Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00097238/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu „Rozwiń skrzydła – wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZEBIELINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 15
1.5.2.) Miejscowość: Trzebielino
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-235
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trzebielino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.trzebielino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzebielino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu „Rozwiń skrzydła – wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2a82427-b338-48be-b104-46eccdcc2c31
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002099/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu „Rozwiń skrzydła – wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+), Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097238
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PNOŚ.271.9.2025.2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 253915,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• CZĘŚĆ I - Pracownia humanistycznaPrzedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu „Rozwiń skrzydła – wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).
Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
• CZĘŚĆ I - Pracownia humanistyczna
• CZĘŚĆ II - Pracownia Informatyczna
• CZĘŚĆ III - Pracownia indywidualizacji
• CZĘŚĆ IV - Pracownia językowa
• CZĘŚĆ V - Pracownia matematyczna
• CZĘŚĆ VI - Sprzęt elektroniczny
• CZĘŚĆ VII -Monitory interaktywne
Zamówienie obejmuje:
dostawę przedmiotu zamówienia;
transport wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pracowni szkolnych:
• Szkoła Podstawowa im. Sportowców Polskich w Trzebielinie, ul. Młodzieżowa 1, 77-235 Trzebielino
• Szkoła Podstawowa im. Zjednoczonej Europy, Starkowo 10, 77-235 Trzebielino
• Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej, ul. Szkolna 5, 77-235 Trzebielino
Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 6487,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu „Rozwiń skrzydła – wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
• CZĘŚĆ I - Pracownia humanistyczna
• CZĘŚĆ II - Pracownia Informatyczna
• CZĘŚĆ III - Pracownia indywidualizacji
• CZĘŚĆ IV - Pracownia językowa
• CZĘŚĆ V - Pracownia matematyczna
• CZĘŚĆ VI - Sprzęt elektroniczny
• CZĘŚĆ VII -Monitory interaktywne
Zamówienie obejmuje:
dostawę przedmiotu zamówienia;
transport wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pracowni szkolnych:
• Szkoła Podstawowa im. Sportowców Polskich w Trzebielinie, ul. Młodzieżowa 1, 77-235 Trzebielino
• Szkoła Podstawowa im. Zjednoczonej Europy, Starkowo 10, 77-235 Trzebielino
• Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej, ul. Szkolna 5, 77-235 Trzebielino
Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 7826,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu „Rozwiń skrzydła – wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
• CZĘŚĆ I - Pracownia humanistyczna
• CZĘŚĆ II - Pracownia Informatyczna
• CZĘŚĆ III - Pracownia indywidualizacji
• CZĘŚĆ IV - Pracownia językowa
• CZĘŚĆ V - Pracownia matematyczna
• CZĘŚĆ VI - Sprzęt elektroniczny
• CZĘŚĆ VII -Monitory interaktywne
Zamówienie obejmuje:
dostawę przedmiotu zamówienia;
transport wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pracowni szkolnych:
• Szkoła Podstawowa im. Sportowców Polskich w Trzebielinie, ul. Młodzieżowa 1, 77-235 Trzebielino
• Szkoła Podstawowa im. Zjednoczonej Europy, Starkowo 10, 77-235 Trzebielino
• Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej, ul. Szkolna 5, 77-235 Trzebielino
Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 26852,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu „Rozwiń skrzydła – wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
• CZĘŚĆ I - Pracownia humanistyczna
• CZĘŚĆ II - Pracownia Informatyczna
• CZĘŚĆ III - Pracownia indywidualizacji
• CZĘŚĆ IV - Pracownia językowa
• CZĘŚĆ V - Pracownia matematyczna
• CZĘŚĆ VI - Sprzęt elektroniczny
• CZĘŚĆ VII -Monitory interaktywne
Zamówienie obejmuje:
dostawę przedmiotu zamówienia;
transport wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pracowni szkolnych:
• Szkoła Podstawowa im. Sportowców Polskich w Trzebielinie, ul. Młodzieżowa 1, 77-235 Trzebielino
• Szkoła Podstawowa im. Zjednoczonej Europy, Starkowo 10, 77-235 Trzebielino
• Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej, ul. Szkolna 5, 77-235 Trzebielino
Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 5253,31 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu „Rozwiń skrzydła – wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
• CZĘŚĆ I - Pracownia humanistyczna
• CZĘŚĆ II - Pracownia Informatyczna
• CZĘŚĆ III - Pracownia indywidualizacji
• CZĘŚĆ IV - Pracownia językowa
• CZĘŚĆ V - Pracownia matematyczna
• CZĘŚĆ VI - Sprzęt elektroniczny
• CZĘŚĆ VII -Monitory interaktywne
Zamówienie obejmuje:
dostawę przedmiotu zamówienia;
transport wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pracowni szkolnych:
• Szkoła Podstawowa im. Sportowców Polskich w Trzebielinie, ul. Młodzieżowa 1, 77-235 Trzebielino
• Szkoła Podstawowa im. Zjednoczonej Europy, Starkowo 10, 77-235 Trzebielino
• Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej, ul. Szkolna 5, 77-235 Trzebielino
Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 10078,42 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu „Rozwiń skrzydła – wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
• CZĘŚĆ I - Pracownia humanistyczna
• CZĘŚĆ II - Pracownia Informatyczna
• CZĘŚĆ III - Pracownia indywidualizacji
• CZĘŚĆ IV - Pracownia językowa
• CZĘŚĆ V - Pracownia matematyczna
• CZĘŚĆ VI - Sprzęt elektroniczny
• CZĘŚĆ VII -Monitory interaktywne
Zamówienie obejmuje:
dostawę przedmiotu zamówienia;
transport wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pracowni szkolnych:
• Szkoła Podstawowa im. Sportowców Polskich w Trzebielinie, ul. Młodzieżowa 1, 77-235 Trzebielino
• Szkoła Podstawowa im. Zjednoczonej Europy, Starkowo 10, 77-235 Trzebielino
• Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej, ul. Szkolna 5, 77-235 Trzebielino
Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 161625,42 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu „Rozwiń skrzydła – wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
• CZĘŚĆ I - Pracownia humanistyczna
• CZĘŚĆ II - Pracownia Informatyczna
• CZĘŚĆ III - Pracownia indywidualizacji
• CZĘŚĆ IV - Pracownia językowa
• CZĘŚĆ V - Pracownia matematyczna
• CZĘŚĆ VI - Sprzęt elektroniczny
• CZĘŚĆ VII -Monitory interaktywne
Zamówienie obejmuje:
dostawę przedmiotu zamówienia;
transport wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pracowni szkolnych:
• Szkoła Podstawowa im. Sportowców Polskich w Trzebielinie, ul. Młodzieżowa 1, 77-235 Trzebielino
• Szkoła Podstawowa im. Zjednoczonej Europy, Starkowo 10, 77-235 Trzebielino
• Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej, ul. Szkolna 5, 77-235 Trzebielino
Wymienione wyposażenie, sprzęt oraz pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku Nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 71123,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8919,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83023,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8919,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438
7.3.3) Ulica: Warszawska 151,
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8919,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9860,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28905,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9860,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438
7.3.3) Ulica: Warszawska 151,
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9860,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28214,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160988,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28214,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28214,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia dot. CZĘŚĆ IV – Pracownia językowa:
1)Zgodnie z art. 259 ww. ustawy jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258,
2)Zgodnie z art. 260 ust. 2 ww. ustawy, Zamawiający jest zobowiązany do udostępnienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji o unieważnieniu postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
3)Zgodnie z art. 255 pkt 7 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;
4)Zgodnie z art. 263, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia dot. Części IV – Pracownia językowa:
W dniu 17.03.2025 r. Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 zawiadomił wykonawców o wyborze oferty najkorzystniejszej dot. Części IV – Pracownia językowa. Wybrano ofertę nr 13 złożoną przez: FHU Intersell Waldemar Płonka, ul. Jesionowa 17a, 41-300 Dąbrowa Górnicza: cena brutto: 4 083,60 zł, termin realizacji: do 14 dni. Oferta najkorzystniejsza została wybrana na podstawie art. 239 ust.1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej SWZ. Wybrano ofertę niepodlegającą odrzuceniu i spełniającą wymogi SWZ. Wybrany Wykonawca spełniał warunki zamówienia, oferując przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego (w świetle przyjętych kryteriów: cena, termin realizacji).
W dniu 20.03.2025 r. wybrany Wykonawca FHU Intersell Waldemar Płonka, ul. Jesionowa 17a, 41-300 Dąbrowa Górnicza powiadomił Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w części IV – pracownia językowa.
W związku z faktem, że kolejna oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert, tj. kwotę 5.253,31 zł brutto, Zamawiający odstępuje od ponownego badania i oceny ofert spośród ofert Wykonawców pozostałych w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4083,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16400,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10967,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110557,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10967,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10967,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia dot. CZĘŚĆ VI – Sprzęt elektroniczny:
1) Zgodnie z art. 259 ww. ustawy jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258,
2) Zgodnie z art. 260 ust. 2 ww. ustawy, Zamawiający jest zobowiązany do udostępnienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji o unieważnieniu postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
3) Zgodnie z art. 255 pkt 7 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;
4) Zgodnie z art. 263, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia dot. Części VI – Sprzęt elektroniczny:
W dniu 19.03.2025 r. Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 zawiadomił wykonawców o wyborze oferty najkorzystniejszej dot. Części VI – Sprzęt elektroniczny. Wybrano ofertę nr 4 złożoną przez: Web-Profit Maciej Kuźlik Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie: cena brutto: 139 144,14 zł, termin realizacji: do 14 dni. Oferta najkorzystniejsza została wybrana na podstawie art. 239 ust.1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej SWZ. Wybrano ofertę niepodlegającą odrzuceniu i spełniającą wymogi SWZ. Wybrany Wykonawca spełniał warunki zamówienia, oferując przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego (w świetle przyjętych kryteriów: cena, termin realizacji).
W dniu 01.04.2025 r. wybrany Wykonawca Web-Profit Maciej Kuźlik Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie powiadomił Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w części VI – sprzęt elektroniczny.
W związku z faktem, że dla pozostałych Wykonawców upłynął termin związania z ofertą, tj. 22.03.2025 r., Zamawiający unieważnia postępowanie w Części VI – Sprzęt elektroniczny.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139144,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246319,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MAC S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245
7.3.3) Ulica: Witosa 76,
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-561
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI TRZEBIELINO
- Doposażenie pracowni językowej w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino"
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi TRZEBIELINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Iwanowice w podziale na 2 części
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD, komputerów przenośnych, drukarek laserowych i skanerów na potrzeby Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek szkolnych Gminy Szemud - zadanie 2 sprzęt IT
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.