Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00116366/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich oraz udostępnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zwłok wraz
z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie prokuratur okręgu gdańskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W GDAŃSKU
1.3.) Oddział zamawiającego: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000299
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wały Jagiellońskie 36
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-853
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.pogda@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-gdansk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich oraz udostępnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zwłok wrazz pomocą technika sekcyjnego na zlecenie prokuratur okręgu gdańskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e171b87a-b446-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00108884/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz udostępnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zwłok wraz z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie prokuratur okręgu gdańskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116366
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3008-7.261.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 395424,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich oraz udostępnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zwłok wraz z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Malborku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 55500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich oraz udostępnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zwłok wraz z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Kwidzynie4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 77425 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich oraz udostępnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zwłok wraz z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Tczewie.4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 64000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich oraz udostępnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zwłok wraz z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Kościerzynie.4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 55500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich oraz udostępnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zwłok wraz z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Wejherowie.4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 49000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich oraz udostępnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zwłok wraz z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Pucku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 65286,67 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich oraz udostępnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zwłok wraz z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Starogardzie Gdańskim4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 59691,96 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich oraz udostępnienia sali sekcyjnej do przeprowadzenia sekcji zwłok wraz z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Kartuzach.4.5.3.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 59968,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Malborku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792153175
7.3.3) Ulica: Gen. de Gaulle'a 70
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W MALBORKU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-08 do 2024-04-07Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50050 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50050 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56106 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56106 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56106 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henryk Pioch Usługi Pogrzebowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891156834
7.3.3) Ulica: Pl. Św. Brunona 4
7.3.4) Miejscowość: Kartuzy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56106 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-08 do 2024-04-07INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa licencji oprogramowania do kompleksowego zarządzania środowiskiem baz danych dla Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa sprzętu oświetleniowego.
- Dostawa ławek
- 2/2025/meble i asystory stomatologiczne Dostawa i montaż mebli i asystorów stomatologicznych ujęta w 2 pakietach
- Usługi utrzymania czystości (sprzątanie) w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku, Oddziałach: Wejherowo, Starogard Gdański, Gdynia oraz na terenie zewnętrznym należącym do posesji Oddziału Gdynia
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Hynka w Gdańsku"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru, transportu i przechowywania zwłok oraz wykonywania sekcji zwłok pacjentów zmarłych w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym
- Usługi całodobowego odbioru i transportu zwłok z dzierżawą budynku i przyległego terenu.
więcej: Dodatkowe usługi szpitalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.