eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychUkwiecenie miasta Wałbrzycha



Ogłoszenie z dnia 2025-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ukwiecenie miasta Wałbrzycha

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,190760,bbeb8a1e6078acfe4ae3c9de64a353d3.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ukwiecenie miasta Wałbrzycha

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c9a5a29-dddf-4515-944a-f1296cd9e830

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044321/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 "Dostawa sadzonek i obasadzenie materiałem roślinnym donic wraz z ich pielęgnacją"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110961

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.28.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 114543,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I. Dostawa i obsadzenie materiałem roślinnym (pelargonia bluszczolistna w kolorze czerwonym i różowym, dichondra srebrzysta, supertunia vista ‘Snowdrift’, surfinia w kolorze bordowym, koleus Blumego w kolorze bordowym oraz rozplenica japońska ‘Rubrum”) dostarczonych przez Zamawiającego 161 donic okrągłych, 11 dużych i 2 małych kaskad nastąpi do dnia 15.05.2025 r. oraz bieżąca pielęgnacja roślin w okresie 15.05.2025 r. -15.10.2025 r.
Materiał nasadzeniowy (sadzonki roślin) oraz pozostałe materiały typu: ziemia, nawóz, hydrożel zapewnia Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączony do SWZ projekt umowy.
Wykonawca wskaże lokalizację bazy, z której będzie odbierany materiał roślinny umiejscowiony nie dalej niż 25 km od bazy Zamawiającego tj. Wałbrzych ul. Gwarków - budynek bez numeru, na wysokości budyn-ku nr 26, dz. nr 209/3 obr. 18 Biały Kamień, 50°46'12.6"N 16°15'24.2"E (liczony najkrótszą trasą wyznaczoną na podstawie Google Maps).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

03121000-5 - Produkty ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 71383,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II. Obsadzenie materiałem roślinnym (Supertunia vista ‘Snowdrift’, surfinia w kolorze bordowym, koleus Blumego w kolorze bordowym oraz rozplenica japońska ‘Rubrum’) 40 donic prostokątnych dostarczonych przez Zamawiającego oraz dostawa materiału roślinnego z obsadzeniem (pelargonia bluszczolistna w kolorze czerwonym) 30 donic prostokątnych dostarczonych przez Zamawiającego. Umowa będzie realizowana w terminie od dnia jej podpisania do 15.05.2025 r.
Materiał nasadzeniowy (sadzonki roślin) oraz pozostałe materiały typu: ziemia, nawóz, hydrożel zapewnia Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączony do SWZ projekt umowy.
Wykonawca wskaże lokalizację bazy, z której będzie odbierany materiał roślinny umiejscowiony nie dalej niż 25 km od bazy Zamawiającego tj. Wałbrzych ul. Gwarków - budynek bez numeru, na wysokości budynku nr 26, dz. nr 209/3 obr. 18 Biały Kamień, 50°46'12.6"N 16°15'24.2"E (liczony najkrótszą trasą wyznaczoną na podstawie Google Maps).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

03121000-5 - Produkty ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 5464,82 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaradnie III. Dostawa sadzonek roślin według poniższego zestawienia:
a) bratek drobnokwiatowy różne kolory – 3.200 szt.,
b) bratek wielkokwiatowy różne kolory- 3.500 szt.,
c) szałwia omszona 'Ostfriesland'- 100 szt.,
d) miskant chiński ‘Zebrinus’- 40 szt.,
e) rozplenica japońska ‘Hameln’- 30 szt.,
f) liliowiec Stella de Oro- 60 szt.,
g) supertunia Vista ‘Snowdrift’- 610 szt.,
h) surfinia w kolorze bordowym- 310 szt.,
i) koleus Blumego w kolorze bordowym- 310 szt.,
j) rozplenica japońska ‘Rubrum’ – 50szt.,
k) hortensja bukietowa ‘Little Spooky’- 35 szt.,
l) kocimiętka 'Purrsian Blue' - 60szt,
m) pelargonia bluszczolistna wisząca w kolorze czerwonym - 70 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 37695,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77952,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77952,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77952,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEZON KRZYSZTOF KURDZIELEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841803434

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 39A

7.3.4) Miejscowość: Świebodzice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-160

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77952,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6741,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6741,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6741,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOSPODARSTWO OGRODNICZE KRZYSZTOF KURDZIELEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841803434

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 39A

7.3.4) Miejscowość: Świebodzice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-160

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6741,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31383,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49744,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31383,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOSPODARSTWO OGRODNICZE KRZYSZTOF KURDZIELEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841803434

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 39A

7.3.4) Miejscowość: Świebodzice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-160

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31383,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-17

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie nr I: Odbiór przez Zamawiającego obsadzonych donic i kaskad nastąpi sukcesywnie od dnia 15.05.2025 r. w terminie do 14 dni z bazy Wykonawcy.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: bieżąca pielęgnacja od dnia 15.05.2025 r. do 15.10.2025 r. lub do utrzymujących się przymrozków (tj. temperatura poniżej 1ºC utrzymująca się 3 dni z rzędu) w zależności od tego, które zdarzenie wystąpi jako pierwsze.

Zadanie nr II: Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia jej podpisania do 15.05.2025 r.
Odbiór przez Zamawiającego obsadzonych donic nastąpi sukcesywnie od dnia 15.05.2025 r. w terminie do 14 dni z bazy Wykonawcy.

Zadanie III: Umowa będzie realizowana w terminie od dnia jej podpisania do 17.05.2025 r., w tym:
a) dostawa sadzonek bratka drobnokwiatowego w terminie do 15.03.2025 r.,
b) dostawa sadzonek bratka wielkokwiatowego, szałwii omszonej 'Ostfriesland', miskanta chińskiego ‘Zebrinus’, rozplenicy japońskiej ‘Hameln’, hortensji bukietowej ‘Little Spooky’, kocimiętki 'Pursian Blue' oraz liliowca Stella de Oro w terminie do 05.04.2025 r.,
c) dostawa sadzonek: Supertunii Vista ‘Snowdrift’, surfinii w kolorze bordowym, pelargonii bluszczolistnej wiszącej w kolorze czerwonym, koleusa Blumego w kolorze bordowym oraz rozplenicy japońskiej ‘Rubrum’ do 17.05.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.