Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00094253/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Siepraw, Czechówka i Łyczanka, w gminie Siepraw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEPRAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555387
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kawęciny 30
1.5.2.) Miejscowość: Siepraw
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-447
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@siepraw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Siepraw, Czechówka i Łyczanka, w gminie Siepraw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dec75ceb-d394-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002763/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Siepraw, Czechówka i Łyczanka w Gminie Siepraw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IIGZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3527559,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa:"Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Siepraw i Łyczanka”.1.1. Zakres przedmiotu zamówienia został określony na załączniku graficznym stanowiącym zał nr 6A do swz, w podziale na przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków PROW 2014-2020 i przedmiot zamówienia bez współfinansowania ze środków PROW 2014-2020. Oba zakresy stanowią przedmiot zamówienia.
1.2. Na zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający uzyskał prawomocne, aktualne decyzje pozwolenia na budowę AB.6740.141.2017 i AB.6740.8.2017, stanowią one zał nr 6A do swz.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
-Dokumentacja projektowa - zał nr 6A do swz,
-Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - zał nr 7A do swz,
-pomocniczo Przedmiar robót - zał nr 8A do swz,
2.Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno-pomocniczym.
3.Wykonawca zobowiązuje się w ramach przedmiotu zamówienia do złożenia w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy do PINB w Myślenicach w trybie przewidzianym w art. 54 ustawy Prawo budowlane oraz uzyskania od PINB przyjętego bez uwag zawiadomienia o zakończeniu budowy lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu.
4.Oznaczenie wg CPV:
Podstawowy:
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
Dodatkowe:
45233140-2 - Roboty drogowe
5.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
- kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej,
- rurociągów tłocznych,
- studni rewizyjnych,
- pompowni ścieków przydomowych.
Obejmuje także wykonanie wszelkich prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz roboty odtworzeniowe, przeprowadzenie wymaganych próby końcowych, wszelkich innych czynności oraz dokumenty (w tym dokumentację powykonawczą) niezbędne do oddania robót do eksploatacji.
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym
w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym oraz Prawem Ochrony Środowiska oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U.2020.797 ze zmianami). Wywóz odpadów budowlanych i ich utylizacja odbywa się na koszt Wykonawcy.
6.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości (maksimum 60 miesięcy) na każdą część zamówienia, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres udzielenia gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
7.Zamawiający nie wymaga dokonania wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
8.Warunki realizacji zamówienia zawarte są wzorze umowy i stanowią zał 1C do swz (dla części I).
9.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
10.Zamówienie zostało podzielone na części.
11. Równoważność
Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia, i służą one wyłącznie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych, ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej, oraz mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Gdy nazwy własne produktów, materiałów, urządzeń, sprzętu, opis techniczny, znaki towarowe lub pochodzenie źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę przywołano w opisie przedmiotu zamówienia, dodaje się słowo „lub równoważne”.
Zgodnie z zapisami art. 99 ust. 6 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla systemów lub urządzeń, wskazanych w SWZ, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych. Dopuszcza się urządzenia, materiały, równoważne rozumiane jako urządzenia, materiały, wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych oraz walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełnią one te same właściwości techniczne.
Kryteria stosowane w celu oceny równoważności:
Wykonawca, który zastosował materiały równoważne, ma obowiązek wskazać, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne wykazując równoważność oferowanego rozwiązania w zakresie paramentów wskazanych poniżej w formie tabeli różnicę pomiędzy określonymi przez Zamawiającego materiałami, urządzeniami w opisie przedmiotu zamówienia, a zaproponowanymi materiałami przez Wykonawcę wraz z podaniem producenta. Obowiązek ten dotyczy zastosowanych rur kanalizacji grawitacyjnej i ciśnieniowej, studni z betonu, studni z tworzyw sztucznych, włazy oraz pompowni przydomowych.
Zamawiający wymaga by materiały równoważne posiadały minimalne do porównania parametry dla następujących materiałów:
1) Min wymagania dla rur i kształtek PVC
- rury PVC ze ścianką litą
- minimalna sztywność obwodowa SN 12
- rury kielichowe lub za pomocą dwuzłączki produkowanej metodą wtrysku, dostarczonej przez producenta rur
- minimalna sztywność obwodowa kształtek SN 12
- system rur i kształtek musi być wyposażony w gumową uszczelkę wargową zintegrowaną w kielichu z pierścieniem oporowym z polipropylenu, olejoodporną, montowaną przez producenta rur.
- wymagana minimum szczelność połączeń 2,5 bar.
- rury muszą posiadać oznakowanie na zewnątrz oraz wewnątrz
- system rur i kształtek musi pochodzić od jednego producenta
2) Min wymagania dla rur kanalizacyjnych PE na kanałach tłocznych
- rury typu PE 100
- minimalne ciśnienie nominalne PN 10,
- rury z szeregu SDR 17,
- minimalna gęstość 0,93 g/cm3
- rury umożliwiające zgrzewanie doczołowe i elektrooporowe
3) Min wymagania dla studni włazowych z betonu:
- studnie wykonać z gotowych elementów prefabrykowanych.
- wszystkie elementy wykonane z betonu samozagęszczalnego o klasie wytrzymałości minimum C35/45,
- dennice monolityczne z fabrycznie wykonanymi kinetami i przejściami szczelnymi dla rur kanalizacyjnych.
- stopnie złazowe ze stali nierdzewnej bądź zabezpieczone przed korozją powłoka z tworzywa sztucznego.
- nasiąkliwość maksimum 5%,
- stopnień mrozoodporności F150
- wodoszczelności W12.
- połączenia poszczególnych elementów studni należy wykonać za pomocą uszczelek z płaszczem wypełnionym środkiem poślizgowym
- przykrycie studzienek należy wykonać jako zwężkę z włazem z żeliwa z uszczelką przeciwwstrząsową i zatrzaskiem,
4) Min wymagania dla studni z tworzyw sztucznych:
- Kinety studni z polipropylenu PP metodą wtrysku.
- Rury wznoszące i teleskopowe wytworzone metodą wytłaczania z polipropylenu PP/polichlorku winylu PVC
5) Min wymagania dla włazów
- w drogach należy zastosować włazy kanałowe żeliwne (korpus i pokrywa pełnożeliwna) na zawiasie, ciężkie, klasy D 400kN, z uszczelką przeciwwstrząsową i zatrzaskiem,
- pozostałe włazy klasy C 250 kN, na zawiasie, z uszczelką przeciwwstrząsową i zatrzaskiem,
- w obniżeniach terenu, które podczas opadów deszczu mogą być zalewane wodą należy zastosować włazy szczelne.
6) Min wymagania dla przydomowych pompowni ścieków:
Specyfikacja dla pompowni:
- Zbiornik pompowni prefabrykowany z PEHD fi 1000mm
- Właz lekki
- Mufa wlotowa DN160
- Zawór zwrotny kulowy
- Zawór odcinający
- Pompa ściekowa wyporowa zatapialna z rozdrabniaczem
- Przepompownia wyposażona jest w czujniki poziomu ścieków zintegrowane z pompą, sterujące pracą pompy oraz szafkę zasilająco – sterującą
- Układ pompowy wyposażony w przewód elastyczny umożliwiającym wyjęcie pompy ze zbiornika bez konieczności odpompowywania ścieków.
- Wysokość podnoszenia pompy 55m H2O
- Wydajność powyżej 0,4 l/s przy wysokości podnoszenia 55m H2O
- Szybkozłącze elektryczne
· Moc silnika max 0,8 kW
· Napięcie 230V (jednofazowa)
· Częstotliwość 50 Hz.
12. Wymagania w zakresie zatrudnienia
12.1.Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
12.2.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym zał nr 1C do swz (dla części I) .
12.3.Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2).
4.Obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zadań w ramach przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 881545,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa:"Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Siepraw i Czechówka.1.1.Zakres przedmiotu zamówienia został określony na załączniku graficznym stanowiącym zał nr 6B do swz, w podziale na przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków PROW 2014-2020 i przedmiot zamówienia bez współfinansowania ze środków PROW 2014-2020. Oba zakresy stanowią przedmiot zamówienia.
1.2.Na zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający uzyskał prawomocne, aktualne decyzje pozwolenia na budowę AB.6740.139.2017 i AB.6740.108.2017, stanowią one zał nr 6B do swz.
1.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
-Dokumentacja projektowa - zał nr 6B do swz,
-Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - zał nr 7B do swz,
-pomocniczo Przedmiar robót - zał nr 8B do swz,
2.Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno-pomocniczym.
3.Wykonawca zobowiązuje się w ramach przedmiotu zamówienia do złożenia w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy do PINB w Myślenicach w trybie przewidzianym w art. 54 ustawy Prawo budowlane oraz uzyskania od PINB przyjętego bez uwag zawiadomienia o zakończeniu budowy lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu.
4.Oznaczenie wg CPV:
Podstawowy:
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
Dodatkowe:
45233140-2 - Roboty drogowe
5.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
- kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej,
- rurociągów tłocznych,
- studni rewizyjnych,
- pompowni ścieków przydomowych.
Obejmuje także wykonanie wszelkich prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz roboty odtworzeniowe, przeprowadzenie wymaganych próby końcowych, wszelkich innych czynności oraz dokumenty (w tym dokumentację powykonawczą) niezbędne do oddania robót do eksploatacji.
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym
w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym oraz Prawem Ochrony Środowiska oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U.2020.797 ze zmianami). Wywóz odpadów budowlanych i ich utylizacja odbywa się na koszt Wykonawcy.
6.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości (maksimum 60 miesięcy) na każdą część zamówienia, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres udzielenia gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
7.Zamawiający nie wymaga dokonania wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
8.Warunki realizacji zamówienia zawarte są wzorze umowy i stanowią zał 1D do swz (dla części II).
9.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
10.Zamówienie zostało podzielone na części.
11. Równoważność
Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia, i służą one wyłącznie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych, ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej, oraz mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Gdy nazwy własne produktów, materiałów, urządzeń, sprzętu, opis techniczny, znaki towarowe lub pochodzenie źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę przywołano w opisie przedmiotu zamówienia, dodaje się słowo „lub równoważne”.
Zgodnie z zapisami art. 99 ust. 6 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla systemów lub urządzeń, wskazanych w SWZ, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych. Dopuszcza się urządzenia, materiały, równoważne rozumiane jako urządzenia, materiały, wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych oraz walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełnią one te same właściwości techniczne.
Kryteria stosowane w celu oceny równoważności:
Wykonawca, który zastosował materiały równoważne, ma obowiązek wskazać, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne wykazując równoważność oferowanego rozwiązania w zakresie paramentów wskazanych poniżej w formie tabeli różnicę pomiędzy określonymi przez Zamawiającego materiałami, urządzeniami w opisie przedmiotu zamówienia, a zaproponowanymi materiałami przez Wykonawcę wraz z podaniem producenta. Obowiązek ten dotyczy zastosowanych rur kanalizacji grawitacyjnej i ciśnieniowej, studni z betonu, studni z tworzyw sztucznych, włazy oraz pompowni przydomowych.
Zamawiający wymaga by materiały równoważne posiadały minimalne do porównania parametry dla następujących materiałów:
1) Min wymagania dla rur i kształtek PVC
- rury PVC ze ścianką litą
- minimalna sztywność obwodowa SN 12
- rury kielichowe lub za pomocą dwuzłączki produkowanej metodą wtrysku, dostarczonej przez producenta rur
- minimalna sztywność obwodowa kształtek SN 12
- system rur i kształtek musi być wyposażony w gumową uszczelkę wargową zintegrowaną w kielichu z pierścieniem oporowym z polipropylenu, olejoodporną, montowaną przez producenta rur.
- wymagana minimum szczelność połączeń 2,5 bar.
- rury muszą posiadać oznakowanie na zewnątrz oraz wewnątrz
- system rur i kształtek musi pochodzić od jednego producenta
2) Min wymagania dla rur kanalizacyjnych PE na kanałach tłocznych
- rury typu PE 100
- minimalne ciśnienie nominalne PN 10,
- rury z szeregu SDR 17,
- minimalna gęstość 0,93 g/cm3
- rury umożliwiające zgrzewanie doczołowe i elektrooporowe
3) Min wymagania dla studni włazowych z betonu:
- studnie wykonać z gotowych elementów prefabrykowanych.
- wszystkie elementy wykonane z betonu samozagęszczalnego o klasie wytrzymałości minimum C35/45,
- dennice monolityczne z fabrycznie wykonanymi kinetami i przejściami szczelnymi dla rur kanalizacyjnych.
- stopnie złazowe ze stali nierdzewnej bądź zabezpieczone przed korozją powłoka z tworzywa sztucznego.
- nasiąkliwość maksimum 5%,
- stopnień mrozoodporności F150
- wodoszczelności W12.
- połączenia poszczególnych elementów studni należy wykonać za pomocą uszczelek z płaszczem wypełnionym środkiem poślizgowym
- przykrycie studzienek należy wykonać jako zwężkę z włazem z żeliwa z uszczelką przeciwwstrząsową i zatrzaskiem,
4) Min wymagania dla studni z tworzyw sztucznych:
- Kinety studni z polipropylenu PP metodą wtrysku.
- Rury wznoszące i teleskopowe wytworzone metodą wytłaczania z polipropylenu PP/polichlorku winylu PVC
5) Min wymagania dla włazów
- w drogach należy zastosować włazy kanałowe żeliwne (korpus i pokrywa pełnożeliwna) na zawiasie, ciężkie, klasy D 400kN, z uszczelką przeciwwstrząsową i zatrzaskiem,
- pozostałe włazy klasy C 250 kN, na zawiasie, z uszczelką przeciwwstrząsową i zatrzaskiem,
- w obniżeniach terenu, które podczas opadów deszczu mogą być zalewane wodą należy zastosować włazy szczelne.
6) Min wymagania dla przydomowych pompowni ścieków:
Specyfikacja dla pompowni:
- Zbiornik pompowni prefabrykowany z PEHD fi 1000mm
- Właz lekki
- Mufa wlotowa DN160
- Zawór zwrotny kulowy
- Zawór odcinający
- Pompa ściekowa wyporowa zatapialna z rozdrabniaczem
- Przepompownia wyposażona jest w czujniki poziomu ścieków zintegrowane z pompą, sterujące pracą pompy oraz szafkę zasilająco – sterującą
- Układ pompowy wyposażony w przewód elastyczny umożliwiającym wyjęcie pompy ze zbiornika bez konieczności odpompowywania ścieków.
- Wysokość podnoszenia pompy 55m H2O
- Wydajność powyżej 0,4 l/s przy wysokości podnoszenia 55m H2O
- Szybkozłącze elektryczne
· Moc silnika max 0,8 kW
· Napięcie 230V (jednofazowa)
· Częstotliwość 50 Hz.
12 Wymagania w zakresie zatrudnienia – dla części I i części II.
12.1.Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
12.2.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym zał nr 1D do swz (dla części II).
12.3.Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2).
12.4.Obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zadań w ramach przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 2646014,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 794395,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 859000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 794395,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUSH PRO-AQUA A.M.M. Jaskóła sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661002075
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 794395,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 266 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2343150 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2447700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2343150 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sieci Sanitarnych Zbigniew Kutryba Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811959343
7.3.3) Ulica: Drogowców 6
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2343150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 266 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ulicy Ceramicznej w Tolkmicku
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.