Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00124097/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Program bezpłatnej sterylizacji i kastracji psów i kotów należących do mieszkańców Wrocławia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Nowy Targ
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-141
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp.dz@um.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/umw, https://bip.um.wroc.pl//przetargi/1011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Program bezpłatnej sterylizacji i kastracji psów i kotów należących do mieszkańców Wrocławia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53b1722f-b99f-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016111/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Program bezpłatnej sterylizacji lub kastracji psów i kotów należących do mieszkańców Wrocławia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124097
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/11/2023/BWB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów sterylizacji i kastracji wyłącznie psów zaczipowanych i kotów należących do mieszkańców Wrocławia.2. Okręg 1 – Leśnica, Pracze Odrzańskie, Maślice, Pilczyce – Kozanów – Popowice Północne, Gądów – Popowice Południowe, Kuźniki, Żerniki, Jerzmanowo – Jarnołtów – Strachowice – Osiniec.
3. 4. Szacunkowa liczba zaplanowanych zabiegów w każdym zadaniu/okręgu:
a) Sterylizacja kotki – 20
b) Kastracja kocura - 32
c) Sterylizacja suki do 15 kg mc – 20
d) Sterylizacja suki 15 – 30 kg mc – 18
e) Sterylizacja suki powyżej 30 kg mc – 18
f) Kastracja psa do 15 kg mc – 15
g) Kastracja psa 15 – 30 kg mc – 15
h) Kastracja psa powyżej 30 kg mc – 15
Szacunkowe ilości zabiegów służą jedynie celowi porównania ofert. Ilości poszczególnych zabiegów mogą się zmienić w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb, ale maksymalnie do kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w obrębie danego zadania/okręgu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 40703,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów sterylizacji i kastracji wyłącznie psów zaczipowanych i kotów należących do mieszkańców Wrocławia.2. Okręg 2 – Osobowice – Rędzin, Świniary, Lipa Piotrowska, Widawa, Karłowice – Różanka, Polanowice – Poświętne – Ligota, Sołtysowice, Pawłowice, Psie Pole – Zawidawie, Kowale.
3. Szacunkowa liczba zaplanowanych zabiegów w każdym zadaniu/okręgu:
a) Sterylizacja kotki – 20
b) Kastracja kocura - 32
c) Sterylizacja suki do 15 kg mc – 20
d) Sterylizacja suki 15 – 30 kg mc – 18
e) Sterylizacja suki powyżej 30 kg mc – 18
f) Kastracja psa do 15 kg mc – 15
g) Kastracja psa 15 – 30 kg mc – 15
h) Kastracja psa powyżej 30 kg mc – 15
Szacunkowe ilości zabiegów służą jedynie celowi porównania ofert. Ilości poszczególnych zabiegów mogą się zmienić w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb, ale maksymalnie do kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w obrębie danego zadania/okręgu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 40703,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów sterylizacji i kastracji wyłącznie psów zaczipowanych i kotów należących do mieszkańców Wrocławia.2. Okręg nr 3 - Zacisze – Zalesie – Szczytniki, Przedmieście Oławskie, Biskupin – Sepolno – Dąbie – Bartoszowice, Księże, Stachocin – Swojczyce – Wojnów, Tarnogaj, Brochów, Bieńkowice.
3. Szacunkowa liczba zaplanowanych zabiegów w każdym zadaniu/okręgu:
a) Sterylizacja kotki – 20
b) Kastracja kocura - 32
c) Sterylizacja suki do 15 kg mc – 20
d) Sterylizacja suki 15 – 30 kg mc – 18
e) Sterylizacja suki powyżej 30 kg mc – 18
f) Kastracja psa do 15 kg mc – 15
g) Kastracja psa 15 – 30 kg mc – 15
h) Kastracja psa powyżej 30 kg mc – 15
Szacunkowe ilości zabiegów służą jedynie celowi porównania ofert. Ilości poszczególnych zabiegów mogą się zmienić w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb, ale maksymalnie do kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w obrębie danego zadania/okręgu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 40703,73 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów sterylizacji i kastracji wyłącznie psów zaczipowanych i kotów należących do mieszkańców Wrocławia.2. Okręg 4 – Nowy Dwór, Muchobór Wielki, Muchobór Mały, Grabiszyn – Grabiszynek, Oporów, Klecina, Krzyki – Partynice, Gajowice, Powstańców Śląskich, Borek, Huby, Gaj, Ołtaszyn, Wojszyce, Jagodno.
3. Szacunkowa liczba zaplanowanych zabiegów w każdym zadaniu/okręgu:
a) Sterylizacja kotki – 20
b) Kastracja kocura - 32
c) Sterylizacja suki do 15 kg mc – 20
d) Sterylizacja suki 15 – 30 kg mc – 18
e) Sterylizacja suki powyżej 30 kg mc – 18
f) Kastracja psa do 15 kg mc – 15
g) Kastracja psa 15 – 30 kg mc – 15
h) Kastracja psa powyżej 30 kg mc – 15
Szacunkowe ilości zabiegów służą jedynie celowi porównania ofert. Ilości poszczególnych zabiegów mogą się zmienić w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb, ale maksymalnie do kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w obrębie danego zadania/okręgu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 40703,73 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów sterylizacji i kastracji wyłącznie psów zaczipowanych i kotów należących do mieszkańców Wrocławia.2. Okręg 5 - Szczepin, Kleczków, Nadodrze, Stare Miasto, Ołbin, pl. Grunwaldzki, Przedmieście Świdnickie.
3. Szacunkowa liczba zaplanowanych zabiegów w każdym zadaniu/okręgu:
a) Sterylizacja kotki – 20
b) Kastracja kocura - 32
c) Sterylizacja suki do 15 kg mc – 20
d) Sterylizacja suki 15 – 30 kg mc – 18
e) Sterylizacja suki powyżej 30 kg mc – 18
f) Kastracja psa do 15 kg mc – 15
g) Kastracja psa 15 – 30 kg mc – 15
h) Kastracja psa powyżej 30 kg mc – 15
Szacunkowe ilości zabiegów służą jedynie celowi porównania ofert. Ilości poszczególnych zabiegów mogą się zmienić w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb, ale maksymalnie do kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w obrębie danego zadania/okręgu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 40703,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43300,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43300,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43300,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MED-VET S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942735295
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MED-VET S.C. ANNA I GRZEGORZ GRYGIEL
jakie przetargi wygrała firma
MED-VET S.C. ANNA I GRZEGORZ GRYGIEL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43360 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43360 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43360 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia weterynaryjna Tomasz Tarkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991036723
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-10Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43300,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43300,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43300,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MED-VET S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942735295
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-10INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie w 2025 roku usług weterynaryjnych wykonywanych na wolno żyjących kotach z terenu Gminy Miasto Reda wraz z ich wyłapywaniem, z uwzględnieniem kotów rannych w zdarzeniach drogowych.
- "Odławianie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wartkowice oraz zapewnienie im opieki i miejsca w schronisku dla bezdomnych zwierząt"
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu opieki nad zwierzętami bezdomnymi i kotami wolno żyjącymi występującymi na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
- Usługi weterynaryjne w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi z terenu Miasta Pruszkowa.
- Odłapywanie bezdomnych zwierząt oraz sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Kamieńsk
- Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na trzy części
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.