Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00111920/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup autobusów na potrzeby Powiatowego Zakładu Transportu Publicznego w Lipnie.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lipnowski. ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sierakowskiego 10 B
1.5.2.) Miejscowość: Lipno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 563066138
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@lipnowski.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46ab426e-7dee-483b-a78d-762163010c1c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup autobusów na potrzeby Powiatowego Zakładu Transportu Publicznego w Lipnie.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46ab426e-7dee-483b-a78d-762163010c1c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014720/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „ Zakup autobusów na potrzeby Powiatowego Zakładu Transportu Publicznego w Lipnie.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111920
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZmZ.272.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu ( szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 2 do SWZ )4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
4.5.5.) Wartość części: 418910 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu ( szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 2 do SWZ )4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
4.5.5.) Wartość części: 418910,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 808110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MMI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393171078
7.3.4) Miejscowość: Redzikowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 622380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biedulewicz Jerzy Jan Przedsiębiorstwo Usługowe Bus Service
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461077364
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BUS SERVICE JERZY JAN BIEDULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BUS SERVICE JERZY JAN BIEDULEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- ,,Zakup koparki kołowej"
- "Zakup sprzętu medycznego dla Szpital Lipno Sp. z o.o."
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU LIPNOWSKIEGO"
- Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa samochodu umożliwiającego przewóz na miejscach siedzących 9 osób łącznie z miejscem kierowcy, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Załuski
- Dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu 24 osób
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Czerwińsk nad Wisłą
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.