eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BraniewoPrzebudowa drogi powiatowej nr 1330N odc. Chruściel - Dąbrowa



Ogłoszenie z dnia 2022-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1330N odc. Chruściel – Dąbrowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BRANIEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 55

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 556442232

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpbraniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbraniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1330N odc. Chruściel – Dąbrowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-458fef6a-9edb-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170930

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027110/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1330N odc. Chruściel – Dąbrowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079093/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.7.252.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 975574,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi powiatowej nr 1330N odc. Chruściel – Dąbrowa.
2. Zakres zamówienia:
Zakres robót obejmuje m. in. następujące elementy:
1) Wytyczenie trasy oraz pomiary w okresie trwania robót – 0,990 km
2) Wznowienie geodezyjnych punktów granicznych w pasie drogowym – 52 szt.
3) Mechaniczne karczowanie zagajników i krzewów oraz usunięcie odrostów z pni drzew – 0,1 ha
4) Karczowanie pnia drzewa średnica 36-45 cm – 1 szt.
5) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 10 cm z wywiezieniem - 40,00 m2
6) Rozebranie istniejącej podbudowy z tłucznia grubości 15 cm z wywiezieniem - 19,50 m2
7) Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na zjeździe nr 2 – 52,0 m2
8) Rozebranie nawierzchni chodnika i okrągłej wyspy z kostki betonowej z wywiezieniem – 120,0 m2
9) Rozebranie krawężnika betonowego i ław betonowych z wywiezieniem – 115,0 mb
10) Rozebranie obrzeży betonowych z wywiezieniem – 85,0 mb
11) Roboty ziemne (wykopy) z profilowaniem skarp i dna (grunt kat. III) z wywozem – 343,0 m3
12) Roboty ziemne nasypy z profilowaniem skarp i zagęszczeniem z pozyskaniem i dowozem materiału - 51,0 m3
13) Wymiana pokrywy studni betonowej D=1500mm na nową typu ciężkiego – 1 szt.
14) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 1 662,00 m2
15) Wykonanie warstwy odsączającej o gr. 20 cm z sączkami co 30 m - 177,00 m2
16) Ułożenie podbudowy gr.25 cm z mieszanki związanej C3/4 - 177,00 m2
17) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 ze skały litej – 423,00 m2
18) Wykonanie podbudowy gr. 15cm z kruszywa łamanego 0/31,5 ze skały litej, zjazdy, chodnik - 239,00 m2
19) Wykonanie podbudowy gr. 8 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 ze skały litej , wyspa –12,80 m2
20) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z betonu C12/15 wyspa – 19,0 m2
21) Oczyszczenie nawierzchni przed ułożeniem warstw bitumicznych – 17 269,00 m2
22) Skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstw bitumicznych – 17 269,00 m2
23) Ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W z dowozem – 252,0 Mg
24) Ułożenie siatki zbrojeniowej wykonanej z włókien szklanych 120x120 wstępnie przesączanej asfaltem – 913,0 m2
25) Wykonanie warstwy gr. 6 cm z betonu asfaltowego AC 22W z transportem, na poszerzeniu - 412,0 m2
26) Wykonanie warstwy wiążącej gr.4 cm z betonu asfaltowego AC 16W z dowozem – 5 936,00 m2
27) Ułożenie w-wy ścieralnej gr. 6 cm z SMA 16 z dowozem – 5 796,00 m2
28) Odmulenie istniejących rowów przydrożnych - 1 500,00 mb
29) Wykonanie ław żwirowych pod przepusty na zjazdach i pod peronem – 1,62 m3
30) Ułożenie przepustów z rur HDPE o średnicy 40 cm pod zjazdami i peronem – 9,0 mb
31) Zasypanie przepustów warstwami z zagęszczeniem i pozyskaniem materiału – 14,40 m3
32) Obrukowanie wlotów i wylotów przepustów na zjazdach i peronie – 2 szt.
33) Wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej z kruszywa średniej grubości 10 cm – 921,0 m2
34) Oznakowanie poziome farbami chlorokauczukowymi – 53,60 m2
35) Ustawienie słupków stalowych o średnicy 60,3 mm dla znaków – 5 szt.
36) Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków - A – 1 szt.
37) Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków - C i D – 4 szt.
38) Przymocowanie tabliczek T do znaków – 1 szt.
39) Ustawienie elementów bezpieczeństwa ruchu U-5a – 2 szt.
40) Ustawienie krawężników betonowych 20 x 30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem (beton C12/15) – 262,0 mb
41) Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 na płask na podsypce cementowo piaskowej (wyspa dzieląca) – 22,0 mb
42) Ustawienie obrzeży betonowych 8 x 30 cm przy chodniku – 106,0 mb
43) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej – 290,80 m2
44) Ułożenie nawierzchni brukowej za krawężnikiem na chudym betonie – 11,0 m2

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych (dalej zwaną: „STWiORB”) stanowiącym załącznik 9 do SIWZ.
4. Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materiały, określone co do rodzaju, standardu i ilości w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność.
5. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Termin ewentualnej wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panem Krzysztofem Dzięgielewskim, przedstawicielem Zamawiającego pod nr telefonu 55 625 73 73. Zamawiający informuje, iż dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest dobrowolne, a jej nie dokonanie nie będzie skutkowało negatywnymi konsekwencjami dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
6. Przy przekazaniu placu budowy Zamawiający wskaże w terenie dokładną lokalizację odcinka do wykonania przebudowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
8. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót.
9. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.
10. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową.
11. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami.
12. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z STWiORB.
13. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi.
14. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 266 ze zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
15. Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności:
a) segregować i właściwie utylizować odpady,
b) w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 – 6,
c) stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów
sypkich.
16. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiającemu dzieła budowlanego, które zostanie bezwarunkowo dopuszczone do użytkowania.
17. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty na okres min. 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót lub na okres określony przez Wykonawcę w ofercie, lecz nie dłuższy niż 5 lat.
18. Zamawiający uzyskał od Ministra Cyfryzacji decyzję z dnia 2022.02.22 zwalniającą z obowiązku budowy kanału technologicznego w ramach realizacji przedmiotowej inwestycji. W związku z tym nie należy kalkulować w niniejszym postępowaniu w/w kanału technologicznego, który został ujęty w dokumentacji technicznej.
19. Zamawiający informuje, że w dokumentacji ujęto drzewo (lipa obw. 130 cm) do usunięcia. Drzewo zostało wycięte. W związku z powyższym, należy skalkulować w kosztorysie ofertowym tylko pozycje karczowanie pnia drzewa po wycince.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1199956,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1992919,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1199956,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780002890

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1199956,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.