eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRozbudowa drogi wojewódzkiej nr 235 Brusy - Chojnice polegająca na rozbudowie mostu w km 39 + 507 nad rz. Brdą



Ogłoszenie z dnia 2025-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 235 Brusy – Chojnice polegająca na rozbudowie mostu w km 39 + 507 nad rz. Brdą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687276

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mostowa 11A

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-778

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 3264990

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdwgdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 235 Brusy – Chojnice polegająca na rozbudowie mostu w km 39 + 507 nad rz. Brdą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ac14e82-8d3d-42df-b7a2-ffa0fecb11eb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038456/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 235 Brusy - Chojnice polegająca na rozbudowie mostu w km 39+507 nad rz. Brdą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095415

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/WZP/2025/TP/WUDiM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania inwestycyjnego przewidziano rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 235 na dojazdach do mostu oraz rozbudowę tego mostu w km 39+507 nad rz. Brdą wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej dla poprawy warunków bezpieczeństwa użytkowania obiektu.
Zakres robót zamierzenia budowlanego:
- zdemontowanie nawierzchni obiektu,
- rozbiórka nawierzchni na dojazdach do obiektu,
- demontaż balustrad,
- rozbiórka wsporników płyty pomostowej,
- rozbiórka górnych części przyczółka,
- wykonanie kotew zespalających nowe elementy pomostu ze starymi,
- wykonanie nadbudowy przyczółka,
- wykonanie nowych dylatacji bitumicznych,
- wykonanie izolacji bitumicznej podziemnych części fundamentów przyczółków,
-wykonanie płyt przejściowych,
- wykonanie nadbetonu na ustroju niosącym,
- wykonanie napraw powierzchni betonowych,
- wykonanie nowych warstw nawierzchni na obiekcie oraz na dojazdach do obiektu,
- montaż barier ochronnych i balustrad, a także wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, w tym oznakowania cieku wodnego (2 szt. F-4),
- umocnienie brzegów rzeki, wykonanie schodów skarpowych,
- przebudowa sieci wodociągowej,
- rozbiórka i budowa odwodnienia (sieci kanalizacji deszczowej) z wlotami i po podczyszczeniu odprowadzonego do rz. Brdy,
- rozbiórka istniejącego oświetlenia i budowa nowego oświetlenia,
- wykonanie jednostronnego chodnika na obiekcie i dojazdach do obiektu, a po przeciwnej stronie jezdni umocnionego pobocza na dojazdach do obiektu.
Zakres prac związanych z organizacją ruchu :
Wykonawca opracuje, uzgodni i uzyska akceptację Projektu Tymczasowej Organizacji Ruchu. Roboty na moście mają być prowadzone połówkowo z zachowaniem wahadłowego ruchu pojazdów, sterowanego sygnalizacją świetlną, a w godzinach największego natężenia ruchu – sterowanego ręcznie. Most będzie zamknięty dla pieszych w trakcie trwania robót. Wykonawca wdroży projekt Stałej Organizacji Ruchu, którą otrzyma od Zamawiającego, a w przypadku utraty jej ważności – odpowiednio wcześniej wystąpi z wnioskiem o jej wydłużenie. Prowadzenie prac budowlanych zgodnie z warunkami dołączonymi do postępowania (załączniki formalno-prawne do Projektu Budowlanego), w tym Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak SR.6220.1.2022 z 08.06.2022 r. oraz Decyzji pozwolenia wodno-prawnego znak GC.ZUZ.4210.100.2024.SJ z 02.09.2024 r.
Z załączonych dokumentów wynika, między innymi, obowiązek ustanowienia przez Wykonawcę nadzoru przyrodniczego z uwagi na przyległe tereny obfite w gatunki chronione (ze szczególnym uwzględnieniem obostrzeń w okresie lęgowym i okresie tarła, minimalnej odległości zlokalizowania placu budowy od brzegu rz. Brdy, wykonania płotków herpetologicznych podczas wykopów i ich codzienną kontrolę, zabezpieczeniem koryta rz. Brdy szczelnymi ekranami ochronnymi przed zanieczyszczeniami).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4589951,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6294842,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4589951,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROKA BUDOWNICTWO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221631152

7.3.3) Ulica: Południowa 16C

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

a) branża sanitarna - na etapie składana oferty podwykonawca nie jest znany
b) branża elektryczna - na etapie składnia oferty podwykonawca nie jest znany


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4589928,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 260 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji robót budowlanych wynosi 240 dni od dnia podpisania umowy + szacunkowe 20 dni na czynności odbiorowe.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.