Og³oszenie z dnia 2025-04-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00186068/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-10
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-t³ocznej w miejscowo¶ci Igo³omia – Etap 6/I – Gmina Igo³omia-Wawrzeñczyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Igo³omia-Wawrzeñczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555890
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wawrzeñczyce 57
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wawrzeñczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-125
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122874003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@igwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.igwa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-t³ocznej w miejscowo¶ci Igo³omia – Etap 6/I – Gmina Igo³omia-Wawrzeñczyce”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0ea85660-0350-45f6-8364-35c2df3b1eb3
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00171498
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00045844/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 „Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-t³ocznej w miejscowo¶ci Igo³omia – Etap 6/I – Gmina Igo³omia-Wawrzeñczyce”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiêkszania Odporno¶ci, dzia³anie: B3.1.1. Inwestycje w zrównowa¿on± gospodarkê wodno-¶ciekow± na terenach wiejskich, priorytet: Zielona energia i zmniejszenie energoch³onno¶ci – czê¶æ grantowa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ea85660-0350-45f6-8364-35c2df3b1eb33.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
nastêpuj±cych ¶rodków komunikacji elektronicznej:
a) platformy do obs³ugi postêpowañ, dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl ;
b) poczty elektronicznej: sekretariat@igwa.pl
UWAGA!:
Ofertê w postêpowaniu mo¿na z³o¿yæ tylko za po¶rednictwem platformy do obs³ugi postêpowañ dostêpnej na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl . Korzystanie z platformy e-zamówienia jest bezp³atne.
Sk³adanie oferty nastêpuje tylko za po¶rednictwem platformy dostêpnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl .
Pozosta³e dokumenty, tj. wszelkie zapytania do SWZ, wyja¶nienia czy sk³adanie podmiotowych ¶rodków dowodowych, itp. mo¿na sk³adaæ Zamawiaj±cemu za pomoc± wybranej przez siebie formy komunikacji, wskazanej w lit. a)i b).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przypadku komunikacji prowadzonej przez Platformê e-zamówienia informujemy, ¿e:
a) mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
b) wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”;
c) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza);
d) minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. W przypadku wykorzystania do komunikacji adresu poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: sekretariat@igwa.pl podajemy poni¿ej podstawowe informacje:
a) na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: sekretariat@igwa.pl nie sk³ada siê oferty. Sk³adanie oferty odbywa siê tylko i
wy³±cznie za pomoc± portalu e-zamówienia, gdzie sk³adane oferty s± szyfrowane;
b) na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: sekretariat@igwa.pl mo¿na zadawaæ pytania Zamawiaj±cemu w zakresie zapisów SWZ, sk³adaæ wyja¶nienia, podmiotowe ¶rodki dowodowe, itp. Za pomoc± tej formy komunikacji Zamawiaj±cy mo¿e przekazywaæ Wykonawcom wezwania, zawiadomienia;
c) forma, formaty przekazywanych dokumentów musz± byæ zgodne z zapisami SWZ;
d) maksymalny sumaryczny rozmiar przekazywanej wiadomo¶ci nie mo¿e przekraczaæ 50 MB.
3. Informuje siê, ¿e zgodnie z zapisami SWZ postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim. W zwi±zku z powy¿szym wszystkie dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. Wiêcej szczegó³owych informacji dot. komunikacji w postêpowaniu zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Igo³omia-Wawrzeñczyce, Wawrzeñczyce nr 57, 32-125 Wawrzeñczyce, tel.: 12 287-40-03, e-mail: sekretariat@igwa.pl
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych w osobie Pan Tomasz Nowakowski, z którym mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@igwa.pl ; tel: 12 287-40-03.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-t³ocznej w miejscowo¶ci Igo³omia – Etap 6/I – Gmina Igo³omia-Wawrzeñczyce”.
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-t³ocznej w miejscowo¶ci Igo³omia w nastêpuj±cym zakresie rzeczowym:
• budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 SDR34 lite o ¶rednicach w zakresie – Ø200 mm - d³. 628 m;
• budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PE-RC SDR 17 o ¶rednicy Ø90 mm - d³. 369m;
• budowa przy³±czy kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 SDR34 lite o ¶rednicach w zakresie Ø160 mm – Ø200 mm - d³. 460 m;
• budowa studni betonowych o ¶rednicy Ø1000-1200 z w³azem ¿eliwnym kanalizacyjnym dostosowanym do obci±¿enia;
• budowa studni z tworzywa sztucznego o ¶rednicy w Ø425 z w³azem ¿eliwnym kanalizacyjnym dostosowanym do obci±¿enia;
• budowa przepompowni ¶cieków Ps-6 wraz z zasilaniem energetycznym i automatyk±.
2. Zakres robót obejmuje m.in.:
roboty przygotowawcze – pomiarowe; roboty ziemne; roboty monta¿owe; roboty towarzysz±ce; roboty drogowe – rozbiórka nawierzchni t³uczniowej, z kostki brukowej, nawierzchni bitumicznej; odbudowa do stanu pierwotnego nawierzchni t³uczniowej, z kostki brukowej, nawierzchni bitumicznej; przy³±cza – roboty przygotowawcze.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
W celu wykazania spe³nienia warunku, Wykonawca wyka¿e, ¿e:
A) DO¦WIADCZENIE:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 (piêciu) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 (jedno) zamówienie odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. roboty budowlane w zakresie budowy/rozbudowy sieci kanalizacyjnej o warto¶ci zadania nie mniejszej ni¿ 2000000,00 z³ brutto (s³ownie: dwa miliony z³otych brutto), potwierdzone dowodami, ¿e roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty. Zamawiaj±cy przez zamówienie rozumie jedn± umowê.
Przez zamówienie nale¿y rozumieæ:
– zamówienie rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie,
– zamówienie zakoñczone w w/w okresie, a rozpoczête wcze¶niej ni¿ w w/w okresie.
Wykonawca za³±czy dowody potwierdzaj±ce, ¿e ww. roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci, ¿e zosta³y wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Dokumentem potwierdzaj±cym spe³nienie powy¿szego warunku bêdzie wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania, na druku stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone (dowód - referencja b±d¼ inny dokument wystawiony przez podmiot na rzecz którego wykonawca wykona³ lub wykonuje robotê).
W przypadku, gdy warto¶æ zamówienia (umowy) jest okre¶lona w innej walucie ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia tej warto¶ci na z³ote polskie – na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do waluty obcej okre¶lonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzieñ zamieszczenia zapytania ofertowego na stronie internetowej.
B) KADRA:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ do realizacji zamówienia:
– kierownikiem budowy/robót budowlanych posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania budow±/robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych – bez ograniczeñ i jest cz³onkiem w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Uwaga:
Wykonawca w celu wykazania spe³niania w/w warunku mo¿e wskazaæ osoby bêd±ce obywatelem pañstwa cz³onkowskiego UE, która naby³a kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) oraz ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).
Dokumentami potwierdzaj±cymi spe³nienie powy¿szego warunku bêdzie:
• wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie budow±/robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, na druku stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ – wykaz osób.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy mog± wykazaæ ³±cznie.
Wskazany wy¿ej wykaz personelu Wykonawcy stanowi jedynie minimalne wymagania dla spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków, o których mowa powy¿ej w lit. B) mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
O¶wiadczenie Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. O¶wiadczenie sk³adaj± wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, dotyczy tak¿e spó³ki cywilnej, gdzie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy ze wspólników odrêbnie, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ.
2) Odpisu lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP,
sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - zgodnie zZa³±cznikiem Nr 6 do SWZ, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, które bêd± pe³niæ funkcje zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 do SWZ;
Kierownika budowy/robót budowlanych
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty przygotowanej na druku Zamawiaj±cego, nale¿y do³±czyæ równie¿, j:1) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 2 do SWZ;
2) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SWZ;
Zgodnie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z w/w o¶wiadczeniami, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. Stosowne druki o¶wiadczeñ stanowi
odpowiednio Za³±cznik nr 2A do SWZ oraz Za³±cznik nr 3A do SWZ
3) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy).
4)Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5) o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o zamówienie;
6) Zobowi±zanie, o którym mowa w rozdziale XIII SWZ, innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej.2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¿eli w postêpowaniu zostanie postawiony, zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w SWZ, tj. o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te wstêpnie potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na ograniczenia systemu dotycz±ce pojemno¶ci w zakresie tre¶ci przedmiotowego og³oszenia informuje siê, ¿e przewidziane mo¿liwo¶ci zmiany umowy - przedstawia za³±cznik nr 8 do SWZ GK.271.4.2025 - projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-16 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-16 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Wykonawca, zgodnie z art. 307 ust. 1 ustawy Pzp, bêdzie zwi±zany ofert± od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu zwi±zania ofert± jest dzieñ, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, przez okres 30 dni, tj. do dnia 15.05.2025 r.2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê równie¿ Wykonawcê na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507), zgodnie z którymi z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w specustawy sankcyjnej;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w specustawy sankcyjnej;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w specustawy sankcyjnej.
INNE PRZETARGI WAWRZEÑCZYCE
wiêcej: przetargi WAWRZEÑCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowo¶ci Kossobudy, gmina Raci±¿ oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - ¯ychowo nr ewid. dzia³ki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa gospodarki wodno-¶ciekowej w gminie Lubichowo
- Wykonanie prac budowlanych wêz³ów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddzia³u Pielêgnacyjnego wraz z wymian± pionu dezynfektora w Zak³adzie Pielêgnacyjno-Opiekuñczym SPZOZ w Stalowej Woli
- Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy U¶cie Gorlickie
- Rozbudowa i przebudowa budynku ¿³obka w Rz±¶ni
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.