eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów MazowieckiWykonanie robót budowlanych wykończeniowo - remontowych w budynku PWZ



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych wykończeniowo - remontowych w budynku PWZ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WARSZAWSKI ZACHODNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271996

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 129/133

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 733 72 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pwz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pwz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2273864b-d536-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych wykończeniowo - remontowych w budynku PWZ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2273864b-d536-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171349

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019r.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: IZA.272.1.9.2022

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZA.272.1.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 407260,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach przedmiotowego Zamówienia należy wykonać n/wym prace remontowo-konserwacyjne w budynku Starostwa w Ożarowie Mazowieckim.
Parter
• demontaż odbojnic zamontowanych na ścianach, wokół drzwi, słupach o pow ok – 17 m2:
• szpachlowanie miejsc po zdemontowanych odbojnicach, wyrównanie powierzchni, uzupełnienie płytami g/k, montaż narożników aluminiowych o pow ok. – 17 m2;
• przygotowanie powierzchni do malowania, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian o pow ok – 525 m2;
• demontaż i montaż nowych barierek na schodach (przeszklonych) o dł ok – 22 mb
• demontaż konstrukcji aluminiowej, wraz z uzupełnieniem płytami g/k oraz montaż drzwi aluminiowych (przeszklonych) – 3 szt;
• demontaż i montaż nowych drzwi płycinowych (wzór drzwi tożsamy z łazienkowymi) – 2 szt;
• oklejenie ram okiennych folią w kolorze stolarki aluminiowej - 5 mb;
• demontaż płytek kamiennych na ścianie ok. – 45 m2
• wykonanie imitacji betonu architektonicznego na ścianach ok – 45 m2
• wywóz odpadów wraz z utylizacją;
I piętro
• demontaż odbojnic zamontowanych na ścianach, wokół drzwi, słupach o pow ok – 26 m2:
• szpachlowanie miejsc po zdemontowanych odbojnicach, wyrównanie powierzchni, uzupełnienie płytami g/k, montaż narożników aluminiowych o pow ok. – 26 m2;
• przygotowanie powierzchni do malowania, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian o pow ok – 600 m2;
• demontaż i montaż nowych barierek na schodach (przeszklonych) o dł ok – 28 mb
• demontaż drzwi drewnianych do sal konferencyjnych oraz montaż podwójnych drzwi szklanych w futrynie aluminiowej – 2 szt;
• demontaż balustrady i montaż okien aluminiowych fix – 3 szt.
• demontaż i montaż nowych drzwi płycinowych (wzór drzwi tożsamy z łazienkowymi) – 3 szt;
• demontaż i montaż świetlika w ramie aluminiowej o pow ok – 1m 2;
zerwanie wykładziny dywanowej, frezowanie powierzchni, ułożenie wykładziny PCV o pow ok – 20 m2 ;
• zabudowa przestrzeni płytami g/k na konstrukcji aluminiowej wraz z montażem drzwi oraz montażem oświetlenia o pow. ok – 9 m2;
• wywóz odpadów wraz z utylizacją;
II piętro
• demontaż odbojnic zamontowanych na ścianach, wokół drzwi, słupach o pow ok – 12 m2:
• szpachlowanie miejsc po zdemontowanych odbojnicach, wyrównanie powierzchni, uzupełnienie płytami g/k, montaż narożników aluminiowych o pow ok. – 12 m2;
• przygotowanie powierzchni do malowania, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian o pow ok – 426 m2;
• demontaż i montaż nowych barierek na schodach (przeszklonych) o dł ok – 27 mb
• demontaż i montaż nowych drzwi płycinowych (wzór drzwi tożsamy z łazienkowymi) – 7 szt;
• oklejenie ram okiennych folią w kolorze stolarki aluminiowej - 17 mb;
• wykonanie odcinka wentylacji grawitacyjnej wraz z obudową kanału ok – 2 mb;
• demontaż drzwi drewnianych do pokoju nr 217 oraz montaż drzwi szklanych w futrynie aluminiowej – 1 szt;
• demontaż drzwi i obróbka glifu w przejściu – 1 szt.
• demontaż ist. kanału wentylacyjnego wraz z obudową drewnianą oraz wykonanie obudowy g-k rury centralnego ogrzewania – 4 mb
• wywóz odpadów wraz z utylizacją;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WIMAKS TOCZYŁOWSKI HIŃCZA sp.k.,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TWD-BUD Toczyłowski sp.k.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010575390

7.3.3) Ulica: Narcyzowa 20A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-930

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500929,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.