eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DalikówTermomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Wilczycy



Ogłoszenie z dnia 2025-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Wilczycy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DALIKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców 1

1.5.2.) Miejscowość: Dalików

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-205

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dalikow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55c53aa7-71a7-417e-b7e9-8710f5af5fb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Wilczycy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55c53aa7-71a7-417e-b7e9-8710f5af5fb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007105/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Wilczycy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099448

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 851076,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie dotyczy wykonania zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Wilczycy” obejmującego opracowanie niezbędnej dokumentacji oraz wykonanie termomodernizacyjnych robót budowlanych.

2. Charakterystyka i zakres prac:
2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej, a w przypadku stwierdzenia występowania ptaków, ssaków i innych gatunków chronionych uzyskanie zezwolenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi na odstępstwa od zakazów w stosunku do gatunków zwierząt objętych ochroną;
2) opracowanie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego i audytu energetycznego kompletnej dokumentacji projektowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 20 grudnia 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454), zawierającej m. in:
a) inwentaryzację architektoniczno-budowlaną;
b) opis planowanych robót, projektowaną technologię robót;
c) projekt kolorystyki budynku;
d) charakterystykę techniczną oraz zestawienie ilości i rodzaju wymienianej stolarki okiennej i drzwiowej;
e) kosztorys wraz z przedmiarem;
3) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji i zgłoszeń;
4) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, takich jak m.in.:
- modernizacja przegrody Ściana zewnętrzna + 15 cm
- modernizacja przegrody Ściana zewnętrzna + 8 cm
- modernizacja przegrody Ściana zewnętrzna + 10 cm
(Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą z użyciem płyt styropianowych, w pasach przeciwpożarowych przewidziano zastosowanie wełny mineralnej).
- modernizacja przegrody Stropodach
(Ocieplenie dachu styropapą, uzupełnienia ubytków istniejącego ocieplenia, zabezpieczenie izolacji dodatkową warstwą papy),
- modernizacja przegrody Luksfery
(Montaż stolarki okiennej z zastosowaniem stolarki o maksymalnym współczynniku przenikania ciepła U=0,90W/m2*K),
- modernizacja przegrody Drzwi zewnętrzne
(Wymiana stolarki drzwiowej z zastosowaniem stolarki o maksymalnym współczynniku przenikania ciepła U=1,30W/m2),
- modernizacja przegrody Okno zewnętrzne
(Wymiana stolarki okiennej z zastosowaniem stolarki o maksymalnym współczynniku przenikania ciepła U=0,90W/m2*K),
- ocieplenie ścian fundamentowych i piwnicznych (Ocieplenie ścian w gruncie płytami ze styropianu ekstrudowanego do głębokości przemarzania),
- modernizacja systemu grzewczego
(Montaż pompy ciepła typu powietrze - woda o mocy min. 40 kW. Kompleksowa modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą pionów oraz poziomów instalacji. Montaż 45 sztuk nowych grzejników wraz z zaworami termostatycznymi. Montaż liczników ciepła dla lokali mieszkalnych. Montaż zaworów pod pionowych oraz niezbędnej armatury i automatyki sterującej. Izolacja instalacji w pomieszczeniach nieogrzewanych),
- instalacja fotowoltaiczna
(Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 32,85 kWp).
5) wykonanie prac w zakresie instalacji elektrycznych:
− wykonanie linii WLZ od złącza kablowo-pomiarowego zlokalizowanego w linii ogrodzenia do instalacji fotowoltaicznej – kabel 5x35 mm2 długość ok. 100 mb;
− wykonanie linii zasilającej od instalacji do budynku – kabel min 5x10 mm2 długość ok. 50 mb;
− wyniesienie liczników w linię ogrodzenia (6 szt.) wraz z wykonaniem zasilania kablem min 5 x (3x10 mm2) długość ok. 250 mb oraz 1 x (5x10 mm2) długość ok. 50 mb.
− usunięcie przyłącza napowietrznego o długości ok. 50 mb wraz słupem.
6) przeprowadzenie wymaganych przepisami prawa prób i badań;
7) sporządzenie audytu energetycznego ex-post,
8) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku,
9) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej instalacji fotowoltaicznej na gruncie (jeśli dotyczy),
10) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa program funkcjonalno-użytkowy oraz audyt energetyczny stanowiące załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45321000-3 - Izolacja cieplna

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261320-3 - Kładzenie rynien

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 976250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1801910,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 976250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: m2 budownictwo Adam Michałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311711356

7.3.3) Ulica: Dolna

7.3.4) Miejscowość: Ksawerów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-054

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 976250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.