Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00147899/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
- 2021/BZP 00147899/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-13 (po zmianach)
- 2021/BZP 00149548/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzetu i urządzeń medycznych - 4 pakiety
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 4
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 2271222
1.5.8.) Numer faksu: 2271233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.kolbuszowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.kolbuszowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzetu i urządzeń medycznych - 4 pakiety2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a5cb7c4-fbfc-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147899/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Eap-2412/13/21/M
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 334000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parametry:1) Kardiomonitor - kompaktowo-modułowy monitor pacjenta,
2) Rok produkcji : 2020 - 2021
3) EKG, NIPC, SpO2, 2T;
4) Miejsce parkingowe na min. 2 moduły;
5) Zintegrowany kolorowy, pojemnościowy ekran dotykowy LCD min. 15,5";
6) Wyposażenie:
a. - 2x przewód EKG z gniazdami do 3 lub 5 końcówek EKG,
b. - 2x komplet 5 końcówek EKG z klipsami,
c. - 2x przewód połączeniowy do czujników SPO2,
d. - 2x czujnik SPO2 na palec,
e. - rura połączeniowa do mankietów,
f. - 2x mankiet średni dla dorosłych;
g. - 2x Mankiet duży dla dorosłych,
7) Akumulator Li-ion ( min. 2.6 Ah),
8) Pamięć min. 2GB;
9) Aplikacje kliniczne: EWS,
10) 24-godzinna statystyka EKG;
11) Wyjście sygnału analogowego,
12) Synchronizacji defibrylacji, VGA
Szczegółowe parametry urządzenia zawarte są w zał. 5.p.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33195000-3 - System monitorowania pacjentów
4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 – Łóżka szpitalne rehabilitacyjne wraz ze szafkami przyłóżkowymi z regulowanym blatem bocznym – 20 kpt.1. Łóżka rehabilitacyjne przeznaczone do rehabilitacji i pielęgnacji pacjentów. Leże podzielone jest na 4 segmenty z 4 siłownikami elektrycznymi. Sterowanie łóżka realizowane za pomocą pilota.
Rok produkcji : 2020 - 2021
Parametry łóżka:
1) leże czterosegmentowe,
2) regulacja wysokości leża od 30 cm do 72cm(+/- 20mm),
3) elementy metalowe malowane proszkowo,
4) elementy drewniane w kolorze (do wyboru przed podpisaniem umowy),
5) cztery koła antystatyczne z możliwością blokady,
6) komplet poręczy bocznych na całej powierzchni łóżka,
7) wysięgnik do zawieszania wraz z uchwytem na rękę
8) bezpieczne obciążenie robocze min. 215 kg
9) wymiary zewnętrzne : długość całkowita 2180 mm (+/- 10mm), szerokość całkowita 930 mm (+/- 10mm)
10) wymiary leża: długość 2000 mm (+/- 5 mm); szerokość: 800 mm (+/- 20 mm)
11) materac typu gofer min. 12 cm grubości, z pokrowcem z materiałów paroprzepuszczalnych.
2. Szafka przyłóżkowa z regulowanym blatem bocznym – 20 kpt.
1. Blat boczny regulowany w zakresie 710mm - 970 mm (+/- 20mm) za pomocą sprężyny gazowej.
2. Blat boczny z możliwością 6-stopniowej regulacji kąta pochylenia
3. Wymiary zewnętrzne szafki : 490 mm × 600 mm × 870 mm (+/- 10mm)
4. Długość przy rozłożonym blacie 1245 mm (+/- 10mm)
5. Wymiaru blatu bocznego : 340 mm x 575 mm(+/- 10mm)
6. Szafka wyposażona w cztery kółka o średnicy 50 mm , w tym dwa kółka z hamulcem totalny.
7. Szafka złożona z trzech elementów: szuflada, przestrzeń otwarta , otwierane drzwiczki z półką .
8. Szafka wykonana z płyty wodoodpornej o grubości 18mm w kolorze wybranym przez Zamawiającego
Szczegółowe parametry sprzętu zawarte są w modyfikacji zał. 5.p.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192150-8 - Łóżka terapeutyczne
4.5.5.) Wartość części: 65000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rotor do terapii pasywnej i aktywnej kończyn dolnych i górnych wyposażony w kolorowy monitor, korby z dwustopniowa regulacją promienia obrotu i stabilizatory łydek, przeznaczony do rehabilitacji ortopedycznej, neurologicznej, kardiologicznej i izokinetycznej z biofeedbackiem i treningiem symetrii.Rok produkcji : 2020 - 2021
Parametry:
1) Panel kontrolny i kolorowy wyświetlacz min. 5.7" - 10,4"
2) Ćwiczenia kończyn górnych z długimi korbami
3) Uchwyty terapeutyczne
4) Podparcie stóp z dwustopniową regulacją
5) Wsparcie treningu kończyn dolnych
6) Podstawa urządzenia z kółkami transportowymi
7) Peloty łydkowe i na stopę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii
4.5.5.) Wartość części: 22000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw endoskopowy wraz z videokolonoskopem i videogastroskopem - 1 kpt.Rok produkcji : 2020 - 2021
Zestaw składa się z :
1. Procesor obrazu ze źródłem światła - 1 szt.
2. Monitor LCD 24 cale - 1 szt.
3. Videogastroskop HD - 1 szt.
4. Videokolonoskop HD - 1 szt.
Szczegółowe parametry urządzenia zawarte są w zał. 5.p.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33168100-6 - Endoskopy
4.5.5.) Wartość części: 202000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47952,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47952,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47952,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biameditek Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201357
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47952,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-07Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90568,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90568,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90568,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90568,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-04Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23976,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23976,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23976,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kalmed Jan Kalkowski w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670269559
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-831
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23976,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-23Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Endoelektronik.PL Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342536491
7.3.4) Miejscowość: Brwinów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-840
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-23INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2024-2025
- Dostawa różnych produktów spożywczych w 10 pakietach
- Budowa zbiornika retencyjno-infiltracyjnego w ramach operacji typu "Zarządzanie zasobami wodnymi" na terenie złożonym z działek nr ewid.: 1125/63, 1125/1, 1132, położonym w miejscowości Kupno
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- "Przebudowa ul. K. Skowrońskiego w Kolbuszowej" - odcinek północny
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
- Zakup i dostawa osłon na sondy i kamery
- Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej - procesor tkankowy, zatapiarka, nakrywarka, mikrotomy
- ZP/148/2024 - "Dostawa skanera do badania czystości radiochemicznej radiofarmaceutyków z oprogramowaniem sterującym dla ZMN na potrzeby CSK UM w Łodzi - CKD II"
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
- Dostawa densytometru rentgenowskiego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.