Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00101782/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
- 2025/BZP 00118775/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznej na drogach gminnych w Gminie Stryków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Stryków
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 427198002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_strykow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10588031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznej na drogach gminnych w Gminie Stryków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e833f94c-cd8d-4c07-8b46-4b291e8b4506
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029552/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznej na drogach gminnych w Gminie Stryków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101782
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.08.2025.IZ.PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406505,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych w technologii na gorąco.Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Naprawa cząstkowa nawierzchni bitumicznych na powierzchni do 100 m2– ok. 1000 m2
-nacięcie krawędzi uszkodzonych miejsc piłą mechaniczną wokół ubytku z nadaniem regularnych kształtów,
-odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia,
-wybranie gruzu, oczyszczenie i osuszenie uszkodzonego miejsca,
-posmarowanie krawędzi oraz skropienie remontowanego miejsca emulsją asfaltową,
-rozścielenie mieszanki mineralno – bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności do głębokości uszkodzeń,
-mechaniczne zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki przy użyciu walca lub płyty wibracyjnej,
-posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i posypanie kruszywem,
-uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy (zgodnie z ustawą o odpadach),
-zapewnienie właściwego oznakowania naprawianych miejsc na czas realizacji robót.
1.2. Naprawa nawierzchni bitumicznych na powierzchni ponad 100 m2 – ok. 200 m2
-sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia,
-przycięcie krawędzi w miejscu połączenia starej i nowej masy,
-oczyszczenie sfrezowanej powierzchni, skropienie remontowanego miejsca emulsją asfaltową oraz posmarowanie krawędzi,
-rozścielenie mieszanki mineralno – bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od potrzeb,
-mechaniczne zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki przy użyciu walca,
-posmarowanie krawędzi w miejscu styku starej i nowej masy emulsją asfaltową i posypanie kruszywem,
-uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy (zgodnie z ustawą o odpadach). W przypadku destruktu powstałego z frezowania nawierzchni bitumicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania miejsca składowania ( do 10 km od miejsca powstania destruktu) lub wbudowania w pobocze,
-zapewnienie właściwego oznakowania naprawianych miejsc na czas realizacji robót.
1.3 Naprawa nawierzchni bitumicznych - warstwa wyrównawcza ok . 45 Mg
-nacięcie krawędzi uszkodzonych miejsc piłą mechaniczną wokół ubytku z nadaniem regularnych kształtów, sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia,
-oczyszczenie sfrezowanej powierzchni, skropienie remontowanego miejsca emulsją asfaltową oraz posmarowanie krawędzi,
-rozścielenie mieszanki mineralno – bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności do głębokości uszkodzeń,
-mechaniczne zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki przy użyciu walca lub płyty wibracyjnej,
-posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i posypanie kruszywem,
-uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy (zgodnie z ustawą o odpadach). W przypadku destruktu powstałego z frezowania nawierzchni bitumicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania miejsca składowania ( do 10 km od miejsca powstania destruktu) lub wbudowania w pobocze,
-zapewnienie właściwego oznakowania naprawianych miejsc na czas realizacji robót.
1.4 Regulacja pionowa armatury ulicznej ok. 7 szt.
Regulacja wysokościowa armatury ulicznej polega na dostosowaniu jej rzędnych wysokościowych do rzędnych nawierzchni bitumicznej.
Przed przystąpieniem do regulacji należy rozebrać nawierzchnię wokół armatury ulicznej w zakresie niezbędnym do jej pionowego przemieszczenia na oczekiwaną rzędną. Następnie należy zdemontować urządzenie, oczyścić i sprawdzić jego stan techniczny (w przypadku znacznego zniszczenia, np. pęknięcia, należy zgłosić gestorowi konieczność wymiany armatury na nową).
Ponowne osadzenie armatury polega na odpowiednim wypoziomowaniu płyt podkładowych z użyciem betonowych zapraw szybkowiążących a następnie na ponownym osadzeniu armatury.
1.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest specyfikacjach technicznych stanowiącej załącznik nr 2a do SWZ (Zamawiający jedynie pomocniczo publikuje również przedmiary robót). Prace powinny zostać wykonane zgodnie z ww. dokumentami, przestrzegając zasad sztuki budowlanej i przepisów prawa.
1.6 Podane w opisie ilości napraw dróg są orientacyjne. Szacunkowe ilości przyjęto w celu zapewnienia porównywalności ofert.
Szczegółowy zakres ilościowy i lokalizacyjny dla poszczególnych robót zostanie uściślony przez Zamawiającego w zależności od bieżących potrzeb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 243903,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2: Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych remonterem ciśnieniowym typu Patcher.Przedmiotem zamówienia są:
2.1. Naprawy cząstkowe mieszanką mineralno- emulsyjną przy zastosowaniu remontera ciśnieniowego typu Patcher- ok 250 Mg:
-oczyszczenie sprężonym powietrzem dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu itp.,
-zwilżenie krawędzi ubytku emulsją asfaltową,
-wypełnienie remontowanego miejsca emulsja wraz z grysem,
-nałożenie cienkiej warstwy drobnego kruszywa (miałowanie),
-zapewnienie właściwego oznakowania naprawianych miejsc na czas realizacji robót i czas niezbędny do związania emulsji asfaltowej z grysem,
-zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Teren robót należy oznakować znakami A -14 ( roboty drogowe), B-33 20 km/h (ograniczenie prędkości 20km/h) i A-28 (sypki żwir). Przedmiotowe oznakowanie tymczasowe związane z wykonywanymi robotami może zostać zdemontowane przez Wykonawcę wyłącznie w przypadku stwierdzenia, że luźny grys użyty w ramach robót nie zalega na jezdni lub nie przemieszcza się pod wpływem styczności z kołami pojazdów korzystających z danej drogi. Ww. oznakowanie może być również zdemontowane w przypadku mechanicznego sprzątnięcia nadmiaru użytego do naprawy gresu, nie związanego emulsją z podłożem.
2.2. Regulacja pionowa armatury ulicznej – ok. 7 szt.
Regulacja wysokościowa armatury ulicznej polega na dostosowaniu jej rzędnych wysokościowych do rzędnych nawierzchni bitumicznej.
Przed przystąpieniem do regulacji należy rozebrać nawierzchnię wokół armatury ulicznej w zakresie niezbędnym do jej pionowego przemieszczenia na oczekiwaną rzędną. Następnie należy zdemontować urządzenie, oczyścić i sprawdzić jego stan techniczny (w przypadku znacznego zniszczenia, np. pęknięcia, należy zgłosić gestorowi konieczność wymiany armatury na nową).
Ponowne osadzenie armatury polega na odpowiednim wypoziomowaniu płyt podkładowych z użyciem betonowych zapraw szybkowiążących a następnie na ponownym osadzeniu armatury.
2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest specyfikacjach technicznych stanowiącej załącznik nr 2b do SWZ (Zamawiający jedynie pomocniczo publikuje również przedmiary robót). Prace powinny zostać wykonane zgodnie z ww. dokumentami, przestrzegając zasad sztuki budowlanej i przepisów prawa.
2.4 Podane w opisie ilości napraw dróg są orientacyjne. Szacunkowe ilości przyjęto w celu zapewnienia porównywalności ofert.
Szczegółowy zakres ilościowy i lokalizacyjny dla poszczególnych robót zostanie uściślony przez Zamawiającego w zależności od bieżących potrzeb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 162601,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175275,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238435,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175275,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTO-SKLEP Mariusz Kobus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331310135
7.3.4) Miejscowość: Olszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 95-047
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KOBUS
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KOBUS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175275 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199137,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468138,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199137,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTO-SKLEP Mariusz Kobus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331310135
7.3.4) Miejscowość: Olszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 95-047
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KOBUS
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KOBUS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199137,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów na remonty dróg gminnych
- Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Wieliszew
- Bieżące utrzymanie dróg i terenów gminnych, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kamienna Góra
- "Przebudowa drogi gminnej 001206F na odcinku od m. Brzeźnica do m. Budynia"
- Odbudowa mostu na drodze nr 119962D w km 0+122-0+130 w Domaszkowie
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 2306C Piotrkowice - Słębowo od km 12+160 do km 13+280 na dł. 1,120 km i modernizacja drogi powiatowej nr 2304C Słabomierz - Żnin (na ul. Traugutta w m. Żnin)"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.