Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa Ośrodka Szkoleniowo-Edukacyjnego w Solcu Kujawskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Solec Kujawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 64
1.5.2.) Miejscowość: Solec Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-050
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 387 14 71
1.5.8.) Numer faksu: 52 387 13 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: solec-kujawski@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://solec-kujawski.torun.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/03ee018a-36c9-4b5f-8a03-c9959a8311bb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna i pozostała działalność leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa Ośrodka Szkoleniowo-Edukacyjnego w Solcu Kujawskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a7224b0-0ef9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00071334/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa obsługa Ośrodka Szkoleniowo-Edukacyjnego w Solcu Kujawskim w 2021 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W związku z tym, że w trzecim postępowaniu na obsługę Ośrodka Szkoleniowo-Edukacyjnego zaistniała sytuacja faktyczna, w której ofertę złożył tylko jeden Wykonawca (i oferta ta podlega odrzuceniu na zasadzie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a w zw. z art. 266 PZP) oznacza to, że nadleśnictwo ma możliwość przeprowadzenia postepowania w trybie z wolnej ręki na podstawie przesłanki z art. 305 pkt 2 PZP.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 82765c40-e181-49a8-8f7d-e693418c1e3d
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 439314 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu: a) obsługi recepcji; b) sprzątania; c) napraw wyposażenia pomieszczeń w ośrodku; d) pielęgnacji terenu ośrodka; e) dozorowania.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren Ośrodka Szkoleniowo-Edukacyjnego przy Nadleśnictwie Solec Kujawski, zlokalizowanego przy ul. Leśnej 64, 86-050 Solec Kujawski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79211120-3 - Usługi rejestracji sprzedaży i nabycia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50880000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia hotelowego i restauracyjnego
79992000-4 - Usługi recepcyjne
90911000-6 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien
98341140-8 - Usługi dozorowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439314 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439314 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439314 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Rudnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090483824
7.3.3) Ulica: Dobrogościce 12
7.3.4) Miejscowość: Złotniki Kujawskie
7.3.5) Kod pocztowy: 88-180
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439314 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
- "Wykonywanie usług przeglądów konserwacyjnych i napraw sprzętu gastronomiczno-chłodniczego Służby Żywnościowej na rzecz 22. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie w 2025 roku"
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Wykonywanie usługi dozorowania obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia hotelowego i restauracyjnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.