Ogłoszenie z dnia 2022-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00118059/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00124240/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00213369/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla stażystów i praktykantów w ramach projektu „Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku"”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060708614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żytnia
1.5.2.) Miejscowość: Ryki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 818651297
1.5.8.) Numer faksu: 818651297
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsz@mechanikryki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mechanikryki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zsz1.nbip.pl/zsz1/?id=921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia dla stażystów i praktykantów w ramach projektu „Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku"”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50aebd64-b94a-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118059/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSZ1.EFS.01.04.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 60000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa wyposażenia dla stażystów i praktykantów w ramach projektu „Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku"” - „Wyposażenie dla uczniów branży informatycznej” Patch panel 48 – port – 4 szt.
Pamięć USB 32GB – 10 szt.
Router – 16 szt.
Dysk wewnętrzny – 8 szt.
Patchcord – 24 szt.
Patchcord – 4 szt.
Stacja dokująca HDD – 10 szt.
Mysz komputerowa – 50 szt.
Klawiatura – 50 szt.
Podkładka pod mysz – 50 szt.
Drukarka – 3 szt.
Pamięć USB 128GB – 10 szt.
Listwa przepięciowa – 10 szt.
Kabel Display Port – 10 szt.
Tablet graficzny – 2 szt.
Wentylator – 1 szt.
Papier xero – 3 szt.
Projektor – 3 szt.
Patch panel 24-port – 2 szt.
Router – 5 szt.
Router – 5 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa wyposażenia dla stażystów i praktykantów w ramach projektu „Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku"” - Wyposażenie dla uczniów branży mechanicznej” Urządzenie rozruchowe – 1 szt.
Szlifierka – 2 szt.
Szlifierka – 3 szt.
Frezy – 3 szt.
Szlifierka – 5 szt.
Tarcza – 100 szt.
Tarcza – 100 szt.
Tarcza – 100 szt.
Tarcza – 100 szt.
Tarcza – 10 szt.
Szlifierka – 1 szt.
Szlifierka – 2 szt.
Szlifierka – 1 szt.
Szlifierka – 1 szt.
Szlifierka – 2 szt.
Wiertarka – 2 szt.
Nitownica – 2 szt.
Trzpień – 2 szt.
Podstawa magnetyczna – 2 szt.
Zbieracz wiórów – 3 szt.
Zestaw gwinciarski – 2 szt.
Zestaw gwinciarski – 1 szt.
Zestaw gwinciarski – 1 szt.
Noże – 1 szt.
Wytaczadło – 1 szt.
Trzpień – 1 szt.
Gwintowniki – 1 szt.
Pogłębiacz – 1 szt.
Frezy – 1 szt.
Stalka – 5 szt.
Nóż oprawkowy – 2 szt.
Moletka – 1 szt.
Moletka – 1 szt.
Oprawka – 1 szt.
Klucz – 1 szt.
Uchwyt – 2 szt.
Tuleja – 1 szt.
Nóż tokarski – 5 szt.
Nóż tokarski – 5 szt.
Nóż tokarski – 2 szt.
Płytka noża – 10 szt.
Kieł tokarski – 1 szt.
Uchwyt – 1 szt.
Trzpień – 1 szt.
Frezy – 1 szt.
Frezy – 1 szt.
Wykrętaki – 2 szt.
Grzebień – 1 szt.
Gwintowniki – 1 szt.
Kątownik – 1 szt.
Pilnik – 5 szt.
Pilnik – 5 szt.
Pilnik – 5 szt.
Brzeszczot – 50 szt.
Mikrometr – 1 szt.
Suwmiarka – 5 szt.
Zestaw montażowy – 1 szt.
Zestaw naprawczy – 1 szt.
Zestaw montażowy – 1 szt.
Wkrętak – 3 szt.
Wkrętak – 3 szt.
Szlifierka – 1 szt.
Szlifierka – 1 szt.
Przecinak – 2 szt.
Klucz – 1 szt.
Klucz – 10 szt.
Klucz – 10 szt.
Klucz – 5 szt.
Klucz – 5 szt.
Wkrętaki – 2 szt.
Miara -10 szt.
Szczypce – 5 szt.
Nożyk – 10 szt.
Ostrza – 10 szt.
Klucze – 10 szt.
Klucze – 10 szt.
Klucze – 1 szt.
Klucze – 1 szt.
Lakier – 15 szt.
Tester – 5 szt.
Ciężarki – 1 szt.
Opaski – 1 szt.
Klucz – 1 szt.
Opaski – 10 szt.
Szczypce – 5 szt.
Zestaw – 1 szt.
Zestaw kluczy – 1 szt.
Zestaw kluczy – 1 szt.
Rurki – 2 szt.
Rurki – 2 szt.
Palnik – 2 szt.
Szczotki – 1 szt.
Blokada – 1 szt.
Zestaw narzędzi – 2 szt.
Kosmetyki – 2 szt.
Oringi – 1 szt.
Tester – 1 szt.
Bity – 2 szt.
Smar – 5 szt.
Żarówki – 1 szt.
Lampa – 5 szt.
Odkurzacz – 1 szt.
Spawarka – 2 szt.
Filtr – 1 szt.
Filtr – 1 szt.
Filtr – 1 szt.
Olej – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych
42674000-1 - Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa wyposażenia dla stażystów i praktykantów w ramach projektu „Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku"” - „Wyposażenie dla uczniów branży fryzjerskiej” Nożyczki – 4 szt.
Falownica – 4 szt.
Szczotka – 4 szt.
Peleryna – 50 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39712200-8 - Urządzenia fryzjerskie
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24976,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42938,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24976,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIS COMPUTER Tomasz Stolarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430224637
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ STOLAREK ARRIS COMPUTER
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ STOLAREK ARRIS COMPUTER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24976,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35507,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47636,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35434,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magopoll Robert Gogacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146456770
7.3.3) Ulica: Dębowa
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35434,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2487,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2998,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2381,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NitraMed Nitra Natalia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 931948630
7.3.3) Ulica: Św. Mikołaja
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-128
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2381,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI RYKI
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Uzbrojenie terenów przemysłowych w mieście Ryki"
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia Sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Dostawa części i akcesoriów do komputerów oraz dysków do modernizacji komputerów.
- Dostawa wyposażenia na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Gzowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego według 2 części.
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.