Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00120302/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa rozjazdów torowych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa rozjazdów torowych"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e0cebc0-e870-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120302/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2021/EZM/95
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk rozjazdów kolejowych:
1) 2 prawych typu: RZ AS-24 P600-8(1/3),
2) 1 lewego typu: RZ AS-24 L600-8(1/3),
dopuszczonych do obrotu na rynku wewnątrzwspólnotowym (CE), spełniających wymagania określone w ustawie Prawo Geologiczne i Górnicze z dnia 09.06.2011 roku oraz Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 23.11.2016 roku w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych.
2. Dostarczone rozjazdy kolejowe powinny być wykonane z materiałów i o parametrach technicznych zgodnie z normami PN-G-47060; PN-G-4761; PN-G-4762; PN-G-4763 lub według rozwiązań równoważnych spełniających wymagania:
- rozjazdy na zwrotnicy o iglicach ruchomych,
- rodzaj szyny S24,
- rozstaw torowiska 600 mm,
- promień krzywizny rozjazdu 8000 mm,
- skos rozjazdu 1-3,
- rodzaj nastawni – ręczna.
3. Szyny rozjazdów winny być wykonane ze stali o wytrzymałości na rozciąganie co najmniej Rm = 470 MPa, z kształtownikiem iglicowym o wytrzymałości na rozciąganie co najmniej Rm = 570 MPa oraz kierownicą ze stali o wytrzymałości na rozciąganie co najmniej Rm = 570 MPa.
4. Elementy rozjazdu powinny być gięte lub prostowane na zimno na walcach lub prasie bez uderzeń, powierzchnie surowe części stalowych nie mogą wykazywać pęknięć, zwalcowań, zgorzeliny śladów korozji i innych zanieczyszczeń, a ostre krawędzie winny być stępione.
5. Elementy złączne rozjazdów takie jak śruby i wkręty powinny być w klasie właściwości mechanicznych 5.8, nakrętki co najmniej w klasie własności mechanicznych 5, zabezpieczone przed samoczynnym odkręceniem, a powierzchnia oporowa nakrętki oraz łba śruby winna przylegać do części łączonych całym swym obwodem.
6. Powierzchnie spoin powinny być oczyszczone z żużla bez przetopień, zwężeń i porów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34941600-1 - Rozjazdy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174013,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174013,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174013,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Mechaniczny ROZKOP Jaromin Eugeniusz i Wspólnicy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462931782
7.3.3) Ulica: Biskupa Stanisława Adamskiego 42
7.3.4) Miejscowość: Imielin
7.3.5) Kod pocztowy: 41-407
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174013,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Dostawa narzędzi -część I - narzędzia nisko cenne i materiały wymienne
- "Dostawa kompresora do agregatu wody lodowej instalacji klimatyzacji przy szybie Daniłowicz".
- Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce
- "Dostawa środków czystości - część 1 - koncentraty czyszczące i myjące wraz z dozownikiem"
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.