Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00072904/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA WIATY WYSTAWIENNICZO – TARGOWEJ W ROPIE”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROPA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 733
1.5.2.) Miejscowość: Ropa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-312
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 3534017
1.5.8.) Numer faksu: 18 3534014
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@eu-ropa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eu-ropa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„BUDOWA WIATY WYSTAWIENNICZO – TARGOWEJ W ROPIE”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-992af674-c3a2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004009/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa wiaty wystawienniczo – targowej w Ropie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072904/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RLIŚ.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „BUDOWA WIATY WYSTAWIENNICZO – TARGOWEJ W ROPIE”
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące w szczególności:
1. Zagospodarowanie placu budowy,
2. Skucie istniejących fundamentów,
3. Fundamenty pod słupy wiaty,
4. Utwardzenie placu handlowego pod wiatą,
5. Dostawa i montaż konstrukcji stalowej,
6. Dach dwuspadowy,
7. Dostawa i montaż stołów wystawienniczych,
UWAGA: Przy kalkulacji ceny oferty należy uwzględnić do wyceny tylko pozycje: 68, 69, 70, i 71.
Pozycja nr 72 - NIE BĘDZIE REALIZOWANA –proszę nie uwzględniać tej pozycji przedmiaru robót przy kalkulacji ceny oferty.
8. Rekultywacja przyległych terenów zielonych.
9. Szczegółowy zakres robót określają:
– Projekt budowlany – „Budowa wiaty wystawienniczo - targowej”
– Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie realizacji
zadania „Budowa wiaty wystawienniczo - targowej”
– przedmiar robót - „Budowa wiaty wystawienniczo - targowej”.
W związku z realizacją w/w zakresu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania,
2. Złożenia Zamawiającemu w terminie jednego tygodnia od dnia podpisania umowy oświadczenia, że osoby realizujące przedmiot umowy są zatrudnione na umowę o pracę,
3. Zapewnienia dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji,
4. Organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników,
5. Zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę,
6. Czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota
z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych,
7. Uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót,
8. Wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów, na koszt Wykonawcy,
9. Obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na 2 płytach CD (1 płyta – skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPI w formacie TIF., 1 płyta - format *shp, *dxf lub *jpg w skali 1:500 w układzie 2000), dostarczenia protokołu pozytywnej weryfikacji wyników pracy geodezyjnej potwierdzającego przyjęcie materiałów do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego”.
10. Realizacji i poniesienia wszelkich kosztów związanych z wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień itp.
11. Wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
12. Przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze SWZ.
13. Dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu
w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy,
14. Przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy w terminie 3 dni od daty podpisania umowy,
15. Wykonanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
16. Uczestnictwa kierownika budowy i kierownika robót w radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; Uwaga: w przypadku nieobecności kierownika budowy na co najmniej dwóch radach Budowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania zmiany kierownika budowy przez Wykonawcę robót
17. Wprowadzenie i utrzymanie czasowej organizacji ruchu w trakcie trwania robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu – jeżeli organizacja robót będzie tego wymagała.
18. Ochrony punktów osnowy geodezyjnej oraz punktów granicznych, a w przypadku ich zniszczenia lub konieczności ich likwidacji, lub przeniesienia zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenia lub założenia nowych, koszty ponosi Wykonawca robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: projekt budowlany, przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót będące załącznikami do SWZ.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych.
W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45213141-3 - Roboty budowlane w zakresie targowisk zadaszonych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190646,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279547,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190646,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „STACH - POL” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382149991
7.3.3) Ulica: Ropa 521
7.3.4) Miejscowość: Ropa
7.3.5) Kod pocztowy: 38-312
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190646,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Goźlice
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.