eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów"Budowa 16 miejsc postojowych wraz z jezdnią manewrową na działce nr ewid.91 położonej przy ul. Klemensa Junoszy Szaniawskiego 64 w Lubartowie".



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa 16 miejsc postojowych wraz z jezdnią manewrową na działce nr ewid.91 położonej przy ul. Klemensa Junoszy Szaniawskiego 64 w Lubartowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W LUBARTOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431199746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Klemensa Junoszy Szaniawskiego 64

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 081 8526510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lulb@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: lubartow.praca.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2dc1de0f-add6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Powiatowy Urząd Pracy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa 16 miejsc postojowych wraz z jezdnią manewrową na działce nr ewid.91 położonej przy ul. Klemensa Junoszy Szaniawskiego 64 w Lubartowie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dc1de0f-add6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021053/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie parkingu na 16 miejsc postojowych przy budynku ul. Szaniawskiego 64

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.381.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 436602,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 16 miejsc postojowych wraz z jezdnia manewrową na działce nr ewid.91 położonej przy ul. Klemensa Junoszy Szaniawskiego 64 w Lubartowie.

Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie usług związanych z wykonywanymi robotami a w szczególności:
1) wykonanie, utrzymanie w czasie realizacji robót i demontaż po ich zakończeniu tymczasowego oznakowania placu budowy oraz tymczasowej organizacji ruchu, w oparciu o projekt organizacji ruchu opracowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Starostę Lubartowskiego.
Projekt tymczasowej organizacji ruchu musi przewidywać zminimalizowanie utrudnień związanych z dojazdem i dojściem z drogi publicznej do nieruchomości, budynku i urządzeń z nimi związanych oraz utrzymanie płynności ruchu pieszego na zajętych odcinkach.
Wykonawca w ciągu 7 dni od zawarcia umowy musi dostarczyć Zamawiającemu potwierdzenie przekazania projektu tymczasowej organizacji ruchu do Starosty Lubartowskiego celem zatwierdzenia.
W przypadku uwag do złożonego projektu, Wykonawca zobowiązany jest nanieść te uwagi w ciągu 3 dni od ich otrzymania i ponownie przedstawić projekt do zatwierdzenia.
2) urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy.
3) wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej.
4) uporządkowanie i odtworzenie terenu naruszonego w trakcie prowadzonych robót.
5) wymiana (na odrębne zlecenie) zniszczonych lub uszkodzonych znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych, znajdujących się na placu budowy przekazanym przez Zamawiającego (o ile w protokole przekazania placu budowy zostanie stwierdzona taka konieczność) jak i na nieruchomościach osób trzecich, zajmowanych przez Wykonawcę na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia.
W przypadku gdy, zniszczenie lub uszkodzenie znaków nastąpi w skutek działań Wykonawcy, czynności o których mowa powyżej obciążają Wykonawcę. Czynności, do których zobowiązany jest Wykonawca określa rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 15 kwietnia 1999r. w sprawie ochrony znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych.
6) zabezpieczenie drzew i krzewów w trakcie realizacji robót, zarówno pni jak i terenu zieleni wokół każdego z drzew i terenów nieutwardzonych bez drzew. W zasięgu korony drzewa dopuszcza się ręczne wykonanie robót.
Pod koroną drzewa nie dopuszcza się do:
- wykonania placów składowych i dróg dojazdowych, składowania materiałów budowlanych i innych elementów,
- poruszania się sprzętu mechanicznego,
- zmian poziomu gruntu.
Odpowiedzialność za zniszczenie drzewostanu ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499999,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538721,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499999,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Przemysław Kocyła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141709997

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Warszawy 77/6

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499999,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.