eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówWykonanie napraw nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych na terenie Gminy Chrzanów.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie napraw nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych na terenie Gminy Chrzanów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585122-123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie napraw nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych na terenie Gminy Chrzanów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dceed091-d553-4ef7-8734-6e82c85d3bcb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170721

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009979/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wykonanie napraw nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych na terenie Gminy Chrzanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118066

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1570976,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Naprawa jezdni dróg gminnych publicznych i wewnętrznych mieszankami mineralno-bitumicznymi.
1. Zakres podstawowy zamówienia:
- remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną – 250,00 ton,
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm – 5,00 m3,
- regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych – 1 szt.,
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych – 1 szt.,
- regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 1 szt.
Zakres opcjonalny zamówienia:
- remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną – 125,00 ton,
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm – 5,00 m3.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 6 do SWZ oraz przedmiar robót – załącznik nr 7.1 do SWZ.
3. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany jest do posiadania przez okres co najmniej realizacji zamówienia (tj. od dnia podpisania umowy do terminu wykonania zamówienia) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 724081,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Naprawa jezdni dróg gminnych publicznych i wewnętrznych za pomocą grysów i emulsji asfaltowej oraz tłucznia.
1. Zakres podstawowy zamówienia:
- remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowe utrwalenie przy użyciu
grysów – wyboje o głębokości do 3 cm z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej – 3 000,00 m2,
- remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowe utrwalenie przy użyciu
grysów – rakowiny – 500,00 m2,
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm – 100,00 m3.
Zakres opcjonalny zamówienia:
- remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowe utrwalenie przy użyciu
grysów – wyboje o głębokości do 3 cm z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej – 1 000,00 m2,
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm – 100,00 m3.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 6 do SWZ oraz przedmiar robót – załącznik nr 7.2 do SWZ.
3. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany jest do posiadania przez okres co najmniej realizacji zamówienia (tj. od dnia podpisania umowy do terminu wykonania zamówienia) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 591598,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - Naprawa nawierzchni brukowych betonowych i granitowych dróg i chodników gminnych publicznych i wewnętrznych.
1. Zakres podstawowy obejmuje:
- remont cząstkowy chodników z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową z odwozem rumoszu na składowisko stałe z utylizacją oraz wymianą nawierzchni na nową kostkę brukową grubości 8 cm dopasowaniem kolorem do przyległej nawierzchni – 500,00 m2,
- remont cząstkowy chodników z płyt betonowych o wym. 50x50x7 cm na posypce cementowo piaskowej ze spoinami wypełnionymi zaprawą cementową z odwozem rumoszu na składowisko z utylizacją oraz wymianą nawierzchni na nowe płyty betonowe – 400,00 m2,
- remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej na podsypce cementowo piaskowej (kostka granitowa) z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 50,00 m2,
- obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na posypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 100,00 m,
- ława pod krawężniki betonowa z oporem – 8,25 m3,
- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo piaskowej – 100,00 m.
Zakres opcjonalny zamówienia:
- remont cząstkowy chodników z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową z odwozem rumoszu na składowisko stałe z utylizacją oraz wymianą nawierzchni na nową kostkę brukową grubości 8 cm dopasowaniem kolorem do przyległej nawierzchni – 250,00 m2,
- remont cząstkowy chodników z płyt betonowych o wym. 50x50x7 cm na posypce cementowo piaskowej ze spoinami wypełnionymi zaprawą cementową z odwozem rumoszu na składowisko z utylizacja oraz wymiana nawierzchni na nowe płyty betonowe – 200,00 m2,
- remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej na podsypce cementowo piaskowej (kostka granitowa) z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 50,00 m2,
- obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na posypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 50,00 m,
- ława pod krawężniki betonowa z oporem – 4,125 m3,
- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo piaskowej – 50,00 m.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 6 do SWZ oraz przedmiar robót – załącznik nr 7.3 do SWZ.
3. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany jest do posiadania przez okres co najmniej realizacji zamówienia (tj. od dnia podpisania umowy do terminu wykonania zamówienia) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 255297,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469245,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 808994,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469245,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łuczak Krystian Krymex

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262791388

7.3.3) Ulica: ul. Konstytucji 69/14

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-906

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469245,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392395,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470475,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392395,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Mika P.U.H. „DOMAX”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487

7.3.3) Ulica: Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392395,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264944,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273841,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264944,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Obetkał TRANS-LECH-SPRZĘT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282122779

7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 52a

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264944,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.