Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00092358/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
- 2023/BZP 00176990/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Miasta i Gminy Osiek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409689
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Osiek
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-221
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8671203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig.osiek@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-osiek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/osiek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Miasta i Gminy Osiek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaace8a1-ab82-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062249/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Miasta i Gminy Osiek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092358
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KB.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1:Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Miasta i Gminy Osiek
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i modernizacją dróg na terenie Miasta i Gminy Osiek.
W ramach dokumentacji projektowej należy uzyskać zgłoszenie/pozwolenie wykonania robót budowlanych oraz wszelkie inne decyzje administracyjne, uzgodnienia, pozwolenia i opinie niezbędne do zrealizowania zadania inwestycyjnego.
Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane jest w województwie świętokrzyskim, powiecie staszowskim, na terenie gminy Osiek. Planowana przebudowa i modernizacja dróg będzie polegała na wykonaniu konstrukcji jezdni, warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego i warstwy ścieralnej, wykonaniu obustronnych poboczy z kruszywa łamanego naturalnego oraz oznakowania poziomego i pionowego.
Przebudowa i modernizacja dróg obejmują w szczególności:
• Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego naturalnego
• Wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni z betonu asfaltowego
• Wykonanie nowej warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego
• Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
• Inne prace o charakterze przygotowawczym, pomocniczym
i porządkującym, takie jak uporządkowanie naruszonej zieleni, rozbiórki elementów drogowych (frezowanie w celu połączenia nowej i starej nawierzchni oraz w celu wykonania nowej warstwy ścieralnej)
• Wykonanie remontów i odmuleń istniejących przepustów pod drogami
• Roboty i zabezpieczenia terenu robót wynikające z planowanej organizacji ruchu na czas przebudowy i modernizacji dróg, uwzględniające również etapowanie robót i przyjęte technologie przez Wykonawcę.
Wykaz dróg:
1) BUKOWA – JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 349/1, 752
2) DŁUGOŁĘKA - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 569
3) KĄTY - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 39, 37
4) MATIASZÓW - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 436
5) MATIASZÓW - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 491
6) MUCHARZEW - JEDN. EWID. OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 391
7) NIEKURZA - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 197
8) NIEKURZA - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 90/2
9) OSSALA LESISKO - JEDN. EWID. OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 543/1
10) OSSALA - JEDN. EWID. OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 797
11) PLISKOWOLA - JEDN. EWID. OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 984
12) PLISKOWOLA - ZABŁONIE - JEDN. EWID. OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 1599/1, 1949, 1895
13) SUCHOWOLA - JEDN. EWID. OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 3012/1
14.) SUCHOWOLA - GRABOWIEC - JEDN. EWID. OSIEK MIASTO – DZIAŁKA NR EWID. 1117/3, 382/2, 382/1
15) SZWAGRÓW - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 327/1
16) SZWAGRÓW - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 127
17) TURSKO WIELKIE - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 208/1, 208/3, 230
18) TURSKO WIELKIE - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 187, 191/4, 191/5, 190/1
19) TURSKO WIELKIE – JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 341/5
20) OSSALA - TURSKO WIELKIE - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 85
21) OSIEK OBR.2 - JEDN. EWID. OSIEK MIASTO – DZIAŁKA NR EWID. 51
22) OSIEK OBR.2 - JEDN. EWID. OSIEK MIASTO – DZIAŁKA NR EWID. 46/8
23) OSIEK OBR.2 - JEDN. EWID. OSIEK MIASTO – DZIAŁKA NR EWID. 594/2, 1430/2, 608
24) OSIEK - JEDN. EWID. OSIEK MIASTO – DZIAŁKA NR EWID. 1484/4
25) OSIEK OBR.1 - JEDN. EWID. OSIEK MIASTO – DZIAŁKA NR EWID. 432
26) NIEKRASÓW - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 334
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i montażu tablic informacyjnych zgodnych z wytycznymi programu Polski Ład na każdym odcinku drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 8902144,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Miasta i Gminy Osiek”Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Miasta i Gminy Osiek” dla dróg opisanych w zadaniu 1.
Wykonawca zobowiązuje się i zapewnia, że nadzór inwestorski sprawować będą osoby posiadające uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności:
a) drogowej.
Zakres obowiązków Wykonawcy określa ustawa Prawo Budowlane. (tekst jednolity – Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.)
Inspektor zobowiązuje się zlecony nadzór inwestorski wykonywać zgodnie z projektem, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej.
Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego obejmują;
1) Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
3) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
4) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych,
5) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazywanie go do użytkowania, Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
6) Czynności związane z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez Wykonawcę wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, ustalonej w umowie zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych
7) Uczestnictwa w przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy robót budowy oraz wszystkich istniejących dokumentów, o których mowa w kontrakcie na wykonanie robót.
Ponadto Zamawiający zleca inspektorowi następujące zadania:
1) wydawanie kierownikowi budowy poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących:
a) usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
b) wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych.
c) przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych.
2) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania
wadliwie wykonanych robót.
3) wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem albo z pozwoleniem na budowę.
Obowiązkiem inspektora nadzoru będzie:
a) wizytowanie budowy/ów wraz z przesłaniem tygodniowego raportu oraz uczestniczenie w minimum jeden raz na dwa tygodnie w radach budowy
b) obecność na budowach na każde dodatkowe wezwanie Zamawiającego
c) dokumentowanie wizyt wpisem do dziennika budowy,
d) udzielanie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót.
Inspektor nadzoru inwestorskiego, jako osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne, jest odpowiedzialny za wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej z należytą starannością w wykonywaniu pracy oraz za właściwą organizację pracy, jej bezpieczeństwo i jakość.
Wszelkie czynności związane z wykonywaniem zamówienia Inspektor wykonywać będzie osobiście. Powierzenie wykonania części lub całości nadzoru osobie trzeciej wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.
Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 88780,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7886877,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11950308,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7886877,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8661512617
7.3.3) Ulica: ul. Rakowska 40
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH STASZÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH STASZÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7886877,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37638,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory Budowlane - Obsługa Inwestycji MJJ Marek Jakóbkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657 133 37 26
7.3.3) Ulica: Os. Na Stoku 35B/32
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-437
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NADZORY BUDOWLANE - OBSŁUGA INWESTYCJI MJJ MAREK JAKÓBKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
NADZORY BUDOWLANE - OBSŁUGA INWESTYCJI MJJ MAREK JAKÓBKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37638,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI OSIEK
więcej: przetargi OSIEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dudyńce w gminie Bukowsko.
- Przebudowa drogi gminnej nr 313002T ul. Słoneczna w miejscowości Lipie wraz z budową chodnika i oświetlenia
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie hydroforu w budynku przy ul. Nowokościelnej 27"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.