Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00104193/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Pięknej 9-11 w Lidzbarku Warmińskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Administracja Budynków Komunalnych Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170963560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 7672750
1.5.8.) Numer faksu: 7672750
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@abklw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://abklw.pl/index.php/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://abklw.pl/index.php/bip1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Pięknej 9-11 w Lidzbarku Warmińskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abec5580-b02a-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ABK/III/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 273596,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonanie hydroizolacji ścian piwnicznych budynku w zakresie: zbicie starej opaski betonowej, odkopanie budynku, ułożenie drenażu, montaż studzienek, odgrzybienie ścian, uzupełnienie tynków, ułożenie izolacji z masy bitumicznej, ułożenie folii kubełkowej, zasypanie wykopów z ubiciem, montaż listwy zamykającej, ułożenie opaski z kostki brukowej.
2) Remont elewacji w zakresie: skucie odstających tynków, wykonanie przeszyć prętami stalowymi, ułożenie wyprawy elewacyjnej (tynki renowacyjne w postaci zacierki barwione w masie, odcień beżu NCS S 1510-Y10R, gzymsy w kolorze NCS S 0603-G80Y), wymiana podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej, malowanie skrzynki energetycznej, wymiana wszystkich starych okien drewnianych na nowe z PCV, wymiana drzwi piwnicznych na nowe techniczne, wymiana drzwi wejściowych do budynku 2 szt. na nowe drewniane, takie same w kolorze NCS S 5030-Y60R,
3) Remont dachu z wymianą dachówki na nową holenderkę esówkę, wymiana 100% łacenia i deskowania dachu, montaż membrany dachowej, przemurowanie kominów ponad dachem, wymiana obróbek blacharskich na nowe tytanowo-cynkowe, montaż śniegołapów, malowanie ławy kominiarskiej
4) Remont klatek schodowych w zakresie: zeskrobanie i zmycie starej farby, dwukrotne szpachlowanie sufitów i ścian, malowanie farbą emulsyjną sufitów i ścian, malowanie farbą olejną lamperii, malowanie farbą olejną schodów drewnianych oraz balustrady schodowej wraz z jej naprawą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315185,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477933,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315185,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H Lech Bud Sp. z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7432006355
7.3.3) Ulica: Piękna
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark warmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO-HANDLOWE "LECH-BUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315185 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30INNE PRZETARGI Z LIDZBARKU WARMIŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.