eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaświłyPrzebudowa dróg Nr 1350B na odcinku Jadeszki-Mikicin, Nr 1412B na odcinku Jaświły-Rutkowskie Duże oraz Nr 1356B na odcinku Romejki-Bobrówka



Ogłoszenie z dnia 2022-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg Nr 1350B na odcinku Jadeszki-Mikicin, Nr 1412B na odcinku Jaświły-Rutkowskie Duże oraz Nr 1356B na odcinku Romejki-Bobrówka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAŚWIŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaświły, 7

1.5.2.) Miejscowość: Jaświły

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-124

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 857168001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jaswily.iap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jaswily.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg Nr 1350B na odcinku Jadeszki-Mikicin, Nr 1412B na odcinku Jaświły-Rutkowskie Duże oraz Nr 1356B na odcinku Romejki-Bobrówka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cee91e74-9af2-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019680/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg na odcinkach: Jadeszki - Mikicin Jaświły - Rutkowskie Duże Romejki - Bobrówka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075045/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rl.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7967479,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3. Część 1 obejmuje: Przebudowę drogi powiatowej Nr 1350B gr. pow./Jatwieź Duża/-Mikicin- dr. 1407B na odcinku od m. Jadeszki do m. Mikicin na odcinku o długości ok. 3010m.
Droga przebiega przez obszar niezabudowany ( przekrój trasowy). Szerokość istniejącego pasa drogowego wynosi średnio ok. 15m. Podczas wykonywania zadania nie przewiduje się zajęcia części działek przyległych do pasa drogowego. Przebudowa przedmiotowej drogi w całości mieści się w istniejącym pasie drogowym.
Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.

Projektowane parametry techniczne drogi:
- szerokość jezdni – 6m
- szerokość poboczy – 1,00m po obu stronach
- szerokość chodników - 1,50m - 2,00m
- obciążenie - 80 kN/oś
- droga jednojezdniowa, dwukierunkowa
- kategoria obciążenia ruchem – KR1

Zakres projektowanych robót w tej części obejmuje m.in.:
- wykonanie dokumentacji projektowej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- odwodnienie
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni jezdni, składającej się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4cm i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5cm,
- wykonanie podbudowy i nawierzchni na zjazdach i poszerzeniach
- wykonanie nawierzchni poboczy
- ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami, remont lub przebudowa istniejących przepustów pod koroną drogi
- wykonanie chodników, ustawienie obrzeży i krawężników
- roboty wykończeniowe
- wykonanie oznakowania pionowego drogi

Istniejący stan drogi:
Droga o nawierzchni bitumicznej w złym stanie technicznym, o szerokości jezdni ok. 5m. Występują liczne ubytki w nawierzchni, szczególnie na krawędziach, liczne spękania, rysy poprzeczne i podłużne, ubytki kruszywa.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zadania przedstawia Program Funkcjonalno- Użytkowy dla części nr 1 - załącznik nr 1.1 do SWZ.
Dołączone przedmiary robót należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy. Opisane rodzaje i zakres robót mogą ulec zmianie w wyniku pozyskania niezbędnych opinii, decyzji, uzgodnień oraz zastosowanych rozwiązań projektowych.
2. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych dla każdej części postępowania ma obowiązek:
a) wykonać przedmiotową inwestycję zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przekazanym przez Zamawiającego, jak też opracowaną przez siebie dokumentacja; zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP i ppoż., oraz zaleceniami Inspektora nadzoru
b) przed przystąpieniem do robót ziemnych upewnić się czy na terenie inwestycji nie występują urządzenia podziemne (kable, rurociągi itp.) mogące ulec uszkodzeniu w czasie robót
c) opracować (o ile jest wymagany z mocy prawa) szczegółowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 nr. 120 poz. 1126)
d) wykonania badań, prób, pomiarów, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających
e) dostarczyć i zamontować tylko nowe urządzenia (jeśli są wymagane) i materiały gwarantujące odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w PFU
f) posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości)
f) zabezpieczać składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępnić je do kontroli przez Inspektora Nadzoru
i) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci
k) ustawienia tablic informacyjnych dotyczących realizacji inwestycji w ramach Programu Polski Ład wg obowiązującego wzoru
m) jeśli będzie to niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, na własny koszt dokonać demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu

Szczegółowy zakres obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy został opisany we wzorach umów ( załącznik nr 5.1 i 5.2 do SWZ).
3. Okres gwarancji:

Dla każdej części zamówienia Zamawiający wymaga minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji licząc od daty końcowego odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 3073736,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.4. Część 2 obejmuje:
Przebudowę drogi powiatowej nr 1356B Brzozowa – Bobrówka - Romejki na odcinku od miejscowości Romejki-Bobrówka na odcinku o długości ok. 1981,82m oraz przebudowę drogi powiatowej nr 1412B Mońki – Potoczyzna – Krzeczkowo – Rutkowskie Duże – Jaświły na odcinku od miejscowości Rutkowskie Duże – Jaświły na odcinku o długości ok. 1952,82m.
Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.

Projektowane parametry techniczne dróg:
- szerokość jezdni – 6,00m
- szerokość poboczy – 1,00m po obu stronach
- szerokość chodników – 1,50m – 2,00m
- odwodnienie
- droga jednojezdniowa, dwukierunkowa
- kategoria ruchu KR1
- obciążenie – 80 kN/oś

Zakres projektowanych robót w tej części obejmuje m.in.:
- wykonanie dokumentacji projektowej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- odwodnienie
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni jezdni, składającej się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4cm i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5cm,
- wykonanie podbudowy i nawierzchni na zjazdach i poszerzeniach
- wykonanie nawierzchni poboczy
- ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami, remont lub przebudowa istniejących przepustów pod koroną drogi
- wykonanie chodników, ustawienie obrzeży i krawężników
- roboty wykończeniowe
- wykonanie oznakowania pionowego drogi

Obecny stan dróg:
Wszystkie odcinki dróg mają nawierzchnię bitumiczną w złym stanie technicznym, z licznymi ubytkami nawierzchni, spękaniami, rysami poprzecznymi i podłużnymi, z ubytkami kruszywa.
Szerokość istniejących pasów drogowych jest zróżnicowana i wynosi:
- droga powiatowa nr 1412B – 12,25m
- droga nr 1356B – 14,5m – 16,20m

Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji zadania przedstawia Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) dla części nr 2 - załącznik nr 1.2 do SWZ.
Dołączone przedmiary robót należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy. Opisane rodzaje i zakres robót mogą ulec zmianie w wyniku pozyskania niezbędnych opinii, decyzji, uzgodnień oraz zastosowanych rozwiązań projektowych.

2. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych dla każdej części postępowania ma obowiązek:
a) wykonać przedmiotową inwestycję zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przekazanym przez Zamawiającego, jak też opracowaną przez siebie dokumentacja; zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP i ppoż., oraz zaleceniami Inspektora nadzoru
b) przed przystąpieniem do robót ziemnych upewnić się czy na terenie inwestycji nie występują urządzenia podziemne (kable, rurociągi itp.) mogące ulec uszkodzeniu w czasie robót
c) opracować (o ile jest wymagany z mocy prawa) szczegółowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 nr. 120 poz. 1126)
d) wykonania badań, prób, pomiarów, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających
e) dostarczyć i zamontować tylko nowe urządzenia (jeśli są wymagane) i materiały gwarantujące odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w PFU
f) posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości)
f) zabezpieczać składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępnić je do kontroli przez Inspektora Nadzoru
i) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci
k) ustawienia tablic informacyjnych dotyczących realizacji inwestycji w ramach Programu Polski Ład wg obowiązującego wzoru
m) jeśli będzie to niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, na własny koszt dokonać demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu

Szczegółowy zakres obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy został opisany we wzorach umów ( załącznik nr 5.1 i 5.2 do SWZ).
3. Okres gwarancji:

Dla każdej części zamówienia Zamawiający wymaga minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji licząc od daty końcowego odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 4893742,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4183154,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5185395,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4183154,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201794

7.3.3) Ulica: Produkcyjna 102

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-680

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót drogowych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4183154,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6454340,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8047280,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6454340,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe UNIDROG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964

7.3.3) Ulica: Robotnicza 4

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-203

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dokumentacja projektowa


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6454340,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.