eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzUsługa cateringowa - zakup posiłków dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa – zakup posiłków dla uczestników projektu „Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005660592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego 17a

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.sandomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.sandomierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringowa – zakup posiłków dla uczestników projektu „Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fe18507-49db-4e38-99ae-b8514e219a9a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00662561/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przygotowanie posiłków dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie udzielane w ramach projekt pn.: Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117613

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa – dostawa obiadów dwudaniowych dla 30 uczestników projektu „Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz” realizowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 Priorytet 9 Usługi społeczne i zdrowotne, Działanie 9.4 Zwiększenie dostępności usług społecznych i zdrowotnych.
2. Szacowana ilość dzienna dostarczanych posiłków to 30 zestawów dwudaniowych, zapakowanych w jednorazowe opakowania.
3. Szacowana ilość planowanych do dostarczenia posiłków (zestawów dwudaniowych) w okresie obowiązywania umowy wynosi 17 640 zestawów (zupa + 2 danie)
4. Podane wyżej ilości są szacunkowe i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmiany ilościowe zamawianych posiłków w zakresie +/- 20 % w okresie realizacji zamówienia.
5. Przewidywana liczba posiłków może ulec zmianom w zależności od zapotrzebowania. Rozliczenie następować będzie za faktycznie przygotowane i dostarczone posiłki według podanej ceny jednostkowej. W przypadku wykonania zmniejszonego zakresu usługi niż wskazany w przedmiocie zamówienia Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie niewykonanej części usługi.
6. Wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, tj pod adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Słowackiego 17a, 27-600 Sandomierz w godz. 11:00 -11:30. Każdorazowo wykonana usługa zostanie potwierdzona protokołem odbioru jakościowo – ilościowym.
7. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych i innych dni wolnych, kiedy Ośrodek nie pracuje.
8. Posiłki powinny być dostarczane w opakowaniach jednorazowych i pojemnikach, na które Wykonawca posiada odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczonych prawem do pakowania i transportowania żywności (w szczególności atesty Państwowego Zakładu Higieny, Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku lub inne równoważne wydawane przez podmioty uprawnione).
9. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów z tworzyw sztucznych, rezygnacji z używania jednorazowych toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych,
10. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystywania przy wykonaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu.
11. Transport posiłków powinien odbywać się samochodem przystosowanym do przewozu żywności, na który Wykonawca posiada odpowiednie dokumenty potwierdzające dostosowanie pojazdu do wykonywania w/w czynności oraz w sposób zgodny z przepisami sanitarnymi właściwymi ze względu na rodzaj prowadzonej działalności.
12. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia
13. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia określania wymagań, o których mowa w art. 100 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań w zakresie jego realizacji został zawarty w załączniku nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 582120 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kłapyta Sebastian Wspólnik spółki "PRZYTULNA"

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Elżbieta Kłapyta Wspólnik spółki "PRZYTULNA" sc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8652511179

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 6

7.3.4) Miejscowość: Zaleszany

7.3.5) Kod pocztowy: 37-415

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.