Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00099224/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Nidzica w 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Nidzica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510546371
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębowa 2A
1.5.2.) Miejscowość: Nidzica
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896252841
1.5.8.) Numer faksu: 896252879
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nidzica@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_nidzica
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_nidzica/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Nidzica w 2021 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ea281b2-d808-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00075231/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Nidzica w 2021
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099224/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 392637 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Zakup, dostarczenie, wbudowanie kruszywa łamanego /frakcja 0-31,52 mm/ w ilości 310 ton. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi zakup oraz dostarczenie kruszywa łamanego, roboty przygotowawcze, równomierne rozścielenie kruszywa łamanego do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego.
b) Zakup, dostarczenie, wbudowanie kruszywa naturalnego /frakcja 0-31,52 mm/ w ilości 2900 ton. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi zakup oraz dostarczenie kruszywa naturalnego, roboty przygotowawcze, równomierne rozścielenie kruszywa łamanego do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego.
c) Profilowanie wraz z zagęszczeniem odcinków dróg przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego na długości około 44,54 km i średniej szerokości 3,5 m. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzą roboty przygotowawcze, dwukrotny albo trzykrotny przejazd równiarką odcinkiem naprawianej drogi (profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża) oraz dwukrotny albo trzykrotny przejazd walcem odcinkiem naprawianej drogi (zagęszczanie mechaniczne nawierzchni gruntowej). Wszystkie odcinki objęte profilowaniem zawierają fragmenty dróg, na których realizowany jest zakres wskazany w ppkt a) i b). W związku z powyższym profilowanie i zagęszczenie musi nastąpić po czynnościach opisanych w ppkt a) i b).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269913,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455092,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269913,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi-Handel-Produkcja Marek Wasiłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7460000181
7.3.4) Miejscowość: Kanigowo 12A
7.3.5) Kod pocztowy: 13-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269913,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tłucznia wraz z wbudowaniem na potrzeby Gminy Rabka-Zdrój w 2025 roku
- Remont dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Łask w 2025 roku
- Profilowanie dróg gminnych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca stalowego wibracyjnego na terenie Gminy Grudziądz
- Wykonanie remontów dróg o nawierzchni nieulepszonej na terenie Gminy Miasto Nowy Targ w 2025r.
- Wykonanie profilowania i wałowania ulic gminnych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego oraz Miasta Oświęcim w 2025 roku w zakresie utrzymania nawierzchni oraz urządzeń odwadniających"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.