Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130444/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00141410/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa serwisowania oprogramowania windykacyjno-księgowego do obsługi Strefy Płatnego Parkowania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 761 20 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7349211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa serwisowania oprogramowania windykacyjno-księgowego do obsługi Strefy Płatnego Parkowania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0353e8ec-b8dc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023889/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługa serwisowania oprogramowania windykacyjno-księgowego do obsługi Strefy Płatnego Parkowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130444
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – usługa serwisowania oprogramowania windykacyjno-księgowego w zakresie programu system EG do obsługi strefy płatnego parkowania w Gdyni.1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego:
a) usługi utrzymania serwisowego;
b) usług rozwoju;
Celem usługi utrzymania serwisowego jest zapewnienie Zamawiającemu nieprzerwanego działania posiadanego oprogramowania (usługi SLA), jak również zapewnienie świadczenia innych opisanych w załączniku A1 do SWZ usług wspomagających korzystanie z oprogramowania przez Zamawiającego.
Celem usług rozwoju jest zapewnienie Zamawiającemu modyfikacji i rozbudowy oprogramowania Zamawiającego, jak również zapewnienie świadczenia usług wspomagających korzystanie z oprogramowania przez Zamawiającego.
2. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy i warunki realizacji zamówienia określają:
a) Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia ( SOPZ) - załącznik A1 do SWZ,
b) Formularz cenowy - załączniki B1 do SWZ,
c) Wzór umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50312400-9 - Konserwacja i naprawa mikrokomputerów
72251000-9 - Usługi poawaryjnego odzyskiwania systemu
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
4.5.5.) Wartość części: 216972 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – usługa serwisowania oprogramowania windykacyjno-księgowego w zakresie programu do elektronicznego obiegu dokumentów EPP w zakresie obsługi strefy płatnego parkowania w Gdyni.1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego:
a) usługi utrzymania serwisowego;
b) usług rozwoju;
Celem usługi utrzymania serwisowego jest zapewnienie Zamawiającemu nieprzerwanego działania posiadanego oprogramowania (usługi SLA), jak również zapewnienie świadczenia innych opisanych w załączniku A2 do SWZ usług wspomagających korzystanie z oprogramowania przez Zamawiającego.
Celem usług rozwoju jest zapewnienie Zamawiającemu modyfikacji i rozbudowy oprogramowania Zamawiającego, jak również zapewnienie świadczenia usług wspomagających korzystanie z oprogramowania przez Zamawiającego.
2. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy i warunki realizacji zamówienia określają:
a) Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (SOPZ)- załącznik A2 do SWZ,
b) Formularz cenowy - załączniki B2 do SWZ,
c) Wzór umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50312400-9 - Konserwacja i naprawa mikrokomputerów
72251000-9 - Usługi poawaryjnego odzyskiwania systemu
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
4.5.5.) Wartość części: 41820 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 – usługa serwisowania oprogramowania windykacyjno-księgowego w zakresie sprzedaży abonamentów poprzez sklep internetowy do obsługi strefy płatnego parkowania w Gdyni.1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego:
a) usługi utrzymania serwisowego;
b) usług rozwoju;
Celem usługi utrzymania serwisowego jest zapewnienie Zamawiającemu nieprzerwanego działania posiadanego oprogramowania (usługi SLA), jak również zapewnienie świadczenia innych opisanych w załączniku A3 do SWZ usług wspomagających korzystanie z oprogramowania przez Zamawiającego.
Celem usług rozwoju jest zapewnienie Zamawiającemu modyfikacji i rozbudowy oprogramowania Zamawiającego, jak również zapewnienie świadczenia usług wspomagających korzystanie z oprogramowania przez Zamawiającego.
2. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy i warunki realizacji zamówienia określają:
a) Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) - załącznik A3 do SWZ,
b) Formularz cenowy - załączniki B3 do SWZ,
c) Wzór umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50312400-9 - Konserwacja i naprawa mikrokomputerów
72251000-9 - Usługi poawaryjnego odzyskiwania systemu
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
4.5.5.) Wartość części: 41820 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: City Parking Group S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762195667
7.3.3) Ulica: Budowlanych 3
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265680 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena złożonej oferty przewyższa środki finansowe, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 2 zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena złożonej oferty przewyższa środki finansowe, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 3 zamówienia.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Utrzymanie urządzeń wodnych na terenie Gdyni
- Wykonanie projektu wraz z dostawą, montażem mebli i wyposażenia na Oddział Neurologii w Szpitalu im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni.
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Zakup artykułów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Usługa mineralizacji pasów ppoż. wokół budynków oraz wzdłuż linii kolejowych na terenie kompleksów wojskowych administrowanego przez KPW Gdynia w m. Hel.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Świadczenie asysty technicznej w odniesieniu do oprogramowania CommVault Simpana 11 SB w 2025 r.
- "Nadzór autorski oraz usługi serwisowe systemów informatycznych ESKULAP i IMPULS"
- Usługi asysty technicznej Systemu ORACLE
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Wydminy"
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.