eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceSukcesywna dostawa środków higienicznych oraz artykułów do sprzątania na potrzeby utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków higienicznych oraz artykułów do sprzątania na potrzeby utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41/ 395-10-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,118724,2264ae042fd6942ef7b10f92e52b1ebd.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa środków higienicznych oraz artykułów do sprzątania na potrzeby utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea5c1171-b122-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054497/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.30 Dostawa środków czystości

1.2.31 Zakup środków czystości, ręczników i papieru toaletowego, artykułów do sprzątania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane przez UE ze środków EFS w ramach RPOWŚ na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Pomoc Techniczna, Działanie nr 11.2 Wsparcie procesu wdrażania RPOWŚ 2014-2020 poprzez wzmocnienie potencjału administracyjnego, projekt „Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, materiałów i wyposażenia oraz wynajem powierzchni biurowej w ramach RPOWŚ 2014-2020”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122828

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 265121,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów do sprzątania na potrzeby utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach wraz z ich rozładunkiem w siedzibie zamawiającego w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
2. Szczegółowy opis oraz planowany zakres ilościowy zawarty został w Załączniku nr 1A do SIWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ). Określone tam ilości ustalone zostały jako planowane:
1) Aktywny płyn myjący o małej zawartości związków powierzchniowo-czynnych – 200 szt.;
2) Środek do czyszczenia okien zawierający alkohol - 140 szt.;
3) Płyn do mycia WC o działaniu bakteriobójczym - 320 szt.;
4) Zagęszczony płyn do czyszczenia i dezynfekcji urządzeń i pomieszczeń sanitarnych- 380 szt.;
5) Kwaśny preparat do codziennej pielęgnacji urządzeń i pomieszczeń sanitarnych - 120 szt.;
6) Dwufazowa, dwukolorowa kostka toaletowa typu fala z koszykiem do WC - 1 000 szt.;
7) Aerozol do czyszczenia i pielęgnacji mebli oraz innych powierzchni drewnianych - 50 szt.;
8) Ścierka uniwersalna mikrofaza - 380 szt.;
9) Zestaw ścierek kuchennych wiskozowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością – 20 op.;
10) Gąbka do naczyń - 430 szt.;
11) Odświeżacz powietrza - 20 szt.;
12) Odświeżacz powietrza, urządzenie wraz z wkładem do elektrycznego odświeżacza powietrza - 40 szt.;
13) Worki na śmieci czarne, pojemność 35l - 300 rolek;
14) Worki na śmieci zielone, pojemność 60l - 600 rolek;
15) Worki na śmieci żółty, pojemność 60l – 270 rolek;
16) Worki na śmieci niebieski, pojemność 60l – 180 rolek;
17) Worki na śmieci czarne, pojemność 60l - 940 rolek;
18) Worki na śmieci, pojemność 120l – 140 rolek;
19) Mop z mikrofazy - 210 szt.;
20) Płyn do mycia naczyń - 95 szt.;
21) Worki włókninowe z filtrem Hepa do odkurzacza – 3 op.;
22) Worki do odkurzacza PROFI II – 46 op.;
23) Zapas do mopów sznurkowy - 150 szt.;
24) Niskopieniący płyn do ekstrakcyjnego prania dywanów i wykładzin dywanowych - 3 szt.;
25) Środek do czyszczenia podłóg i innych powierzchni zmywalnych - 5 szt.;
26) Odtłuszczacz uniwersalny - 15 szt.;
27) Płyn do mycia podłóg - 230 szt.;
28) Mleczko czyszczące z mikrogranulkami - 20 szt.;
29) Płyn na bazie alkoholu do mycia posadzek - 180 szt.;
30) Zapachowy preparat do mycia i dezynfekcji ogólnej różnych powierzchni - 160 szt.;
31) Odplamiacz przeznaczony do odzieży, tapicerki, dywanów - 20 szt.;
32) Proszek do prania tkanin białych i kolorowych - 8 szt.;
33) Odświeżacz, neutralizator powietrza - 260 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39831000-6 - Preparaty piorące

39811300-3 - Odświeżacze

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831250-3 - Roztwory myjące

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

4.5.5.) Wartość części: 109300,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higienicznych na potrzeby utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach wraz z ich rozładunkiem w siedzibie zamawiającego w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
2. Szczegółowy opis oraz planowany zakres ilościowy zawarty został w Załączniku nr 1B do SIWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ). Określone tam ilości ustalone zostały jako planowane:
1) Ręczniki papierowe składane w V (extra białe -białość -75%) - 400 kartonów;
2) Ręczniki papierowe składane w V (białe -białość-60%) - 24 kartony;
3) Ręcznik papierowy w roli 120mb / 156 mb – 250 / 193 worków;
4) Papier toaletowy 2 warstwowy – 690 worków;
5) Papier toaletowy 3 warstwowy - 10 op.
6) Mydło w płynie - 290 szt.;
7) Ręczniki składane V, (20 x 150), 100% celulozy – 400 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33761000-2 - Papier toaletowy

33711900-6 - Mydło

4.5.5.) Wartość części: 155821,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76874,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76874,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76874,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „DTJ” Tomasz Jurczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351097342

7.3.3) Ulica: Pińczowska 1A

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76874,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160245,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160245,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160245,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „DTJ” Tomasz Jurczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351097342

7.3.3) Ulica: Pińczowska 1A

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160245,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.