materiałów łatwopalnych oraz porozrzucanych odpadów.
3. Wykonanie mechanicznej mineralizacji wierzchniej warstwy gleby pasów ppoż.
w taki sposób aby zmineralizowana powierzchnia była rozłożona równomiernie bez widocznych głębokich bruzd. Metoda wykonania pasów ppoż. – talerzowanie. Usługa może wymagać kilkukrotnego przejazdu .
4. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ) w oparciu o pozostałe załączniki do SWZ, tj. umowę wraz z „Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia” zawierającym „Zestawienie powierzchni podlegającej mineralizacji” oraz ofertą Wykonawcy, które stanowią integralną część umowy.
5. Zamawiający zaleca wizję lokalną podczas zebrania Wykonawców na przyszłym terenie wykonywania prac. Dokumenty służące do opisu przedmiotu zamówienia należy traktować jako materiał pomocniczy. W oparciu o nie i na podstawie wizji lokalnej Wykonawca sam sporządzi wycenę oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251120-7 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22334,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37048,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22334,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Maciej Harasimowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651693924
7.3.3) Ulica: Aleja Tysiąclecia 7/1
7.3.4) Miejscowość: Wałcz
7.3.5) Kod pocztowy: 78-600
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Maciej Harasimowicz
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Maciej Harasimowicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22334,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-08INNE PRZETARGI OLESZNO
- Wykonanie i montaż rolet okiennych dla 16 WOG EDCA Znak postępowania 3/2025/EDCA
- Naprawa pojazdu sanitarnego IVECO
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.