Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00107023/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00125613/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-28
- 2025/BZP 00130561/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK przy ul. Szarych Szeregów w Skierniewicach".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468345101
1.5.8.) Numer faksu: 468345151
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK przy ul. Szarych Szeregów w Skierniewicach".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8557283-4319-4340-b6a6-547713d751f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038274/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja kompleksu sportowego Orlik przy ul. Szarych Szeregów w Skierniewicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107023
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1007743,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja kompleksu sportowego Orlik przy ul. Szarych Szeregów w Skierniewicach”. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z zapisami SWZ, przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ oraz wykazem cen stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
- modernizacji nawierzchni poliuretanowej na boisku wielofunkcyjnym ,
- modernizacji nawierzchni z trawy syntetycznej na boisku do piłki nożnej,
- wyposażenie sportowe boisk,
- modernizacji oświetlenia,
- modernizacji zaplecza sanitarno - szatniowego
1. Modernizacja nawierzchni poliuretanowej na boisku wielofunkcyjnym o powierzchni 613,00m2 polega na:
- rozbiórce nawierzchni poliuretanowej wraz z wywiezieniem i utylizacją materiałów z rozbiórki,
- udrożnieniu drenażu pod płyta boiska,
- wyrównaniu istniejącej podbudowy materiałem kamiennym – zakładamy 50% powierzchni,
- dostawie i montażu maty elastycznej pod nawierzchnią poliuretanową o grubości min. 35mm oraz montażu nawierzchni syntetycznej poliuretanowej gr.13-16mm o oliniowaniem w kolorze czerwonym (ceglastym),nawierzchnia w całości przepuszczalna wodę,
- malowaniu linii na płycie boiska,
- rozbiórce fundamentów i słupków do piłki siatkowej,
- dostawie i montażu nowych słupków aluminiowych do piłki siatkowej oraz siatki,
- dostawie i montażu zestawu do koszykówki na nowym fundamencie (podkonstrukcja jednosłupowa regulowana z profila stalowego ocynkowanego 120x120mm, wysięgnik ~170cm, tablica prostokątna 180x105cm z nadrukami czarnymi liniami z obręczami z pręta stalowego). Słup do zabetonowania w fundamencie.
2. Modernizacja nawierzchni z trawy syntetycznej na boisku do piłki nożnej o powierzchni 1860,00m2 polega na:
- rozbiórce nawierzchni z trawy sztucznej wraz z wywiezieniem i utylizacją materiałów z rozbiórki,
- wyrównanie istniejącej podbudowy miałem kamiennym – zakładamy 50% powierzchni,
- wykonaniu nawierzchni boiska sportowego z trawy sztucznej wysokości 40-60mm z wklejonymi liniami boiska do piłki nożnej wraz z wypełnieniem z piasku kwarcowego i granulatu gumowego EPDM,
Zamawiający powtórnie modyfikuje zapis SWZ
Minimalne parametry techniczne wymaganej trawy:
• wysokość włókna min. 40,
• ilość pęczków min. 7500 /m2
• ilość włókien min. 150 000/m2
• waga całkowita trawy syntetycznej min. 2 000 g/m2
• waga włókna min. 1 150 g/m2
• grubość włókna min. 300 mikronów
• wyrywanie pęczka po starzeniu min. 35 N
• ciężar włókna dtex min. 15 000
• skład chemiczny włókna trawy: 100% polietylen
• typ trawy: monofill, prosty
• trawa tuftowana, podkład poliuretanowy lub inny równoważny (np. lateks)
• włókna wzmocnione rdzeniem stabilizującym,
• wypełnienie: piasek kwarcowy i granulat gumowy EPDM z recyklingu w kolorze zielonym w ilości zgodnej z badaniem. Zamawiający dopuszcza inną kolorystykę granulatu EPDM.
• Pod trawą należy zamontować matę amortyzującą o grubości min. 10 mm(tzw. Shockpad) , zgodną z systemem nawierzchni. Nie dopuszcza się stosowania maty gumowej wykonywanej z in-situ (z użyciem granulatu SBR i kleju PU, bezpośrednio na budowie)
• Zamawiający dopuszcza zastosowanie 2 różnych kształtów włókien monofilowych prostych o parametrach spełniających w/w kryteria.
Boisko powinno spełniać wymogi normy PN-EN15330-1:2014.
W celu weryfikacji jakości dostarczonego produktu oraz wymaganych parametrów systemu nawierzchni z trawy syntetycznej, Zamawiający żąda dołączenia niżej podanych dokumentów w trakcie realizacji robót (przed wbudowaniem):
1. Raport z badań laboratoryjnych potwierdzających spełnienie wymogów FIFA Quality Programme for Football Turf dotyczący oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (shock pad + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM z recyklingu) wykonanych przez akredytowane przez FIFA laboratorium (np. Labosport, ISA Sport, Sportlabs) potwierdzające jakość produktu na najwyższym poziomie FIFA Quality Pro – edycja 2015 (dostępny na www.FIFA.com) wraz z potwierdzeniem wszystkich wymaganych parametrów technicznych.
2. Raport z badań laboratoryjnych potwierdzających spełnienie wymogów normy EN 15330-1:2013 dotyczący oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (shock pad + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM z recyklingu) wykonanych przez akredytowane laboratorium (np. Labosport, ISA Sport, Sportlabs).
3. Dokument potwierdzający posiadanie przez producenta aktualnego statusu FIFA PREFERRED PRODUCER (FPP) lub FIFA License (FLP).
4. Świadectwo higieny (atesty PZH) dla sztucznej trawy, maty oraz granulatu gumowego EPDM z recyklingu/techniczny.
5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
6. Dokument potwierdzający, że trawa syntetyczna nadaje się w 100% do recyklingu. Dokument musi być wydany przez niezależne, akredytowane laboratorium zgodnie z ISO/IEC 17025:2018
3. Modernizacja oświetlenia polega na:
- demontażu starych opraw oświetleniowych oraz montażu nowych energooszczędnych opraw oświetleniowych LED na istniejących słupach (dla boiska piłkarskiego o średnim natężeniu 77lx, dla boiska wielofunkcyjnego średnie natężenie 103lx)
4. Modernizacja zaplecza sanitarno-szatniowego polega na:
- dwukrotnym malowaniu powierzchni wewnętrznych farbą do blachy powlekanej,
- dostawie montażu elektrycznych grzejników naściennych konwektorowych o mocy 1KW -5szt,
-dostawie montażu elektrycznych grzejników naściennych konwektorowych wentylatorowych o mocy 2KW - 4szt,
- dostawie i montażu wewnętrznych drzwi stalowych pełnych,
- dostawie i montażu zewnętrznych drzwi stalowych pełnych,
- dostawie i montażu baterii umywalkowej stojącej,
- wymianie miski ustępowej siedzącej fajansowej typu kontakt,
- dostawie i montażu zewnętrznych lampa oświetleniowych z osłoną stalową,
- dostawie i montażu wewnętrznych lamp oświetleniowych świetlówkowych,
- dostawie i montażu stalowego podjazdu antypoślizgowego dla osób niepełnosprawnych wraz z barierką,
5. Tablica informacyjna o wymiarach 180 x 120cm wysokości ma zawierać:
-barwy Rzeczypospolitej Polskiej i wizerunek godła Rzeczypospolitej Polskiej;
- informację o finansowaniu lub dofinansowaniu zadania z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych;
- rodzaj dotacji budżetowej lub nazwę programu lub funduszu;
- nazwę zadania;
- datę podpisania umowy o finansowanie lub dofinansowanie zadania.
Uwaga:
Tablica informacyjna może zawierać informację o wartościach finansowania lub dofinansowania zadania i o całkowi-tej wartości zadania. W przypadku zamieszczenia na tablicy informacyjnej wartości finansowania lub dofinansowania zadania i całkowitej wartości zadania, za każdym razem, gdy wartości te ulegną zmianie, tablicę informacyjną należy niezwłocznie wymienić, tak aby wartości na niej przedstawione zachowywały aktualność – zgodnie z załączonym wzorem
Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz wszelkimi obowiązującymi normami. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz przez pomocniczy przedmiar robót i wykaz cen. Wszystkie odpady i materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca jest zobowiązany do wywiezienia i utylizacji w ramach zamówienia (utylizacja materiałów szkodliwych potwierdzona odpowiednim dokumentem).
Do Wykonawcy należy także sporządzenie dokumentacji powykonawczej m.in.: karty techniczne, atesty, certyfikaty, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, instrukcje konserwacji i utrzymania nawierzchni boisk.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez niego przy realizacji niniejszej umowy oraz za wszelkie szkody spowodowane przez niego, przy usuwaniu wad w ramach gwarancji czy rękojmi, tak wobec Zamawiającego i osób trzecich.
Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. Teren budowy ogrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami BHP.
Za wypadki i szkody, które mogą powstać na placu budowy odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa Budowlanego.
2. Zakres robót
Do zakresu podstawowego należą również:
- odbiór końcowy, opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy. Opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury.
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 2 egz.;
3. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z 2024r. poz. 878,1222, 1871, 1965 ) obejmują następujące rodzaje czynności:
1) roboty budowlane objęte zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, dotyczących prac fizycznych podczas realizacji zamówienia, taki jak:
- roboty przy układaniu nawierzchni sztucznych
4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 PZP
6. Źródła finansowania zadania:
- Środki własne budżetu,
- Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej Zadania Inwestycyjnego w Ramach Programu Modernizacji Kompleksów Sportowych „Moje Boisko – ORLIK 2012”-Edycja 2024,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 879000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1414500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 879000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANSBUD Aneta Strzelczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389434139
7.3.3) Ulica: Wyborów 21A
7.3.4) Miejscowość: Grabów n/Pilicą
7.3.5) Kod pocztowy: 26-902
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wymiana lamp oświetlenia, montaż nawierzchni
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 879000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa ciągnika z systemem do jazdy autonomicznej , 21/ZP/2025
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania , 20/ZP/2025
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa ulicy Reymonta".
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku warsztatowo - magazynowym Wydziału Dróg
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych, 16/ZP/2025
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.