eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ProchowiceZakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap II



Ogłoszenie z dnia 2025-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prochowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Prochowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-230

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.rogos@prochowice.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.prochowice.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.prochowice.com/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b5cda5c-883a-4652-8735-3f35d07d34d1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027345/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00114687

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 242875,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd UMiG Prochowice :
1)
serwer (do pracy w klastrze serwerów) – 2 szt.
2)
macierz dyskowa do klastra serwerów – 1 szt.
3)
UPS do klastra serwerów – 1szt.
2.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
1)
dostawę kompletnego sprzętu wraz z systemami operacyjnymi serwerów, niezbędnym oprogramowaniem oraz niezbędnymi przewodami,
2)
rozpakowanie i uruchomienie urządzeń, instalacja systemów operacyjnych, połączenie serwerów z macierzą dysków twardych,
3)
konfigurację urządzeń w celu uzyskania klastra serwerów wysokiej dostępności,
4)
uruchomienie mechanizmu wirtualizacji zasobów (obsługi maszyn wirtualnych),
5)
migrację danych z serwerów fizycznych oraz wirtualnych na nową platformę,
6)
uruchomienie napędu LTO który posiada Zamawiający oraz podłączenie go do wskazanego serwera,
7)
instalację i wstępną konfigurację oprogramowania do archiwizacji danych,
8)
wykonanie testów bezpieczeństwa (scenariusze testów zostaną określone przez Zamawiającego),
9)
przygotowanie dokumentacji powykonawczej wdrożenia,
10)
zapewnienie wsparcia technicznego dla Zamawiającego z zakresu eksploatacji środowiska wirtualizacyjnego przez okres zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym,
11)
rozpakowanie i uruchomienie UPS, w urządzeniu należy zainstalować kartę SNMP oraz wykonać jej wstępną konfigurację.
3.
Zamawiający wymaga aby czynności związane z konfiguracją serwerów wykonywane były przez lokalnego Administratora Systemu Informatycznego pod nadzorem osoby realizującej wdrożenie ze strony Wykonawcy.
4.
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 roku, dostarczony w oryginalnym opakowaniu (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producent). Sprzęt musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie oraz musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania urządzeń tzw. „refurbished”.
5.
Dostarczone oprogramowanie ma być nowe, nieużywane, nieaktywowane wcześniej na innym urządzeniu, dostarczone w najnowszej stabilnej wersji pochodzącej z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oprogramowania nieobciążone prawami na rzecz osób trzecich. Dostarczone oprogramowanie i wszelkie jego nośniki (o ile występują) muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych.
6.
Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonego sprzętu i oprogramowania u Producenta w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności.
7.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania sprzętu zawarte zostały w Zał. Nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221271,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269219,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221271,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COCON Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382294250

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 10a

7.3.4) Miejscowość: Olesno

7.3.5) Kod pocztowy: 46-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221271,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.