Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00103269/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
w Gminie Byczyna dla fragmentów obrębów:
Biskupice, Ciecierzyn, Jaśkowice, Miechowa, Polanowice, Proślice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Byczyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141299300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Byczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@byczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.byczyna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10625331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennegow Gminie Byczyna dla fragmentów obrębów:
Biskupice, Ciecierzyn, Jaśkowice, Miechowa, Polanowice, Proślice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a078331f-e70b-492e-a08d-865b37131821
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000510/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Gminie Byczyna dla fragmentów obrębów: Biskupice, Ciecierzyn, Jaśkowice, Miechowa, Polanowice, Proślice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103269
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OŚ.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Byczyna dla fragmentów obrębów fragmentów obrębów Biskupice, Ciecierzyn, Jaśkowice, Miechowa, Polanowice, Proślice w gminie Byczyna zgodnie z Uchwałą Nr IV/35/24 Rady Miejskiej w Byczynie z dnia 28 sierpnia 2024r., szczegóły znajdują się na stronie:
https://bip.byczyna.pl/14863/4694/uchwala-nr-iv3524-rady-miejskiej-w-byczynie-w-sprawie-przystapienia-do-sporzadzenia-miejscowego-planu-zagospodarowania-przestrzennego-dla-fragmentow-obrebow-biskupice-ciecierzyn-jaskowice-miechowa-polanowice-proslice-w-gminie-byczyna.html
2. Ramowy zakres opracowania:
1) przygotowanie wymaganych przepisami wzorów wszystkich zawiadomień, ogłoszeń, wykazów, zestawień, wystąpień, uchwał niezbędnych do wykonania czynności określonych
w art. 17 oraz 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
2) sporządzenie wykazu wniosku do planu;
3) przedstawienie koncepcji i uzyskanie jego akceptacji przez Burmistrza Byczyny;
4) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego;
5) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko;
6) opracowanie prognozy skutków finansowych;
7) uzyskanie pozytywnej opinii GKUA;
8) uzyskanie pozytywnych uzgodnień oraz wymaganych opinii do projektu planu od właściwych organów, wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczególnymi;
9) opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach;
10) naniesienie korekt wynikających z opinii i uzgodnień do projektu planu wniesionych przez organy opiniujące i uzgadniające i ewentualne powtórzenie części procedury;
11) przygotowanie ogłoszenia, obwieszczenia o rozpoczęciu konsultacji społecznych;
12) udział w konsultacjach społecznych, prezentacja projektu planu, sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych;
13) opracowanie projektu rozstrzygnięć uwag złożonych w trakcie konsultacji społecznych;
14) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu planu i ewentualne powtórzenie części procedury w niezbędnym zakresie;
15) przekazanie projektu planu w formie jednolitego tekstu, uchwały wraz załącznikami wykonanymi w formacie XML, załącznika graficznego w skali 1:1000/1:2000 w kolorze;
16) przygotowanie dokumentacji formalno - prawnej w celu przedłożenia wojewodzie do sprawdzenia zgodności z przepisami.
3. Szczegółowy rodzaj i zakres zamówienia oraz terminy wykonania poszczególnych etapów prac zostały określone w Harmonogramie rzeczowo - finansowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz Wytycznych dotyczących przygotowania danych do zasilenia modułu iGeoPlan – załącznik nr 8 do SWZ.
4. Precyzyjnie wskazane granice opracowania zamieszczone są w Systemie Informacji Przestrzennej Gminy Byczyna pod adresem https://byczyna.e-mapa.net/ w warstwie Zagospodarowanie przestrzenne → Obszary przystąpień.
5. Poszczególne plany należy sporządzić na podstawie aktualnie obowiązujących aktów prawnych, dotyczących przedmiotu zamówienia, w szczególności:
1) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r., poz. 1130)
2) ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1688).
3) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. poz. 2404);
4) ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r., poz. 1112)
a także zgodnie z wszelkimi innymi obowiązującymi przepisami oraz osiągnięciami współczesnej wiedzy.
6. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca (bez dodatkowego wynagrodzenia) jest w razie konieczności zobowiązany do merytorycznego wsparcia i udziału w procedurach rozstrzygania zaskarżeń do sądu administracyjnego uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz uczestnictwa w spotkaniach, których konieczność organizacji wyniknie w trakcie prowadzenia tych postępowań (w przypadkach i terminach wskazanych przez Zamawiającego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URBANCONSULTING FILIP SOKOŁOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751762894
7.3.3) Ulica: STRZELCÓW
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-586
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice
- Opracowanie planu ogólnego gminy Sokoły
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Miasta Głowno - III postępowanie
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie
- Sporządzenie Strategii Rozwoju Gminy Radziejowice na lata 2025- 2035 oraz sporządzenie projektu planu ogólnego gminy Radziejowice.
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Bukowina Tatrzańska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.