Og³oszenie z dnia 2025-04-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00180330/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-08
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oraz sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 13 im. Orl±t Lwowskich w G³ogowie w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 13 W G£OGOWIE IM. ORL¡T LWOWSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001240568
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Akacjowa 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp13.glogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp13.glogow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oraz sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 13 im. Orl±t Lwowskich w G³ogowie w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4279538e-5071-4c7e-86ca-51c9b9f30f91
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00170811
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00170464/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup oraz sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 13 im. Orl±t Lwowskich w G³ogowie, w okresie do 31.12.2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4279538e-5071-4c7e-86ca-51c9b9f30f913.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
1)Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2) Wszelka korespondencja kierowana do zamawiaj±cego powinna byæ sygnowana wskazanym nr referencyjnym sprawy - ZP1/04/2025 R.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia
oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie
e-Zamówienia.
3. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zak³adce „Zg³o¶ problem”. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy
i zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@sp13.glogow.pl
nie dotyczy sk³adania ofert )
8. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi
w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych Szko³a Podstawowa nr 13 im. Orl±t Lwowskich w G³ogowie,
ul. Akacjowa 10, 67-200 G³ogów, sekretariat@sp13.glogow.pl
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych, e-mail: iod@odoplus.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± z 11
wrze¶nia 2019 r. prawo zamówieñ publicznych – dalej PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875,
1492, 1517, 2275, 2320, z 2021 r. poz. 464.) w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego oraz zawarcia umowy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 PZP.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: zp1/04/2025 r.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 162601,63 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 13 im. Orl±t Lwowskich w G³ogowie.
Olej opa³owy lekki L – 1 wed³ug Polskiej Normy PN C – 96024 powinien spe³niaæ wymagania:
1) gêsto¶æ w 150 C, max - 0,860g/m3,
2) warto¶æ opa³ow±, min. - 42,6 MJ/kg,
3) temperatura zap³onu, min. - 560 C,
4) lepko¶æ kinematyczna w 200 C, max. - 6,00 mm2/s
5) sk³ad frakcyjny:
• do 2500 C destyluje, max. - 65 % (V/V),
• do 3500 C destyluje, min. - 85 % (V/V),
6) temperatura p³yniêcia, max. - - 200 C,
7) pozosta³o¶æ po koksowaniu z 10 %
pozosta³o¶ci destylacyjnej, max. - 0,3 % (m/m),
8) zawarto¶æ siarki, max. - 0,2 % (m/m),
9) zawarto¶æ wody, max. - 200 mg/kg,
10)zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych, max. - 24 mg/kg,
11) pozosta³o¶æ po spopieleniu, max. - 0,01 % (m/m),
12) barwa - czerwona,
2. Szacowany wolumen oleju opa³owego wynosi do 45 000,00 litrów.
3. Dostawy oleju opa³owego lekkiego bêd± realizowane sukcesywnie, zgodnie z bie¿±cymi potrzebami Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy bêdzie ka¿dorazowo okre¶la³ ilo¶æ oleju opa³owego w formie odrêbnego zlecenia przekazanego w formie elektronicznej, na podstawie ceny przyjêtej w ofercie.
4. Miernikiem dostarczonego oleju opa³owego bêd± wskazania zalegalizowanego licznika paliwa zainstalowanego na autocysternie dowo¿±cej olej w obecno¶ci upowa¿nionego przez Zamawiaj±cego pracownika.
5. Zakres zamówienia obejmuje sprzeda¿ oleju opa³owego Zamawiaj±cemu, za³adunek, transport oleju na miejsce przeznaczenia, roz³adunek oleju.
6. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie transportem w³asnym Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego.
7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do sprawdzenia ilo¶ci przywiezionego oleju, jak równie¿ do dokonania badania jako¶ci przywiezionego oleju.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opa³owe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Podana ilo¶æ oleju opa³owego jest warto¶ci± szacowan± na podstawie dotychczasowego zu¿ycia. Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o jakiekolwiek roszczenie z tytu³u niepobrania przez Zamawiaj±cego przewidywanej ilo¶ci oleju. Zamawiaj±cy w okresie obowi±zywania umowy mo¿e zmniejszyæ zakres i wielko¶æ przedmiotu umowy do 20% pierwotnej wielko¶ci przedmiotu umowy w ramach opcji.12. Zamawiaj±cy w okresie obowi±zywania umowy mo¿e zwiêkszyæ zakres i wielko¶æ przedmiotu umowy do 10% pierwotnej wielko¶ci przedmiotu umowy w ramach opcji. Zwiêkszenie wielko¶ci umowy mo¿e nast±piæ w przypadku koniecznego dalszego zapewnienia dostawy oleju opa³owego dla Zamawiaj±cego o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê w formie pisemnego o¶wiadczenia
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria przypisuj±c im odpowiednio wagê punktow±:
a) Kryterium Cena [K1]
Cena wykonania zamówienia zgodnie z formularzem ofertowym-
waga kryterium 60%, wed³ug wzoru matematycznego:
Cena oferty najkorzystniejszej ( brutto ) ------------------------------------------------------ x 100 pkt. x 60 %
Cena oferty badanej (brutto)
b) Kryterium Termin realizacji dostawy [K2]
Termin realizacji dostawy zgodnie z formularzem oferty- waga kryterium- 40%
Sposób przyznania punktów: Ocenie zostanie poddana d³ugo¶æ zaproponowanego przez Wykonawcê terminu, w którym ka¿dorazowo nastêpowaæ bêdzie realizacja dostaw oleju opa³owego (pojedynczych zamówieñ) licz±c od momentu z³o¿enia zamówienia.
Maksymalnie mo¿na uzyskaæ 40 punktów. Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert bêdzie przyznawana wed³ug poni¿szych zasad:
Termin realizacji dostawy w godzinach* Ilo¶æ punktów [K2]
24 godziny WYKONAWCA OTRZYMA 40 PKT.
48 godzin WYKONAWCA OTRZYMA 20 PKT
72 godziny WYKONAWCA OTRZYMA 0PKT.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy w godzinach* Ilo¶æ punktów [K2] 24 godziny WYKONAWCA OTRZYMA 40 PKT. 48 godzin WYKONAWCA OTRZYMA 20 PKT 72 godziny WYKONAWCA OTRZYMA 0PKT.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek posiadania uprawnieñ do prowadzeniadzia³alno¶ci zawodowej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi, tj. posiadaj± wa¿n± koncesjê na obrót paliwami p³ynnymi
wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.
z 2022 r. poz. 1385 ze zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia oswiadczenia,¿e
Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania.
Wykonawca na wezwanie bêdzie obowi±zany do z³o¿enia
- o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w:
a) art. 108 ust.
b) art. 109 ust.
c) art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 od SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu
potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca na wezwanie bêdzie obowi±zany do
z³o¿enia:
- wa¿nej koncesji na obrót paliwami p³ynnymi wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z ustaw± z dnia 10
kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
6. Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
7. Przepis ust. 3 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Przepisy ust. 1-3 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach.
9. W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w ust. 1, pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w tej umowie z zastrze¿eniem zapisów wskazanych w art. 455 ustawy Pzp.2. Zmiany mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê.
3. Zmiany nie mog± wykraczaæ poza zakres ¶wiadczenia okre¶lony w SWZ.
4. Wszelkie zmiany umowy mo¿liwe s± za obopólnym pisemnym porozumieniem stron w formie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie:
1) zmiany okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia dotycz±ce zwiêkszenia/zmniejszenia ilo¶ci zamawianego oleju opa³owego, jednak nie wiêcej ni¿ +/- 10% ilo¶ci okre¶lonej w § 1 ust. 2;
2) wprowadzenia zmian w wykonywanych dostawach, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia tych zmian pojawi³a siê dopiero w trakcie realizacji umowy, a zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego,
3) je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmian spowodowana jest zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, ze skutkiem z nich wynikaj±cymi,
4) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano w SWZ okre¶lonych uprawnieñ, okre¶lonego do¶wiadczenia,
5) wysoko¶ci wynagrodzenia brutto w czê¶ci dotycz±cej podatku VAT lub akcyzy, je¿eli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT lub akcyzy , bêd±ca elementem wynagrodzenia Wykonawcy; zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy; podstaw± wyliczenia nowego wynagrodzenia bêdzie kwota netto,
6) wysoko¶ci wynagrodzenia brutto w czê¶ci dotycz±cej wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie przepisów
o minimalnym wynagrodzeniu za pracê; zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy; podstaw± wyliczenia nowego wynagrodzenia bêdzie kwota netto,
7) wysoko¶ci wynagrodzenia brutto w czê¶ci dotycz±cej zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy; podstaw± wyliczenia nowego wynagrodzenia bêdzie kwota netto,
8) zmiany terminu realizacji umowy na skutek si³y wy¿szej lub klêski ¿ywio³owej.
9) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia
10) wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego.
6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Pzp:
1) zmiana adresów wskazanych w §16 ust. 2 umowy,
2) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywo³anych w tre¶ci umowy. W ka¿dym takim przypadku Wykonawca ma obowi±zek stosowania siê do obowi±zuj±cych w danych czasie aktów prawa,
7. Zmiany wskazane w ust. 6 pkt. 1 - 2 dokonywane s± w drodze jednostronnego o¶wiadczenia danej Strony i wywo³uj± skutek od dnia dorêczenia go drugiej Stronie.
8. ¯adna ze stron nie bêdzie odpowiedzialna za niedotrzymanie zobowi±zañ umownych, je¿eli takie niedotrzymanie bêdzie skutkiem dzia³ania si³y wy¿szej.
9. Si³a wy¿sza oznacza zdarzenie zewnêtrzne, nag³e, nieprzewidywalne i niezale¿ne od woli Stron, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie umowy w ca³o¶ci lub czê¶ci, na sta³e lub przez pewien czas, któremu nie mo¿na zapobiec, ani przeciwdzia³aæ przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci Stron. Si³a wy¿sza w szczególno¶ci obejmuje:
a) Klêski ¿ywio³owe, w tym po¿ar, powód¼, susza, trzêsienie ziemi, huragan, wybuch wulkanu;
b) Dzia³ania wojenne, akty sabota¿u, akty terrorystyczne zamieszki, strajki generalne, dzia³ania zbrojne, zakazy importu i eksportu, blokady granic i portów.
10. Wszelkie zmiany umowy strony dokonywaæ bêd± w drodze pisemnych aneksów podpisanych przez strony pod rygorem ich niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-09 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z rozdzia³em XVI niniejszej specyfikacji
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-09 13:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
- Zakup samochodu specjalnego dla stra¿y po¿arnej dzia³aj±cej na terenie Gminy G³ogów
- Zakup samochodu dla ZGK Serby - postêpowanie nr 2
- Na dostawê ob³o¿eñ, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby G³ogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Bud¿et Obywatelski - "Dostawa noszy elektrycznych dla Pogotowia Ratunkowego w G³ogowie wraz z platform± oraz monta¿em w karetce"
- Modernizacja dróg na terenie Gminy G³ogów - postêpowanie nr 2
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.