Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00105325/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykaszanie traw w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnobrzeski - Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831205339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48158464910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpt@tarnobrzeski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdpt.nowadeba.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3646757d-9a55-4657-b86d-e1ac066623271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykaszanie traw w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3646757d-9a55-4657-b86d-e1ac06662327
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00080527/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykaszanie traw w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105325
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZD.2620.02.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 136323,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: ,,Wykaszanie traw w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego”. Przedmiotem w/w zamówienia jest zadanie polegające na mechanicznym koszeniu traw, chwastów, samosiewów wraz z obkoszeniem słupków hektometrycznych, znaków drogowych i barier energochłonnych w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w zakresie określonym w ofercie, tj. przedmiarze prac (zakres prac niezbędnych do wykonania), stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji zakresu koszenia dla każdego zadania w przypadku np. remontu, przebudowy odcinka drogi.
Całość podzielono na trzy etapy (zlecenia te będą rozłożone w czasie) - zgodnie z załączoną tabelą – w tabeli ujęto drogi objęte zadaniem wraz z długością odcinków do koszenia oraz określeniem zakresu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z zabezpieczenia ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz.U. 2017 poz. 784 ze zm.) na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu. W trakcie prowadzenia prac odcinek drogi należy oznakować zgodnie projektem tymczasowej organizacji ruchu. Projekt oznakowania robót należy sporządzić i uzgodnić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem, a także Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. Koszty wykonania i zatwierdzenia projektu ponosi wykonawca.
4. Zadanie będzie realizowane zgodnie z zaleceniami Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120460,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160613,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120460,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIA COMPLEX SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7922318719
7.3.3) Ulica: ul. Podzamcze 41
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120460,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Przebudowa infrastruktury drogowej w mieście Nowa Dęba w 2025 roku z podziałem na 3 części: część I - ul. Cmentarnej część II - ul. Pszennej część III - ul. Willowej
- Wykonanie projektów technicznych z podziałem na 2 części
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1121R relacji Suchorzów - Gawłuszowice w zakresie budowy chodnika w Baranowie Sandomierskim i Dymitrowie Małym
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie traw z podziałem na pobocza i rowy przy drogach gminnych wraz z terenami przyległymi do wiat przystankowych zlokalizowanych przy drogach na terenie miasta i gminy Wronki
- Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2025 roku
- Koszenie pasów drogowych i terenów zielonych na terenie Miasta Kobylnicy i Gminy Kobylnica
- Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych - część 6 i 7
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.