Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00117588/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
- 2023/BZP 00206907/01 - Wynik z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE Światowid odpowiadającej wyzwaniom XXI w. - etap II"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000951445
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: plac Kazimierza Jagiellończyka 1
1.4.2.) Miejscowość: Elbląg
1.4.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.4.7.) Numer telefonu: 55/611-20-82
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swiatowid.elblag.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatowid.elblag.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170782
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00117588
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.4. Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.10. Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej Przed zmianą:
Po zmianie:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów Przed zmianą:
Po zmianie:
W zakresie III części zamówienia - ze względu na żądanie przedstawienia próbki opisanej w Rozdziale XVIII ust. 1 pkt 6) SWZ Zamawiający na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych odstępuje od użycia środków komunikacji elektronicznej. Odstąpienie dotyczy wyłącznie złożenia próbki. Zgodnie z postanowieniami art. 65 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może dostarczyć ww. próbkę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Próbkę należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego (pokój nr A.I.01, I piętro). Próbka powinna być opisana w następujący sposób: NP.261.2.2023 – cz. III – PRÓBKA, NIE OTWIERAĆ PRZED 19.04.2023 godz. 10:30. W pozostałym zakresie obowiązują postanowienia Rozdziału VIII SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
DOTYCZY CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA
1) opis oferowanego oprogramowania (systemu operacyjnego) równoważnego w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę systemu operacyjnego równoważnego do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. Opis musi zawierać wykaz funkcjonalności oprogramowania równoważnego w stopniu umożliwiającym weryfikację spełniania przez oprogramowanie warunków równoważności wskazanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 1.II DO SWZ. Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeśli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Poprawieniu nie podlegają błędne przedmiotowe środki dowodowe złożone przez Wykonawcę.
DOTYCZY CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA
1) opis i zdjęcia (karty katalogowe) oferowanych foteli kinowych (wskazanego w ofercie modelu), a w przypadku oferowania konfiguracji indywidualnej, tj. foteli indywidualnie dostosowanych do wymagań Zamawiającego – opis i zdjęcia (fragmenty kart katalogowych) poszczególnych istotnych (tj. opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 1.III do SWZ) elementów foteli wraz ze wskazaniem, których elementów oferowanego fotela w konfiguracji indywidualnej dotyczą ww. dokumenty. Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeśli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Poprawieniu nie podlegają błędne przedmiotowe środki dowodowe złożone przez Wykonawcę.
2) specyfikacja techniczna foteli kinowych oraz tkaniny obiciowej odpowiadająca opisowi przedmiotu zamówienia. Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeśli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Poprawieniu nie podlegają błędne przedmiotowe środki dowodowe złożone przez Wykonawcę.
Po zmianie:
DOTYCZY CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA
1) opis oferowanego oprogramowania (systemu operacyjnego) równoważnego w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę systemu operacyjnego równoważnego do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. Opis musi zawierać wykaz funkcjonalności oprogramowania równoważnego w stopniu umożliwiającym weryfikację spełniania przez oprogramowanie warunków równoważności wskazanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 1.II DO SWZ. Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeśli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Poprawieniu nie podlegają błędne przedmiotowe środki dowodowe złożone przez Wykonawcę.
DOTYCZY CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA
1) opis (karty katalogowe) oferowanych foteli kinowych (wskazanego w ofercie modelu), a w przypadku oferowania konfiguracji indywidualnej, tj. foteli indywidualnie dostosowanych do wymagań Zamawiającego – opis (fragmenty kart katalogowych) poszczególnych istotnych (tj. opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 1.III do SWZ) elementów foteli wraz ze wskazaniem, których elementów oferowanego fotela w konfiguracji indywidualnej dotyczą ww. dokumenty. Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeśli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Poprawieniu nie podlegają błędne przedmiotowe środki dowodowe złożone przez Wykonawcę.
2) specyfikacja techniczna foteli kinowych oraz tkaniny obiciowej odpowiadająca opisowi przedmiotu zamówienia. Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeśli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Poprawieniu nie podlegają błędne przedmiotowe środki dowodowe złożone przez Wykonawcę.
3) próbka oferowanego przez Wykonawcę fotela kinowego, tj. jeden egzemplarz kompletnego fotela kinowego zgodnego z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SWZ (w tym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1.III do SWZ). Wszelkie koszty dostarczenia próbki do Zamawiającego ponosi Wykonawca. UWAGA: dla próbki fotela kinowego Zamawiający nie wymaga zastosowania koloru tapicerki opisanego w ZAŁĄCZNIKU NR 1.III do SWZ (tj. odcieni czerwonego/bordo). Wymagana przez Zamawiającego próbka stanowi przedmiotowy środek dowodowy służący potwierdzeniu zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeśli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Poprawieniu nie podlegają błędne przedmiotowe środki dowodowe złożone przez Wykonawcę.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
DOTYCZY CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA
1) opis oferowanego oprogramowania (systemu operacyjnego) równoważnego w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę systemu operacyjnego równoważnego do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. Opis musi zawierać wykaz funkcjonalności oprogramowania równoważnego w stopniu umożliwiającym weryfikację spełniania przez oprogramowanie warunków równoważności wskazanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 1.II DO SWZ.
DOTYCZY CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA
1) opis i zdjęcia (karty katalogowe) oferowanych foteli kinowych (wskazanego w ofercie modelu), a w przypadku oferowania konfiguracji indywidualnej, tj. foteli indywidualnie dostosowanych do wymagań Zamawiającego – opis i zdjęcia (fragmenty kart katalogowych) poszczególnych istotnych (tj. opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 1.III do SWZ) elementów foteli wraz ze wskazaniem, których elementów oferowanego fotela w konfiguracji indywidualnej dotyczą ww. dokumenty.
2) specyfikacja techniczna foteli kinowych oraz tkaniny obiciowej odpowiadająca opisowi przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
DOTYCZY CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA
1) opis oferowanego oprogramowania (systemu operacyjnego) równoważnego w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę systemu operacyjnego równoważnego do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. Opis musi zawierać wykaz funkcjonalności oprogramowania równoważnego w stopniu umożliwiającym weryfikację spełniania przez oprogramowanie warunków równoważności wskazanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 1.II DO SWZ.
DOTYCZY CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA
1) opis (karty katalogowe) oferowanych foteli kinowych (wskazanego w ofercie modelu), a w przypadku oferowania konfiguracji indywidualnej, tj. foteli indywidualnie dostosowanych do wymagań Zamawiającego – opis (fragmenty kart katalogowych) poszczególnych istotnych (tj. opisanych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 1.III do SWZ) elementów foteli wraz ze wskazaniem, których elementów oferowanego fotela w konfiguracji indywidualnej dotyczą ww. dokumenty.
2) specyfikacja techniczna foteli kinowych oraz tkaniny obiciowej odpowiadająca opisowi przedmiotu zamówienia.
3) próbka oferowanego przez Wykonawcę fotela kinowego, tj. jeden egzemplarz kompletnego fotela kinowego zgodnego z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SWZ (w tym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1.III do SWZ).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-04-14 10:00
Po zmianie:
2023-04-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-04-14 10:30
Po zmianie:
2023-04-19 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-05-13
Po zmianie:
2023-05-18
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Elblągu, Prokuratur Rejonowych w Elblągu i Braniewie oraz Ośrodka Zamiejscowego w Morągu
- Remont pomieszczeń dydaktycznych w budynku przy ul. Czerniakowskiej 22 w Elblągu.
- Wykonanie zabiegów agrotechnicznych i pielęgnacja terenów zielonych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Przygotowanie i organizacja wydarzenia pn. "Elbląskie Święto Muzyki 2025" realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego na terenie Elbląga
- Wykonywanie robót elektrycznych w zakresie wymiany instalacji elektrycznych (...) w budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- "Wyposażenie sali koncertowej w Szkole Muzycznej I stopnia w Siennie im. Jana Chorosińskiego" współfinansowano ze środków Województwa Mazowieckiego
- Modernizacja wybranych elementów sali widowiskowej Ośrodka Kultury i Sportu przy ul. Łukasińskiego 1/3 w Zielonce
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Dostawa oprogramowania i sprzętu serwerowego oraz monitorów
więcej: Kufry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.