Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00068012/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie
1.3.) Oddział zamawiającego: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310018543
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Dąbrowskiej 8
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632428276
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcc55504-90df-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcc55504-90df-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015663/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00068012
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2639938,44 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2639638,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych.Zadanie realizowane jest w ramach projektu” Generator miejskiej energii źródłem sukcesu Konina” finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021
oraz budżetu państwa, którego przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych przy ul. Wiosny Ludów 11, ul. Wiosny Ludów 13,
ul. 3 Maja 34 w Koninie.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
• część I – wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej w budynkach przy ul. Wiosny Ludów 11, ul. Wiosny Ludów 13 w Koninie. Budynki objęte są ochroną Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu.
Zakres robót:
Branża instalacyjna:
- inst. c.o. , c.w.u.
- węzeł cieplny (wspólny dla obu budynków),
- inst. elektryczna.
Branża ogólnobudowlana:
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- roboty elewacyjne,
- dociepleniowe połaci dachowych,
- roboty malarskie,
- likwidacja zawilgocenia murów,
- roboty murarsko – tynkarskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1496729,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych.Zadanie realizowane jest w ramach projektu” Generator miejskiej energii źródłem sukcesu Konina” finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021
oraz budżetu państwa, którego przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej budynków komunalnych przy ul. Wiosny Ludów 11, ul. Wiosny Ludów 13,
ul. 3 Maja 34 w Koninie.
• część II – wykonanie robót budowlanych modernizacji energetycznej w budynku przy ul. 3 maja 34 w Koninie. Budynek zlokalizowany jest w strefie A objętej ochroną Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu.
Zakres robót:
Branża instalacyjna:
- inst. c.o. , c.w.u.
- węzeł cieplny,
- inst. elektryczna.
Branża ogólnobudowlana:
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- roboty elewacyjne,
- dociepleniowe połaci dachowych,
- docieplenie przegród zewnętrznych metodą lekko – mokra,
- roboty malarskie,
- likwidacja zawilgocenia murów,
- roboty murarsko – tynkarskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1169908,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1773192,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1773192,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1773192,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL-SERWIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652989187
7.3.3) Ulica: Staszica 15
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane, Ram-BUD Rafal Oliwecki, Nowy Krzymów 33, 62-513 Krzymów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1773192,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przekracza środki, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej.
- Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14B w Koninie
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową dla ruchu KR 2 na terenie Powiatu Konińskiego w 2025 roku - Etap I
- MODERNIZACJA SIECI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIE SEGMENTU LOKALNEJ SZKOLNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ, WYKONANIE WENTYLACJI LUB KLIMATYZACJI, PODŁOGI ANTYSTATYCZNEJ ANTYPOŚLIZGOWEJ, NAPRAWA MALOWANIE ŚCIAN .....
- Realizacja dróg rowerowych w Koninie w ramach projektu pt. "Niskoemisyjny transport publiczny w subregionie konińskim" (Budowa drogi dla rowerów na Alejach 1 Maja)
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.