eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRoboty polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w ramach przebudowy pomieszczeń w KW PSP w Gdańsku.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w ramach przebudowy pomieszczeń w KW PSP w Gdańsku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173568

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sosnowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 583477800

1.5.8.) Numer faksu: 583477833

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-gdansk/komenda-wojewodzka

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwpsp_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w ramach przebudowy pomieszczeń w KW PSP w Gdańsku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a9cb7fd-c889-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 213 w zw. z 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Przedmiotowe Zamówienie podobne spełnia wszystkie przesłanki wymagane w ww. przepisie:
1) nie minęły 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego (Umowa nr WT.2372.7.2022 w sprawie zamówienia podstawowego na „Przebudowę pomieszczeń w KW PSP w Gdańsku” WT.2370.5.2022, została zawarta 02.08.2022 r.),
2) zamówienie zostanie udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego,
3) zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego,
4) zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
5) wartość zamówienia podobnego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego (50% zamówienia podstawowego).

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9e9b3661-f220-11ec-9a86-f6f4c648a056

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 43130,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. „Roboty polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w ramach przebudowy pomieszczeń w KW PSP w Gdańsku”.
Zakres robót budowlanych:
- wykonanie gładzi i malowanie pomieszczenia biurowego, szatni,
- wymiana okien wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- ułożenie paneli,
- ułożenie dodatkowego okablowania wraz z urządzeniami do KD (pomieszczenia SKKW i koordynatora),
- przerobienie podłączeń do grzejnika wraz z jego wymianą,
- utylizacja odpadów.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do Zaproszenia do negocjacji – Przedmiar robót. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy
w sprawie zamówienia publicznego, której wzór stanowi załącznik nr 2 do Zaproszenia do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53050,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53050,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53050,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Projektowo Budowlane ADAC Tomasz Witomski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364841074

7.3.3) Ulica: Polska 39

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-334

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53050,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-30 do 2023-04-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.