Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00054136/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
II przetarg Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w podziale na części w ramach projektu: „Rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Gryfów Śląski”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gryfów Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Gryfów Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-620
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.siemek@gryfow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gryfow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
II przetarg Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w podziale na części w ramach projektu: „Rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Gryfów Śląski”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d2b9123-b3e1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006779/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa komputerów w projekcie pn.: ,, Rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w szkołach podstawowych w gminie Gryfów Śląski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w podziale na części w ramach projektu: „Rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Gryfów Śląski”. RPO 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komputer stacjonarny(Stacja robocza/ graficzna) x25
Monitor LEDx25
Klawiatura przewodowa niepodświetlana
klasyczna USB x25
Mysz przewodowa USB x 25
Drukarka laserowa kolorowa
Switch zarządzalny
Patch panel
Laptop dla ucznia wraz z oprogramowaniem x 6
Laptop dla nauczyciela wraz z
oprogramowaniem - z możliwością podłączenia do rzutnika i mikroskopu x 6
Drukarka laserowa kolorowa + tonery
Drukarka atramentowa + tusze
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 139058,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Głośniki + subwoofer 5.1 SorroundEkran do rzutnika multimedialnego z
mocowaniem x 3
Tablica interaktywna z systemem mocowania x4
Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz lub/i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem
GPS
Nawigacja satelitarna
Radioodtwarzacz x 2
Zestaw nagłaśniający
Aparat cyfrowy
Głośniki do tablic interaktywnych
Moduł bezprzewodowego połączenia tablicy x2
Interaktywna półka do tablicy interaktywnej x2
Mikrofony bezprzewodowe - zestaw x1
Telewizor x2
Odtwarzacz DVD x2
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32341000-5 - Mikrofony
32342412-3 - Głośniki
38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 31142,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129308,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270732,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139058,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web-Profit Maciej Kuźlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493
7.3.3) Ulica: Spokojna 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139058,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31142,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46186,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31142,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010819923
7.3.3) Ulica: Lindleya 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31142,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.