Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00108923/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa otwartego terenu rekreacyjnego z miejscami parkingowymi, pawilonem WC, 2 ławkami solarnymi i niezbędna infrastruktura techniczną w Lubinie – ETAP 1”,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa otwartego terenu rekreacyjnego z miejscami parkingowymi, pawilonem WC, 2 ławkami solarnymi i niezbędna infrastruktura techniczną w Lubinie – ETAP 1”,2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6a10ca6-b367-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038557/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa otwartego terenu rekreacyjnego z miejscami parkingowymi, pawilonem WC, 2 ławkami solarnymi i niezbędna infrastruktura techniczną w Lubinie – ETAP 1”,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
19.2 „Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność, z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmo-wania działalności gospodarczej, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108923
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 314343,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. „Budowa otwartego terenu rekreacyjnego z miejscami parkingowymi, pawilonem WC, 2 ławkami solarnymi i niezbędna infrastruktura techniczną w Lubinie – ETAP 1”, w ramach realizacji za-dania pn. „Budowa otwartego terenu rekreacyjnego z dwoma pawilonami, sceną, elementami małej architektury, miejscami parkingowymi i niezbędną infrastrukturą techniczną w Lubinie – etap 1”, zgodnie z Projektem Budowlano-Wykonawczym, sporządzonym przez ICD Pracownia Projektowa Katarzyna Krasowska, ul. Szczerbcowa 1/15, 70-503 Szczecin oraz Decyzją nr 680/2021 z dnia 23 grudnia 2021 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, obejmującej „Budowę otwartego terenu rekreacyjnego z dwoma pawilonami modułowymi ,sceną, elementami małej architektury, miejscami parkingowymi i niezbędną infrastrukturą techniczną, na działkach o nr geodezyjnych 169/1, 169/2 i 10, z obrębu nr 0024 w Lubinie, gm. Międzyzdroje, położonych przy ul. Głównej w Lubinie”.
Przedmiotowa inwestycja znajduje się w Lubinie na części działki nr 169/1, 169/2 i 10, z obrębu nr 0024. Przewiduje się realizację inwestycji w dwóch etapach, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym. Przedmiotem wniosku jest realizacja Etapu 1, który obejmuje realizację strefy wejściowej z miejscami parkingowymi, pawilonem WC, 2 ławkami solarnymi i niezbędną infrastrukturą techniczną.
Obszar inwestycji zlokalizowany jest po południowej stronie ul. Głównej w miejscowości Lubin. Obszar inwestycji objęty wnioskiem składa się w części z 2 działek (169/1, 169/2) oraz działki drogowej – drogi gminnej (10 dr, ul. Główna), w której wskazano lokalizację przyłączy dla inwestycji. Teren pełni funkcję nieformalnego boiska, obecnie jest niezagospodarowany, niezurbanizowany, pokryty niską roślinnością, z pojedynczymi krzewami. Na przedmiotowym obszarze istnieją dwie wiaty rekreacyjne, z paleniskiem – grillem i 2 lampami solarnymi, które pozostają w niezmienionej formie i lokalizacji, w ramach projektowanego zagospodarowania terenu, zgodnie z rysunkiem PZT001 – projekt zagospodarowania terenu.
Dla Etapu 1
Łączna powierzchnia terenu objęta opracowaniem wynosi dla Etapu 1 – 1 357 m2;
Zakres prac obejmuje - zagospodarowanie terenu, wg. przedmiarów robót, w tym:
1. Obiekty kubaturowe i małej architektury, w tym:
pawilon WC – modułowy o wymiarach na rzucie 6 x 3 m wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi: instalacja kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektrycznej oraz wyposażeniem instalacyjnym i meblowym.
2. Wykonanie powierzchni dojazdów i dojść – liczba miejsc postojowych, dla Etapu 1, w tym:
• powierzchnia dojazdów – przejazdy przy parkingach – geokrata – nośność 250t/m2 – pow. 183,54 m2;
• powierzchnia miejsc postojowych – parking dla samochodów osobowych – geokrata – nośność 250t/m2 – pow. 268 m2;
• powierzchnia utwardzonych dojść (chodniki) – pow. 305 m2 (chodniki z płyt betonowych 50x50 x 7 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawa cementową).
3. Zagospodarowanie - powierzchnia biologicznie czynna – pow. 297,5 m2 (min. wykaszanie chwastów i samosiewów, orka mechaniczna, wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie z nawożeniem)
4. Krawężniki i obrzeża wg. przedmiaru robot
5. Inne elementy zagospodarowania terenu – 2 ławki solarne bezoparciowe.
6. Na terenie inwestycji zaprojektowano następujące instalacje zewnętrzne, w tym:
• Przyłącza: przyłącza i zewnętrzne instalacje sanitarne – w pełnym zakresie, zgodnie z dokumentacją.
• Przyłącza i instalacje elektryczne zewnętrzne – dla Etapu 1.
Uwaga
Z przedmiotu zamówienia wyłącza się obiekt modułowy wolnostojący o wymiarach 6 x 3 m wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi (instalacja kanalizacji sanitarnej, elektrycznej) oznaczony jako Pawilon modułowy INFO – PUNKT.
Od strony działki o numerze 162 wyłącza się wykonania ogrodzenia w formie żywopłotu.
Inne informacje:
Zaprojektowane obiekty i urządzenia zlokalizowane są na działce/terenie wg. załącznika graficznego projektu zagospodarowania terenu.
Wjazd na teren przewidziano bezpośrednio z ul. Głównej ( działka nr 10 dr). Dojazdy szerokości min. 5 m, przejazdy miedzy miejscami min. 5,7 m. Nawierzchnie przepuszczalne. Zaprojektowano w sumie 21 miejsc postojowych (w tym jedno dla osób niepełnosprawnych).
W projekcie zastosowano wykorzystanie odnawialnych źródeł energii - promieniowania słonecznego do wybranych elementów małej architektury – 2 ławek solarnych.
Założenia funkcjonalne i kompozycyjne
Głównym założeniem funkcjonalnym jest poprawa jakości istniejących terenów rekreacyjnych w nawiązaniu do jego walorów kulturowych i przyrodniczych.
W ramach przedmiotowego zagospodarowania terenu przewiduje się zapewnienie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, poprzez dostępność do pawilonu modułowego WC oraz z oznaczonym miejscem do parkowania dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 621887,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany "Efekt" J.D.Dziedziccy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855-00-19-687
7.3.3) Ulica: Leśmiana 7
7.3.4) Miejscowość: Świnoujście
7.3.5) Kod pocztowy: 72-600
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANY "EFEKT" J.D. DZIEDZICCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANY "EFEKT" J.D. DZIEDZICCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.