Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00148449/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania IT na potrzeby Gminy Solec-Zdrój
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Solec-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Solec-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-131
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413776039
1.5.8.) Numer faksu: 413776022
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@solec-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://solec-zdroj.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania IT na potrzeby Gminy Solec-Zdrój2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21621b69-c969-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018030/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu IT na potrzeby Gminy Solec-Zdrój
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Cyfrowa Gmina2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148449
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOO.V.2635.03.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 176045,50
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 1 dostawa sprzętu IT1. Wymagania ogólne dla całości zamówienia:
1) zaoferowane urządzenia/sprzęt komputerowy mają być fabrycznie nowe (nieużywane) oraz dostarczone w odpowiednich opakowaniach,
2) oferta musi być jednoznaczna i kompletna, tj. musi obejmować cały przedmiot zamówienia określony dla CZĘŚCI, w odniesieniu do której wykonawca składa ofertę,
3) wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi dla danej CZĘŚCI w SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia – Tomie III SWZ, przy czym zobowiązany jest do:
a) wskazania producenta, typu, rodzaju, modelu, oznaczenia oferowanego urządzenia/sprzętu komputerowego/oprogramowania w kalkulacji cenowej oferty – załącznik nr 1 do formularza oferty,
b) złożenia w formularzu oferty oświadczenia, że zaoferowane urządzenia/sprzęt komputerowy/oprogramowanie spełniają wszystkie, wymagane, minimalne parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia,
c) złożenia w formularzu oferty oświadczenia, że złożona oferta jest kompletna, tj. obejmuje cały asortyment przedmiotu zamówienia określony dla CZĘŚCI, w odniesieniu do której wykonawca składa ofertę,
4) wykonawca musi skalkulować w cenie oferty również koszty transportu i dostawy
do siedziby zamawiającego.
5) wykonawca musi zapewnić termin, sposób i zasady płatności, o których mowa w treści Tomu II SWZ - projektowanych postanowień umowy (wzoru umowy),
6) jeśli zamawiający wskazał w SWZ nazwy własne, typy i symbole, to jedynie w odniesieniu do posiadanej i użytkowanej przez zamawiającego infrastruktury komputerowej, posiadanego oprogramowania i wykorzystywanych systemów operacyjnych, z którymi dostarczony sprzęt ma współpracować, w pozostałych przypadkach wskazania nazw własnych, typów, symboli, itp., należy rozumieć jako zapisy, którym towarzyszy wyraz „lub równoważny”, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SWZ.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i III SWZ w tym m.in. w:
a/ opisie przedmiotu zamówienia – Tomie III SWZ,
b/ projektowanych postanowieniach umowy.
Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.
Zakres dostaw obejmuje m.in.:
Laptop z systemem operacyjnym - 3 szt., Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym TYP 1-3 szt., Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym TYP 2 – 9 szt., Monitor multimedialny – 1 szt. Dyski serwerowe – 6 szt. Switch 48 portowy zarządzany – 2 szt., Urządzenie wielofunkcyjne A4 – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213100-6 - Komputery przenośne
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.5.) Wartość części: 124215,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 2 dostawa oprogramowania IT1. Wymagania ogólne dla całości zamówienia:
1) zaoferowane urządzenia/sprzęt komputerowy mają być fabrycznie nowe (nieużywane) oraz dostarczone w odpowiednich opakowaniach,
2) oferta musi być jednoznaczna i kompletna, tj. musi obejmować cały przedmiot zamówienia określony dla CZĘŚCI, w odniesieniu do której wykonawca składa ofertę,
3) wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi dla danej CZĘŚCI w SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia – Tomie III SWZ, przy czym zobowiązany jest do:
a) wskazania producenta, typu, rodzaju, modelu, oznaczenia oferowanego urządzenia/sprzętu komputerowego/oprogramowania w kalkulacji cenowej oferty – załącznik nr 1 do formularza oferty,
b) złożenia w formularzu oferty oświadczenia, że zaoferowane urządzenia/sprzęt komputerowy/oprogramowanie spełniają wszystkie, wymagane, minimalne parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia,
c) złożenia w formularzu oferty oświadczenia, że złożona oferta jest kompletna, tj. obejmuje cały asortyment przedmiotu zamówienia określony dla CZĘŚCI, w odniesieniu do której wykonawca składa ofertę,
4) wykonawca musi skalkulować w cenie oferty również koszty transportu i dostawy
do siedziby zamawiającego.
5) wykonawca musi zapewnić termin, sposób i zasady płatności, o których mowa w treści Tomu II SWZ - projektowanych postanowień umowy (wzoru umowy),
6) jeśli zamawiający wskazał w SWZ nazwy własne, typy i symbole, to jedynie w odniesieniu do posiadanej i użytkowanej przez zamawiającego infrastruktury komputerowej, posiadanego oprogramowania i wykorzystywanych systemów operacyjnych, z którymi dostarczony sprzęt ma współpracować, w pozostałych przypadkach wskazania nazw własnych, typów, symboli, itp., należy rozumieć jako zapisy, którym towarzyszy wyraz „lub równoważny”, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SWZ.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i III SWZ w tym m.in. w:
a/ opisie przedmiotu zamówienia – Tomie III SWZ,
b/ projektowanych postanowieniach umowy.
Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.
Zakres zamówienia obejmujem.in. : dostawę oprogramowania i licencji na pakiety biurowe- 17 szt., oprogramowanie do backupu danych – szt., oprogramowanie antywirusowe – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 51830,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113590,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113590,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113590,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507
7.3.3) Ulica: ul. Wolność 8 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113590,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54981,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54981,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54981,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pancernik.IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342830989
7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 35
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-282
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54981,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.