Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00103063/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków wielorodzinnych położonych w miejscowościach Wielowieś 1e i Szczodrów 32D
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Syców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Syców
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zmyslona@sycow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków wielorodzinnych położonych w miejscowościach Wielowieś 1e i Szczodrów 32D2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbd17534-af57-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022339/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Termomodernizacja budynków w Wielowsi 1e i Szczodrów 32D
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103063/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITI.271.9.P.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Zadanie nr 1 - Termomodernizacja budynku wielorodzinnego położonego w miejscowości Wielowieś 1e.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wymianie i częściowym dociepleniu pokrycia dachowego, częściowej wymianie stolarki okiennej oraz:
- wymianie podłogi na strychu wraz z dociepleniem przegrody
- wymianie okien połaciowych i wyłazów dachowych,
-wykonaniu automatyki sterującej kotłem i instalacją C.O. w kotłowni
- wymianie łat, kontrłat, wzmocnieniu (remont) elementów konstrukcyjnych dachu
- remoncie kominów, zwiększenie wysokości jednego z kominów
- montażu ław i stopni kominiarskich wraz z wyłazami dachowymi
- montażu nowych oraz dodatkowych kominków wentylacyjnych
- wymianie obróbek blacharskich – kolor naturalny materiału blachy - ocynkowany
- wymianie orynnowania i rur spustowych – kolor naturalny materiału blachy - ocynkowany
- wymianie instalacji piorunochronowej
- innych robotach wynikających ze specyfiki inwestycji
Roboty należy wykonać metodą odtworzeniową tzn. odwzorować dokładnie elementy zdobień itp. w szczególności dotyczy to okien, końcówek krokwi itp.
Szczegóły techniczne dotyczące robót budowlanych i instalacyjnych objętych zamówieniem zawarte są w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 800000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynku wielorodzinnego położonego w miejscowości Szczodrów 32D.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wymianie i dociepleniu pokrycia dachowego, wymianie stolarki okiennej, wymianie źródła ciepła oraz:
- wymianie pokrycia dachu na lukarnach – odtworzenie materiałów i kolorystyki
- wymianie podłogi na strychu wraz z dociepleniem przegrody
- wymianie łat, kontrłat, wzmocnienie elementów konstrukcyjnych dachu
- remoncie kominów
- montażu ław i stopni kominiarskich wraz z wyłazami dachowymi
- montażu kominków wentylacyjnych
- wymianie obróbek blacharskich – kolor ceglasty nawiązujący do pokrycia dachu
- wymianie orynnowania i rur spustowych – ocynkowane
- wymianie instalacji piorunochronowej
- wymianie okien połaciowych i wyłazów dachowych wraz z lokalizacją nowych wyłazów,
- innych robotach wynikające ze specyfiki inwestycji
Prace remontowe będą polegały na odtworzeniu stanu istniejącego z nowych materiałów.
Szczegóły techniczne dotyczące robót budowlanych i instalacyjnych objętych zamówieniem zawarte są w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1200000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 810000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2073600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 810000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHB ”Tyliński” Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411562754
7.3.3) Ulica: Święciechowska 49
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 810000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1348164,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2203200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1348164,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHB ”Tyliński” Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411562754
7.3.3) Ulica: Święciechowska 49
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1348164,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z SYCOWA
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla osób z terenu gminy Syców z podziałem na zadania
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Drołtowicach z podziałem na 5 części
- Modernizacja budynku przy ul. Wałowej 26 w Sycowie
więcej: przetargi w Sycowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.