Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00111036/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie funkcji inżyniera kontraktu nad budową siedziby Nadleśnictwa Kaczory
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KACZORY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KOŚCIELNA 17
1.5.2.) Miejscowość: Kaczory
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-810
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 2831 461
1.5.8.) Numer faksu: 672831462
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kaczory@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaczory.pila.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie funkcji inżyniera kontraktu nad budową siedziby Nadleśnictwa Kaczory2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a1f2f9b-b400-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111036/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 249000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu funkcji inżyniera kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. Budowa budynku siedziby Nadleśnictwa Kaczory wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na działce 8280/22 w Kaczorach.
W ramach realizowanej usługi Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie wszystkich branż związanych z realizacją zadania inwestycyjnego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. Budowa budynku siedziby Nadleśnictwa Kaczory wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na działce 8280/22 w Kaczorach.
Planowany budżet robót budowlanych: 10.000.000,00 zł netto
Zakres usługi
Zakres usługi został podzielony na IV etapy w ramach których Wykonawca zobowiązany będzie do:
Etap I
a) sporządzenie koreferatu opracowanego projektu funkcjonalno-użytkowego który musi zawierać wykaz stwierdzonych wad, uchybień, usterek lub wskazanie obszarów, które wymagają wyjaśnienia lub uszczegółowienia zastosowanych rozwiązań projektowych w zakresie zgodności z koncepcją zamawiającego, zleceniem i przepisami prawa. Dokument ten powinien obejmować sprawdzenie całej dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie kompletności, zgodności i spójności wszystkich dokumentów wchodzących w jej skład.
b) udział w przygotowaniu procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych oraz pomoc przy udzielaniu odpowiedzi na pytania w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych
Etap II
a) przeprowadzenie bieżącej kontroli i weryfikacji opracowywanej dokumentacji projektowej
b) sporządzenie koreferatu opracowanego projektu funkcjonalno-użytkowego który musi zawierać wykaz stwierdzonych wad, uchybień, usterek lub wskazanie obszarów, które wymagają wyjaśnienia lub uszczegółowienia zastosowanych rozwiązań projektowych w zakresie zgodności z koncepcją zamawiającego, zleceniem i przepisami prawa. Dokument ten powinien obejmować sprawdzenie całej dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie kompletności, zgodności i spójności wszystkich dokumentów wchodzących w jej skład.
III Etap
a) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowalnych
Etap IV
a) udział w przeglądach i odbiorze pogwarancyjnym - w okresie rękojmi i gwarancji robót budowlanych od odbioru końcowego
Zakres świadczonych usług został przedstawiony w projektowanych postanowieniach umowy - w załączniku nr 5 do SWZ.
Poglądowe parametry obiektów, lokalizacji i zakres instalacji w ramach inwestycji, przedstawione są w wstępnej koncepcji projektowej (nie stanowi ona docelowej koncepcji do PFU) nowej siedziby Nadleśnictwa Kaczory będącej załącznikiem nr 8. Ostatecznie parametry i część zakresów może odbiegać od przedstawionej koncepcji na podstawie ustaleń Zamawiającego z Wykonawcą dokumentacji w trakcie jej realizacji.
Nazwa i kod dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV)
Kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
Przedmiotowe zamówienie, z uwagi na opis przedmiotu zamówienia i postawione warunki udziału w postępowaniu, jest zamówieniem skierowanym do wykonawców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dodatkowo, w ocenie Zamawiającego, potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców – co byłoby konieczne w przypadku podziału na części - zagrażałaby prawidłowej i terminowej realizacji całości zamówienia. Jeden Wykonawca zapewni: niezakłóconą ciągłość realizacji usługi oraz spójne rozliczenie finansowe zadania.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia : Teren budowy, miejsce spotkań z Zamawiającym : ul. Kościelna 17, 64-810 Kaczory
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390156,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO OBSŁUGI ARCHITEKTONICZNEJ "ARCHI-GRAF" SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570905343
7.3.3) Ulica: KOSSAKA 110
7.3.4) Miejscowość: PIŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI ARCHITEKTONICZNEJ "ARCHI-GRAF" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI ARCHITEKTONICZNEJ "ARCHI-GRAF" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2820 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Etap I – okres realizacji projektu funkcjonalno-użytkowego
a) sporządzenie koreferatu projektu funkcjonalno-użytkowego w terminie do 10 dni
roboczych od dnia przekazania dokumentacji (PFU) przez Zamawiającego
b) udział w przygotowaniu procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na
realizację robót budowlanych oraz pomoc przy udzielaniu odpowiedzi na pytania w
trakcie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - do 180 dni od
daty podpisania umowy lub nie dłużej niż do zakończenia procedury postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie Wykonawcy i zawarcie umowy na
realizację robót budowlanych.
2) Etap II
a) przeprowadzenie bieżącej kontroli i weryfikacji opracowywanej dokumentacji
projektowej do 120 dni roboczych od dnia podpisania umowy przez Zamawiającego z
Wykonawcą robót budowlanych lub nie dużej niż do uzyskania decyzji o pozwoleniu na
budowę
b) sporządzenie koreferatu w terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania dokumentacji
przez Wykonawcę robót budowlanych
3) Etap III
a) Nadzór nad realizacją robót budowlanych – do 720 dni od daty przekazania terenu
budowy przez Zamawiającego wykonawcy robót budowlanych lub nie dłużej niż
zakończenie realizacji inwestycji i uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie.
4) Etap IV
a) Okres gwarancji i rękojmi: udział w przeglądach i odbiorze pogwarancyjnym w okresie
rękojmi i gwarancji robót budowlanych (60 miesięcy) lub nie dłużej niż okres
gwarancji udzielony przez Wykonawcę robót budowlanych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1235K klasy "Z"
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwest. - Budowa wolnostojącego budynku administr. Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejsc. Mrozy Wielkie
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych budowy ścieżek rowerowych z podziałem na części"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 431 Mosina - Rogalinek
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.