eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbuszowaDostawa sprzetu i urządzeń medycznych - 4 pakiety



Ogłoszenie z dnia 2021-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzetu i urządzeń medycznych - 4 pakiety

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 4

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 2271222

1.5.8.) Numer faksu: 2271233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.kolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.kolbuszowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzetu i urządzeń medycznych - 4 pakiety

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a5cb7c4-fbfc-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171947

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147899/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Eap-2412/13/21/M

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 334000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parametry:
1) Kardiomonitor - kompaktowo-modułowy monitor pacjenta,
2) Rok produkcji : 2020 - 2021
3) EKG, NIPC, SpO2, 2T;
4) Miejsce parkingowe na min. 2 moduły;
5) Zintegrowany kolorowy, pojemnościowy ekran dotykowy LCD min. 15,5";
6) Wyposażenie:
a. - 2x przewód EKG z gniazdami do 3 lub 5 końcówek EKG,
b. - 2x komplet 5 końcówek EKG z klipsami,
c. - 2x przewód połączeniowy do czujników SPO2,
d. - 2x czujnik SPO2 na palec,
e. - rura połączeniowa do mankietów,
f. - 2x mankiet średni dla dorosłych;
g. - 2x Mankiet duży dla dorosłych,
7) Akumulator Li-ion ( min. 2.6 Ah),
8) Pamięć min. 2GB;
9) Aplikacje kliniczne: EWS,
10) 24-godzinna statystyka EKG;
11) Wyjście sygnału analogowego,
12) Synchronizacji defibrylacji, VGA
Szczegółowe parametry urządzenia zawarte są w zał. 5.p.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33195000-3 - System monitorowania pacjentów

4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 – Łóżka szpitalne rehabilitacyjne wraz ze szafkami przyłóżkowymi z regulowanym blatem bocznym – 20 kpt.

1. Łóżka rehabilitacyjne przeznaczone do rehabilitacji i pielęgnacji pacjentów. Leże podzielone jest na 4 segmenty z 4 siłownikami elektrycznymi. Sterowanie łóżka realizowane za pomocą pilota.
Rok produkcji : 2020 - 2021

Parametry łóżka:
1) leże czterosegmentowe,
2) regulacja wysokości leża od 30 cm do 72cm(+/- 20mm),
3) elementy metalowe malowane proszkowo,
4) elementy drewniane w kolorze (do wyboru przed podpisaniem umowy),
5) cztery koła antystatyczne z możliwością blokady,
6) komplet poręczy bocznych na całej powierzchni łóżka,
7) wysięgnik do zawieszania wraz z uchwytem na rękę
8) bezpieczne obciążenie robocze min. 215 kg
9) wymiary zewnętrzne : długość całkowita 2180 mm (+/- 10mm), szerokość całkowita 930 mm (+/- 10mm)
10) wymiary leża: długość 2000 mm (+/- 5 mm); szerokość: 800 mm (+/- 20 mm)
11) materac typu gofer min. 12 cm grubości, z pokrowcem z materiałów paroprzepuszczalnych.

2. Szafka przyłóżkowa z regulowanym blatem bocznym – 20 kpt.
1. Blat boczny regulowany w zakresie 710mm - 970 mm (+/- 20mm) za pomocą sprężyny gazowej.
2. Blat boczny z możliwością 6-stopniowej regulacji kąta pochylenia
3. Wymiary zewnętrzne szafki : 490 mm × 600 mm × 870 mm (+/- 10mm)
4. Długość przy rozłożonym blacie 1245 mm (+/- 10mm)
5. Wymiaru blatu bocznego : 340 mm x 575 mm(+/- 10mm)
6. Szafka wyposażona w cztery kółka o średnicy 50 mm , w tym dwa kółka z hamulcem totalny.
7. Szafka złożona z trzech elementów: szuflada, przestrzeń otwarta , otwierane drzwiczki z półką .
8. Szafka wykonana z płyty wodoodpornej o grubości 18mm w kolorze wybranym przez Zamawiającego
Szczegółowe parametry sprzętu zawarte są w modyfikacji zał. 5.p.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192150-8 - Łóżka terapeutyczne

4.5.5.) Wartość części: 65000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rotor do terapii pasywnej i aktywnej kończyn dolnych i górnych wyposażony w kolorowy monitor, korby z dwustopniowa regulacją promienia obrotu i stabilizatory łydek, przeznaczony do rehabilitacji ortopedycznej, neurologicznej, kardiologicznej i izokinetycznej z biofeedbackiem i treningiem symetrii.
Rok produkcji : 2020 - 2021
Parametry:
1) Panel kontrolny i kolorowy wyświetlacz min. 5.7" - 10,4"
2) Ćwiczenia kończyn górnych z długimi korbami
3) Uchwyty terapeutyczne
4) Podparcie stóp z dwustopniową regulacją
5) Wsparcie treningu kończyn dolnych
6) Podstawa urządzenia z kółkami transportowymi
7) Peloty łydkowe i na stopę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii

4.5.5.) Wartość części: 22000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw endoskopowy wraz z videokolonoskopem i videogastroskopem - 1 kpt.
Rok produkcji : 2020 - 2021

Zestaw składa się z :
1. Procesor obrazu ze źródłem światła - 1 szt.
2. Monitor LCD 24 cale - 1 szt.
3. Videogastroskop HD - 1 szt.
4. Videokolonoskop HD - 1 szt.
Szczegółowe parametry urządzenia zawarte są w zał. 5.p.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33168100-6 - Endoskopy

4.5.5.) Wartość części: 202000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47952,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47952,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47952,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biameditek Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201357

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-620

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47952,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-07

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90568,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90568,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90568,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90568,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-04

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23976,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23976,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23976,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kalmed Jan Kalkowski w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670269559

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-831

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23976,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-23

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Endoelektronik.PL Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342536491

7.3.4) Miejscowość: Brwinów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-840

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.