eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KalskModernizacja bazy hotelowej w Kalsku



Ogłoszenie z dnia 2022-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja bazy hotelowej w Kalsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: LODR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001059001

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 91

1.5.2.) Miejscowość: Kalsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683852091

1.5.8.) Numer faksu: 683852868

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lodr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa jednostka organizacyjna posiadajaca osobowość prawną

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


rolnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja bazy hotelowej w Kalsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cff047d0-c09a-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070883/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja bazy hotelowej w Kalsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127811/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku hotelowym, czterokondygnacyjnym, polegające na przebudowie piętnastu pokoi i uzyskaniu siedemnastu pokoi hotelowych z pełnym węzłem sanitarnym, poprzez przebudowanie trzech pokoi 4-osobowych na pięć pokoi 2-osobowych i 1 pomieszczenie socjalne z pionem wod–kan, dobudowanie łazienek w 2-óch pokojach 4-osobowych, oraz w dziesięciu pokojach 2-osobowych, oraz doprowadzenie 8 pionów wod-kan wraz z odpowietrzeniem, bez białego montażu urządzeń sanitarnych.
Roboty budowlane dla zadania „Modernizacja bazy hotelowej w Kalsku” obejmować będą m.in.:
1.1. roboty przygotowawcze rozbiórkowe i demontażowe, w tym zeskrobanie starej farby ze ścian i parapetów lub tapet ze ścian, rozebranie posadzek ze starych płytek ceramicznych, demontaż zużytych urządzeń sanitarnych (umywalek i ustępów) wraz z armaturą, wykucie
z muru starych ościeżnic i przygotowanie podłoża (gładzi tynkowej) pod malowanie; wywiezienie w terenu ośrodka i utylizacja gruzu budowlanego, oraz starych urządzeń;
1.2. roboty budowlane – wykończeniowe, w tym montaż niezbędnych dodatkowych ścianek, tynki wyrównawcze, malowanie ścian i sufitów, malowanie parapetów, wymiana wykładzin podłogowych na tekstylne obiektowe wraz z odnowieniem listew przypodłogowych (oczyszczeniem od starej farby i ponownym malowaniem), ułożenie płytek ceramicznych na ścianach oraz terrakoty na podłogach w pomieszczeniach łazienkowych; montaż dodatkowych pionów kanalizacyjnych lub wyprowadzenie pionów ze zmiana średnicy do poziomu III pietra wraz z odpowietrzeniem; wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej
z osadzeniem ościeżnic; oraz inne niezbędne roboty towarzyszące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389126,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENAGO Grzegorz Szkubiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970438768

7.3.3) Ulica: Os. Łużyckie 44F/1

7.3.4) Miejscowość: Świebodzin

7.3.5) Kod pocztowy: 66-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.