eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnobrzegOcena predyspozycji kandydatów z GI ubiegających się o wsparcie finansowe polegająca na przeprowadzeniu testu kompetencji oraz rozmowy kwalifikacyjnej weryfikującej predyspozycje Kandydatów/ek



Ogłoszenie z dnia 2025-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ocena predyspozycji kandydatów z GI ubiegających się o wsparcie finansowe polegająca na przeprowadzeniu testu kompetencji oraz rozmowy kwalifikacyjnej weryfikującej predyspozycje Kandydatów/ek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TARNOBRZESKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830169541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Dąbrowskiej 15

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f822c88b-6ce3-4246-a3ae-77b7e016ee43

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Akcyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi doradcze oraz szkoleniowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ocena predyspozycji kandydatów z GI ubiegających się o wsparcie finansowe polegająca na przeprowadzeniu testu kompetencji oraz rozmowy kwalifikacyjnej weryfikującej predyspozycje Kandydatów/ek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f822c88b-6ce3-4246-a3ae-77b7e016ee43

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013289/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ocena predyspozycji kandydatów z GI ubiegających się o wsparcie finansowe - doradca

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„TOWES " współfinansowany ze środków EFSP realizowany przez TARR S.A. na podstawie Umowy nr FEPK.07.16-IP.01-0004/23-00 z dnia 20.12.2023 r. zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 w ramach Priorytetu 7 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.16 Ekonomia Społeczna

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139686

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/TARR/2025/TOWES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Miejsca spotkań z doradcą zawodowym zostaną dostosowane do potrzeb i możliwości Uczestników projektu w mieście Tarnobrzeg. W celu zapewnienia równego dostępu zostaną udostępnione sale umożliwiające udział osobom z niepełnosprawnościami.
2) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, zobowiązany będzie do:
a) zgodnego z harmonogramem, punktualnego zaczynania i kończenia doradztwa zawodowego,
b) sporządzenia dokumentacji z przeprowadzonego doradztwa zawodowego, w tym:
 każdorazowo po odbytym doradztwie zawodowym podpisywanie kart, poświadczających przeprowadzenie doradztwa zawodowego tj. karty oceny rozmowy kwalifikacyjnej oraz oceny wyników testu kompetencji na wzorze przekazanym przez Zamawiającego,
 w przypadku niezgłoszenia się osoby objętej doradztwem niezwłoczne poinformowanie
o tym fakcie pracowników projektu.
3) Zamawiający przekaże Wykonawcy niezbędne materiały dydaktyczne (test kompetencji
+ arkusz rozmowy).
4) Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram doradztwa zawodowego na 3 dni przed dniem rozpoczęcia doradztwa zawodowego.
5) Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić każdorazowo doradztwo zawodowe w terminie max. 6 dni roboczych w godz. pomiędzy 8:00-20:00 od poniedziałku do soboty.

Liczba godzin: 170 osób x 1 godz/osobę=170 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 79600000-0 - Usługi rekrutacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312320-8 - Usługi doradztwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21148 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21148 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21148 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum rekrutacji i szkoleń FUTURE AD Anna Domagała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 388848554

7.3.3) Ulica: ul. K. Tetmajera 3

7.3.4) Miejscowość: Nowa Dęba

7.3.5) Kod pocztowy: 39-460

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21148 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.