Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00160898/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Wodno-Kanalizacyjnego w Lelkowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODNO-KANALIZACYJNY W LELKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280003458
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17
1.5.2.) Miejscowość: Lelkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-521
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552448162
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwk.lelkowo@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zwk-lelkowo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98e678cd-d160-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Wodno-Kanalizacyjnego w Lelkowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98e678cd-d160-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044745/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa koparko-ładowarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160898
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWK.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 294000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Wodno-Kanalizacyjnego w Lelkowie
2. Miejsce dostawy i przekazania przedmiotu zamówienia – Zakład Wodno-kanalizacyjny w Lelkowie, Lelkowo 17, 14-521 Lelkowo
3. Koparko-ładowarka powinna posiadać wszystkie dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu na drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wraz z urządzeniem dokumenty i świadectwa ( w języku polskim): świadectwo zgodności CE, katalog części zamiennych , kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi.
5. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia wynosi 6 miesięcy i liczony będzie od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki umowy zawierają załączniki do niniejszej SWZ (Specyfikacja techniczna OPZ – Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt umowy – Załącznik nr 2- do SWZ). Przy czym Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do uruchomienia koparko-ładowarki, przeszkolenia wyznaczonej osoby przez Zamawiającego oraz wydania dokumentacji technicznej dot. dostarczonej koparko-ładowarki sporządzonej w języku polskim.
8. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 2-dniowym wyprzedzeniem.
9. Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
10. Za dzień dostawy przedmiotu umowy uznaje się datę podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcę.
11. Wykonawca oświadcza, że jest wyłącznym właścicielem koparko-ładowarki i że jest ona wolna od wad fizycznych i prawnych. W przypadku zakupu koparko-ładowarki poza terytorium kraju, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą dowód zakupu z kraju w którym została zakupiona.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego koparko-ładowarki oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych.
13. Zamawiający informuje, że w przypadku zastosowania w SWZ określenia przedmiotu zamówienia (jego elementów składowych) przez wskazanie nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę lub norm (wraz ze wskazaniem „lub równoważny”) – Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających kryteria/parametry/cechy funkcjonalne wskazane w OPZ (tj. kryteria stosowane w celu oceny równoważności).Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, albowiem nie złożono żad-nego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty, stąd postępo-wanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa koparko-ładowarki dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim"
- Zakup koparko-ładowarki
- Świadczenie usług sprzętem na rzecz Gminy Sława w roku 2025
- Zakup sprzętu komunalnego
- Dostawa fabrycznie nowej koparki kołowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brzozowie
- Zakup koparki
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.