Og³oszenie z dnia 2021-09-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00235188/01 - Wynik z dnia 2021-10-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Sko³yszyn – II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SKO£YSZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440382
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sko³yszyn 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sko³yszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-242
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.7.) Numer telefonu: 134491729
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skolyszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://skolyszyn.ssdip.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Sko³yszyn – II etap
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d255d4a8-0f0b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00171502
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002730/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Sko³yszyn
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty lub o¶wiadczenia, wykonawca sk³ada w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Je¿eli orygina³ dokumentu lub o¶wiadczenia, o których mowa powy¿ej nie zosta³y sporz±dzone w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca mo¿e sporz±dziæ i przekazaæ elektroniczn± kopiê posiadanego dokumentu lub o¶wiadczenia. W przypadku przekazywania przez wykonawcê elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawcê albo odpowiednio przez podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, albo przez podwykonawcê jest równoznaczne z po¶wiadczeniem elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em.
Sk³adanie oferty odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn. Aktualna instrukcja sk³adania oferty poprzez platformê zakupow± dostêpna jest pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view oraz zosta³a zamieszczona jako za³±cznik nr 9 do SWZ.
Zamawiaj±cy zapewnia, ¿e ww. ¶rodki komunikacji elektronicznej bêd± dostêpne, czynne i sprawnie dzia³aj±ce przez ca³y okres trwania postêpowania.
Zamawiaj±cy informuje tak¿e, ¿e przesy³ana przez wykonawcê informacja / wiadomo¶æ ¶rodkiem komunikacji elektronicznej (wskazana powy¿ej) w przypadku skrzynki e-mail bêdzie generowa³a automatycznie odpowied¼ zwrotn±, potwierdzaj±c± datê, godzinê otrzymanych informacji.
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê, zadaj±c pytanie lub prosz±c udzielenie wyja¶nieñ zwi±zanych z postêpowaniem (SWZ) jest proszony w jej tre¶ci o podanie swoich danych identyfikuj±cych mo¿liwo¶æ skorzystania z tych ¶rodków komunikacji elektronicznej. Pozwoli to na sprawny przebieg postêpowania i dokonanie wyboru wykonawcy.
Zamawiaj±cy dopuszcza kontakt poprzez ¶rodek komunikacji elektronicznej na skrzynkê:
email: przetargi@skolyszyn.pl - pojemno¶æ jednej wiadomo¶ci na skrzynce - do 20 MB;
poprzez platformê zakupow±: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn
- limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów do 10 plików o maksymalnej sumarycznej wielko¶ci 500 MB
Wiadomo¶ci przekazywane droga elektroniczn± powinny w sposób jednoznaczny wskazywaæ nr postêpowania oraz dane identyfikuj±ce wykonawcê.
Formaty plików musz± byæ zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjno¶ci ROZPORZ¡DZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.2017.2247 t.j. z dnia 2017.12.05).
Zamawiaj±cy nie dopuszcza przesy³ania plików w nastêpuj±cych formatach:
- .com
- .exe
- .bat
- .msi.
W przypadku podpisania dokumenty elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoba sk³adaj±ca taki podpis musi byæ umocowana w imieniu wykonawcy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
Sposób sporz±dzania oferty, za³±czników, dokumentów i o¶wiadczeñ okre¶lony zosta³ Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e – przed terminem sk³adania ofert zadawanie pytañ/¿±danie wyja¶nieñ do swz czy prowadzonego postêpowania poprzez ¶rodek komunikacji elektronicznej poprzez skrzynkê a-mail: przetargi@skolyszyn.pl lub poprzez platformê zakupow±: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn przy niniejszym postêpowaniu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Ochrona danych osobowych – RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016 z pó¼niejszymi zmianami), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postêpowania czy realizacji umowy pn.: „Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Sko³yszyn” Gmina Sko³yszyn Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych;
• Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, gdy¿ przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane;
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Sko³yszyn, 38 - 242 Sko³yszyn 12 , tel. 13 / 449 10 62 - 64;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Sko³yszyn jest Pan Rados³aw Ramut, e-mail: iod@skolyszyn.pl , tel. 13 / 449 17 24;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Sko³yszyn – II etap” Nr GPIR.271.1.15.2021 prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia 21 wrze¶nia 2021 r., a je¿eli zobowi±zania wskazane
w ofercie i umowie przekrocz± w/w przedzia³ czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): − nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakoñczeniu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GPIR.271.1.15.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa o¶wietlenia ulicznego przy drodze gminnej G12 Nr 113662R – Dutkowice w miejscowo¶ci B±czal Górny”.
Inwestycja zlokalizowana jest przy drodze gminnej publicznej nr 113662R „Dutkowice” w miejscowo¶ci B±czal Górny. Zadanie obejmuje wykonanie czê¶ci robót objêtych projektem. Nale¿y wykonaæ ca³y II etap robót uwzglêdniony
w dokumentacji projektowej oraz uk³ad sterowniczo-pomiarowy uwzglêdniony w I etapie robót. W ramach zadania nale¿y wybudowaæ 13 opraw o¶wietlenia ulicznego (w tym 3 oprawy na istniej±cych s³upach) o mocy 60W i 70W(LED): 9000 lm i 10500 lm z szerok± optyk±. Skuteczno¶æ ¶wietlna 150lm/W.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - O¶wietlenie zewnêtrzne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa o¶wietlenia ulicznego przy drodze gminnej Granice II na terenie miejscowo¶ci Przysieki”.
Inwestycja zlokalizowana jest przy drodze gminnej wewnêtrznej na dzia³kach nr ewid. 11/2, 11/3, 14, 15, 16, 17, 19, 178, 179/1, 179/2, 180, 194, 196/2, 197, 198, 201, 202 w miejscowo¶ci Przysieki. W ramach zadania nale¿y wybudowaæ o¶wietlenie uliczne ze stacji zasilaj±cej Trzcinica 18 zakoñczone z³±czem kablowo-licznikowym ZK1+1P z zasilaniem szafy o¶wietleniowej. Zadanie obejmuje wykonanie czê¶ci robót objêtych projektem. Do realizacji przyjêto monta¿ 6 lamp (L10WO, L11WO, L12WO, L13WO, L14WO, L15WO) o mocy 60W (LED) – 9000 lm z szerok± optyk±
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - O¶wietlenie zewnêtrzne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa o¶wietlenia ulicznego przy drodze gminnej G1 nr 113651R Pogwizdo³ w miejscowo¶ci ¦wiêcany”.
Inwestycja zlokalizowana jest przy drodze gminnej publicznej nr 113651R Pogwizdo³ w miejscowo¶ci ¦wiêcany. Zadanie obejmuje wykonanie ca³ego zakresu robót z dokumentacji. W ramach zadania nale¿y wybudowaæ 8 opraw o¶wietlenia ulicznego o mocy 70W (LED) – 10500 lm z szerok± optyk±. Skuteczno¶æ ¶wietlna 150lm/W.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - O¶wietlenie zewnêtrzne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wprowadza w tym postêpowaniu dodatkowych podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ustawy Pzp.
Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w terminie sk³adania ofert ka¿dy z wykonawców sk³ada o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (przyk³adowe o¶wiadczenie - za³±cznik nr 4 do SWZ). Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ wykonawcy, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim
ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (art. 125 ust 5).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ka¿dy z wykonawców, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w terminie
sk³adania ofert sk³ada o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (przyk³adowe o¶wiadczenie - za³±cznik nr 3 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 2.4 sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te musz± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu. Podpisanie jednego o¶wiadczenia przez wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± bêdzie przez Zamawiaj±cego uznane jako z³o¿one prawid³owo.
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, to wykonawca musi wykazaæ, ¿e bezpo¶rednio
uczestniczy³ w wykonywaniu robót budowlanych, dostaw lub us³ug.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, tak¿e (dodatkowo)
o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty, jakie nale¿y do³±czyæ do oferty:a) wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ)
b) dokument okre¶laj±cy zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z odpisu z w³a¶ciwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej (przyk³adowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostêpnego na stronach internetowych ogólnodostêpnych baz danych. W przypadku oferty wspólnej nale¿y do oferty za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy
pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty wspólnej nale¿y do oferty za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ . 2.Zmiana umowy mo¿e byæ dokonana w przypadku okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. 3. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty na ni¿ej okre¶lonych zasadach:1) Termin realizacji przedmiotu Umowy mo¿e byæ zmieniony w przypadku, gdy niemo¿no¶æ dotrzymania terminu realizacji spowodowana bêdzie okoliczno¶ci±, która wyst±pi³a po zawarciu Umowy, lub ich wykonanie nie jest mo¿liwe z przyczyn technicznych w przyjêtym terminie, a tak¿e wyst±pienia ni¿ej wymienionych czynników i zdarzeñ: a) konieczno¶æ spe³nienia innych
nieprzewidzianych pierwotnie wymogów dla pozyskania i wydatkowania ¶r. zewnêtrznych; b) konieczno¶æ przeprowadzenia innych postêpowañ administracyjnych i s±dowych; c) zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na wykonanie przedmiotu Umowy lub na ¶wiadczenia Stron;
d) skoordynowania zakresu i powi±zania inwestycji z projektami realizowanymi przez Gminê; e) zmiana zakresu lub przebiegu inwestycji i spowodowana tym konieczno¶æ zmian w dokumentacji i uzyskania nowych lub zmiany posiadanych opinii, uzgodnieñ, projektów podzia³ów i decyzji administracyjnych; f) wstrzymanie prac w zwi±zku z orzeczeniem organu administracji lub s±du; g)konieczno¶æ wykonania robót dodatk., które bêd± niezbêdne do
prawid³owego wykonania i zakoñczenia robót objêtych umow± podstawow±, a ich wykonanie wraz z opracowaniem dokumentacji (je¿eli zajdzie taka konieczno¶æ) wymagaæ bêdzie wiêcej ni¿ 2 tyg.; h) wyst±pienia warunków pogodowych maj±cych wp³yw na niemo¿liwo¶æ prowadzenia
robót budowlanych jak: d³ugotrwa³e intensywne opady trwaj±ce bez przerwy powy¿ej 14 dni, powód¼ (czas niezbêdny na osuszenie zalanego terenu i mo¿liwo¶æ kontynuacji lub rozpoczêcia robót), które uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót; i) wyst±pienia okoliczno¶ci powoduj±cych
konieczno¶æ opracowania oraz uzyskania dodatkowych materia³ów niezbêdnych do prawid³owego zakoñczenia zadania ;
j) wstrzymania robót na okres d³u¿szy ni¿ 3 tygodnie spowodowanego wykryciem np.: przedmiotów niebezpiecznych, szcz±tków ludzkich, zabytków, pozosta³o¶ci budowli podziemnych; k) b³êdów projektowych powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania prac lub ich czê¶ci na okres co najmniej 2 tygodni;
l) brak mo¿liwo¶ci realizacji lub zakoñczenia robót zwi±zanych ze sprzeciwem mieszkañców, nie wykonanie lub opó¼nienie w wykonaniu robót przez inne instytucje w zakresie koliduj±cym z realizacj± zadania bêd±cego przedmiotem umowy; m) og³oszenia stanu wyj±tkowego, zaostrzenia obostrzeñ zwi±zanych z nasileniem pandemii COVID-19, problemów z uzyskaniem materia³ów budowlanych, dostêpno¶ci± pracowników wykonuj±cych zadanie lub innymi
trudno¶ciami spowodowanymi ograniczeniami zwi±zanymi z wprowadzeniem stanu epidemiologicznego lub pandemicznego, w szczególno¶ci pandemi± wirusa COVID-19 o termin wpisany w odpowiednie rozporz±dzenia, zgodnie z ustaw± z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych
oraz niektórych innych ustaw (Dz.U z 2020 r., poz. 568 z pó¼n.zm.). 2) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie zmiany zakresu przedmiotowego zamówienia ze wzglêdu na:
a) ograniczenie zakresu przy ewentualnym jednoczesnym odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia, je¿eli oka¿e siê, ¿e niektóre elementy sk³adowe dokumentacji proj. - koszt. bêd± zbêdne z punktu widzenia postêpowania administracyjnego i procesu inwestycyjnego, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Zamawiaj±cy pisemnie poinformuje
Wykonawcê o zbêdno¶ci którego¶ z elementów. Przyst±pienie do wykonywania poszczególnych elementów dokumentacji nastêpowaæ bêdzie w porozumieniu z Zamawiaj±cym;
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-21 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie oferty odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn. Aktualna instrukcja sk³adania oferty poprzez platformê zakupow± dostêpna jest pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view oraz zosta³a zamieszczona jako za³±cznik nr 9 do SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-21 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
c.d. zmian umowy:b) wprowadzenie robót zamiennych, je¿eli ich wprowadzenie nie bêdzie skutkowaæ pogorszeniem parametrów, jako¶ci wykonanej inwestycji i autor dokumentacji projektowej zaakceptuje wprowadzone roboty zamienne;
c) zmianê przebiegu inwestycji, zmniejszenie lub zwiêkszenie zakresu opracowania, z ewentualn± odpowiedni± zmian± wynagrodzenia, wynikaj±c± z:
• b³êdów projektowych;
• protestów mieszkañców;
• objêcia obiektów lub terenów ochron± (np. ochron± zabytków, jedn± z form ochrony przyrody, w tym obszarem Natura 2000);
• niemo¿no¶ci zachowania odleg³o¶ci gwarantuj±cej brak szkodliwego wp³ywu przedsiêwziêcia na ¶rodowisko i zdrowie ludzi;
• wybór innego trybu realizacji inwestycji, powoduj±cego zbêdno¶æ jednych
i konieczno¶æ wykonania innych opracowañ;
• zmianê sposobu realizacji robót, je¿eli wykonanie robót w oparciu o projekt budowlany jest niemo¿liwe do wykonania lub istnieje zamienny (korzystniejszy) sposób wykonania robót, pod warunkiem wyra¿enia zgody przez autora projektu budowlanego.
3) Zmiany umowy okre¶lone w ust. 3 wymagaj± sporz±dzenia protoko³u konieczno¶ci podpisanego przez przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy.
4) Poza przypadkami okre¶lonymi wy¿ej, istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± mog³y nast±piæ w przypadku zaistnienia omy³ki pisarskiej lub rachunkowej.
5) Zmiana podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy robót mo¿e nast±piæ na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XII SWZ.
6) W przypadku, którym mowa w ust. 3 pkt. 1 m, procedura i szczegó³y dokonywania zmian umowy w przypadkach zwi±zanych z COVID-19 okre¶lone zosta³y w ustawie z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U z 2020 r., poz. 568 z pó¼n.zm.).
7) Ka¿da zmiana niniejszej Umowy wymaga zgody Zamawiaj±cego i formy pisemnego aneksu – pod rygorem niewa¿no¶ci. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odmowy wyra¿enia zgody na zmianê umowy. Niedopuszczalne s± jednak, pod rygorem niewa¿no¶ci, istotne zmiany postanowieñ zawartej Umowy oraz wprowadzenie nowych postanowieñ do umowy, je¿eli przy
ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) Zmiany zosta³y przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowieñ umownych, które okre¶laj± ich zakres i rodzaj zmian, okre¶laj± warunki wprowadzenia zmian, nie przewiduj± takich zmian, które modyfikowa³yby ogólny charakter umowy.
b) Gdy nowy wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego wykonawcê, je¿eli taka mo¿liwo¶æ zosta³a przewidziana w postanowieniach umownych.
c) W wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy Pzp.
d) W wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy Pzp.
e) Je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy;
f) Dopuszczalne s± równie¿ zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest ni¿sza ni¿ 15% warto¶ci pierwotnej umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
INNE PRZETARGI SKO£YSZYN
wiêcej: przetargi SKO£YSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja o¶wietlenia Hali Sportowej AWF, ul. Droga Dêbiñska 10c, 61-555 Poznañ, w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Centrum opiekuñczo-mieszkalne w Wólce Krowickiej - roboty budowlane
- Budowa drogi gminnej ul. Do Morza w miejscowo¶ci Mechelinki Gmina Kosakowo na odcinku od ul. Wi¶niowej do osiedla Anchoria
- Rewitalizacja terenów zielonych na osiedlu Bema w Bia³ymstoku - strefa I - etap I: "Budowa placyku wypoczynkowego nr 2 oraz miejsca wyprowadzania zwierz±t".
- Budowa sieci wodoci±gowej i sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przepompowni± ¶cieków w miejscowo¶ci Hañsk Pierwszy w obrêbie ul. Przemys³owej i ul. S³onecznej.
- Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Ostrowite
wiêcej: O¶wietlenie zewnêtrzne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.