eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia dla Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny).



Ogłoszenie z dnia 2025-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia dla Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322293

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Seminaryjska 12a

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-372

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kielce.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.so.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Sądownictwo

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Busku-Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 655-14-18-017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5,

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@busko.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.busko.sr.gov.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Jędrzejowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 656-14-75-169

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 74

1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@jedrzejow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jedrzejow.sr.gov.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-18-39-035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 44

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-312

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry@kielce.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kielce.sr.gov.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Końskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 658-14-48-388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odrowąża 5,

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dyrektor@konskie.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.konskie.sr.gov.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Ostrowcu Świętokrzyskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 661-16-63-922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@ostrowiec.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ostrowiec.sr.gov.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Sandomierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 864-13-30-250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 2a

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@sandomierz.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sandomierz.sr.gov.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Skarżysku-Kamiennej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 663-14-05-258

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zygmunta Krasińskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sad@skarzysko.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.skarzysko.sr.gov.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Starachowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 664-154-57-65

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Staszica 12

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@starachowice.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.starachowice.sr.gov.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Sąd Okręgowy w Kielcach jest upoważniony do przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia dla Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d54404d-fabd-455c-aedc-61364e4f4907

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118327/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Szkolenie asystentów sędziów okręgu Sądu Okręgowego w Kielcach

1.3.5 Szkolenie sędziów i referendarzy sądowych okręgu Sądu Okręgowego w Kielcach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d54404d-fabd-455c-aedc-61364e4f4907

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. W postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Postępowanie można również wyszukać ze strony głównej Platformy e-zamówienia
(zakładka „Przeglądaj postępowania/konkursy”)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postepowania nie wymaga posiadania konta
na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych
będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w
szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji
umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Możliwość korzystania w
postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e- Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-
Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z
funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i
Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e- Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej
na adres e-mail: zamowienia@kielce.so.gov.pl (nie dotyczy składania ofert). Oferta oraz podmiotowe środki dowodowe składane są
w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art.14 RODO
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Inw.Zp.261.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 1 – Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia dla sędziów, asesorów sądowych i referendarzy sądowych orzekających w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Kielcach, organizowanego w dniach od 24 do 26 września 2025 roku (pakiet konferencyjny).
1) Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia dla sędziów, asesorów sądowych i referendarzy sądowych zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 3a do SWZ.
2) Maksymalna liczba uczestników szkolenia wynosi 174 osoby a minimalna gwarantowana liczba to 140 osób. Ostateczna liczba osób, zostanie przedstawiona Wykonawcy co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym wydarzeniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-24 do 2025-09-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ - Rozdział XV

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kategoria obiektu w którym będzie świadczona usługa hotelowa

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2 – Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia organizowanego przez Sąd Okręgowy w Kielcach (pakiet konferencyjny) dla asystentów sędziów zatrudnionych w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Kielcach w dniach od 2 do 4 czerwca 2025 roku.
1) Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia dla asystentów sędziów zatrudnionych w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny) zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 3b do SWZ.
2) Maksymalna liczba uczestników szkolenia wynosi 67 osób a minimalna gwarantowana liczba to 54 osoby. Ostateczna liczba osób, zostanie przedstawiona Wykonawcy co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym wydarzeniem

4.2.6.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-02 do 2025-06-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ - Rozdział XV

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kategoria obiektu w którym będzie świadczona usługa hotelowa

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
2. Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 – składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4a i 4b do SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiany i warunki tych zmian zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4a i 4b do SWZ.
3. Każda zmiana umowy wymaga dla swej ważności zachowania formy pisemnie pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-10 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Inne wymagane dokumenty: Pełnomocnictwo - w przypadku złożenia oferty wspólnej lub podpisania oferty przez osoby
nieujawnione w odpowiednim rejestrze.
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wyklucza Wykonawcę również na podstawie art. 7 ust.1 pkt 1, pkt 2 oraz pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.