Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00083087/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
- 2023/BZP 00097277/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-15
- 2023/BZP 00100914/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 5 w Mińsku Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.galazka@umminskmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7236691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 5 w Mińsku Mazowieckim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59ba57f9-a61d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032008/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 5 w Mińsku Mazowieckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 5 w Mińsku Mazowieckim” współfinasowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej XII REACT-EU dla Mazowsza Działania 12.1 REACT_EU dla termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na Mazowszu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083087
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 697702,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Modernizacja źródła ciepła, instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej w Szkole Podstawowej nr 5 w Mińsku Mazowieckim.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Zakres prac projektowych obejmuje:
1) Pozyskanie oraz weryfikacje danych i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy przed rozpoczęciem prac projektowych, a także informacji i dokumentów niezbędnych do zaprojektowania instalacji, uzyskania zgód, decyzji, pozwoleń, będących przedmiotem zamówienia, a także do przeprowadzenia właściwej inwentaryzacji pod kątem planowanej inwestycji;
2) Opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej wymaganej przez obowiązujące przepisy prawa i zgodną z nimi oraz wszelką dokumentację, w tym techniczną, a także wymaganą odrębnymi przepisami prawa mającymi zastosowanie. Dokumentacja winna być wykonana przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. Wykonawca opracuje wszelkie dokumenty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Przejścia przez strefy pożarowe Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca w terminie wskazanym w §4 ust. 1 przekaże Zamawiającemu 2 egzemplarze dokumentacji projektowej.
3) Uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z przepisami prawa uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do zaprojektowania i uzyskania pozwoleń, wybudowania, uruchomienia i przekazania do eksploatacji instalacji, oraz uzgodnienia z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych i z rzeczoznawcą do spraw sanitarnohigienicznych. Wykonawca opracuje wszelką wymaganą dokumentację w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
4) Uzgodnienie z Zamawiającym przebiegu tras oraz ilości osprzętu. Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego.
5) Pełnienie nadzoru autorskiego na swój koszt przez cały okres trwania inwestycji realizowanej na podstawie sporządzonej przez siebie dokumentacji.
6) Warunkiem przejścia Wykonawcy z etapu projektowania do etapu realizacji jest przedstawienie Zamawiającemu kompleksowej dokumentacji technicznej i projektowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami, konsultacjami, pozwoleniami, zmianami, warunkami na obiekt będący przedmiotem umowy.
2. Zakres robót obejmuje:
1) demontaż zbędnych urządzeń technologicznych w kotłowni,
2) montaż dodatkowego źródła ciepła – pompy ciepła powietrze- woda,
3) montaż bufora,
4) montaż technologii kotłowni z wykorzystaniem istniejących urządzeń,
5) montaż nowego rozdzielacza c.o.,
6) rozbudowę rozdzielacza c.t.,
7) montaż układu pompowego do zasilenia wężownic w podgrzewaczach pojemnościowych,
8) montaż sterowni kotłowni,
9) montaż układu sterowania i zasalania urządzeń kotłowni ze sterowni,
10) demontaż istniejącej instalacji c.o.,
11) montaż nowej instalacji c.o.,
12) montaż nowych grzejników,
13) montaż zaworów grzejnikowych termostatycznych z nastawa wstępną i elektroniczną głowicą termostatyczną zasilaną bateryjnie, umożliwiającą regulację temperatury w trybie ręcznym oraz posiadającą możliwość regulacji zdalnej poprzez aplikację lub centralny sterownik z funkcją harmonogramu pracy, przeciwzamrożeniową i nocnego obniżenia temperatury z zabezpieczeniem antykradzieżowym
14) montaż zaworów automatycznego równoważenia hydraulicznego,
15) rozbudowa instalacji c.t. zasilającej nagrzewnice centrali wentylacyjnej,
16) wykonaniu regulacji instalacji c.o. i c. t.,
17) wbudowanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła na wymienniku przeciwprądowym dla Sali gimnastycznej dużej, dla pomieszczeń szatni i natrysków,
18) wykonanie konstrukcji ramowej pod centralę wentylacyjną dachową.
19) sprzątanie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu robót.
20) opracowanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. i przekazanie jej Zamawiającemu do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
3. Wykonawca przyjmuje do wykonania, przedmiot umowy szczegółowo określony w:
1) Programie funkcjonalno- użytkowym dla przebudowa źródła pomp ciepła, instalacji centralnego ogrzewania i zasilania nagrzewnicy centrali wentylacyjnej dla dużej Sali gimnastycznej oraz wbudowanie wentylacji mechanicznej dla dużej sali gimnastycznej, dla pomieszczeń szatni i natrysków w budynku SP nr 5 w Mińsku Mazowieckim – stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ,
2) Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami,
3) ofercie Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1149580,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2029500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1149580,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hek Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5671905759
7.3.3) Ulica: Targowa 44/9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-733
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1149580,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2224W Stara Niedziałka - Mistów - Libertów do drogi (Stanisławów - Mlęcin - Kamionka) w msc. Mistów od km 2+176 do km 2+444
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Artykuły żywnościowe cz. I.
- Usługa w zakresie dzierżawy dwóch zbiorników o pojemności 6400 litrów każdy wraz z wykonaniem instalacji oraz sukcesywna dostawa gazu propan do celów grzewczych w kompleksie wojskowym K-1023 .
- ZP/12/2025 Świadczenie usługi w zakresie przeglądu, serwisu i napraw w hangarach typu lekkiego (HTL) dla statków powietrznych w kompleksie wojskowym K-6031 na terenie 23. BLT w Mińsku Mazowieckim
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Mińsku Mazowieckim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z robotami budowlanymi w zakresie ścieżki w Parku Pole Mokotowskie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.