eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotSukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Żłobka "Puchatek" z siedzibą w Sopocie oraz Filii nr 1 Żłobka "Puchatek" z siedzibą w Sopocie, w podziale na 10 części



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Żłobka „Puchatek” z siedzibą w
Sopocie oraz Filii nr 1 Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie, w podziale na 10 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Puchatek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190372553

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 58

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-843

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 505 984 221

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zlobekpuchatek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zlobekpuchatek.pl/kontakt/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffaf6495-a2dd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Żłobka „Puchatek” z siedzibą w
Sopocie oraz Filii nr 1 Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie, w podziale na 10 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffaf6495-a2dd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061124/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie oraz Filii nr 1 Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie, w podziale na 10 części”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078256

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 359987,10 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174553 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MIĘSO I WYROBY MIĘSNE

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15112120-3 - Indyki

15112130-6 - Kurczęta

15131130-5 - Wędliny

15131135-0 - Wędliny drobiowe

15112300-9 - Wątróbki drobiowe

15111100-0 - Wołowina

15113000-3 - Wieprzowina

15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

4.5.5.) Wartość części: 70000,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

RYBY ŚWIEŻE

4.5.3.) Główny kod CPV: 15211100-1 - Świeże filety rybne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15211100-1 - Świeże filety rybne

4.5.5.) Wartość części: 34725 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MROŻONKI

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 29069 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WARZYWA I OWOCE, ZIEMNIAKI

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221200-8 - Warzywa owocowe

03222117-6 - Awokado

03222111-4 - Banany

03222310-9 - Owoc jagody

03221000-6 - Warzywa

03221430-9 - Brokuły

03221111-7 - Burak ćwikłowy

03221113-1 - Cebula

03221240-0 - Pomidory

03222210-8 - Cytryny

03222322-6 - Gruszki

15872500-6 - Imbir

03222321-9 - Jabłka

03221420-6 - Kalafior

03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste

03221410-3 - Kapusta

15331142-4 - Kapusta przetworzona

03222116-9 - Figi

03222314-7 - Maliny

03222240-7 - Mandarynki

03221112-4 - Marchew

03222110-7 - Owoce tropikalne

03222330-5 - Owoce pestkowe

15331000-7 - Warzywa przetworzone

03221270-9 - Ogórki

03221230-7 - Papryka

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03222220-1 - Pomarańcze

03221320-5 - Sałata liściasta

03222334-3 - Śliwki

03222313-0 - Truskawki

03222340-8 - Winogrona

03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 75090 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PIECZYWO I WYROBY PIEKARNICZE

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15811400-0 - Bułeczki

15811000-6 - Pieczywo

15811100-7 - Chleb

15812100-4 - Wyroby ciastkarskie

15811200-8 - Rogaliki

4.5.5.) Wartość części: 22130 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WYROBY MLECZARSKIE

4.5.3.) Główny kod CPV: 15550000-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 55678 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

JAJA

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZYPRAWY I INNE PRODUKTY

4.5.3.) Główny kod CPV: 15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

4.5.5.) Wartość części: 2137,50 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ARTYKUŁY SPOŻYWCZE

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15332400-8 - Owoce konserwowane

15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości

15831200-4 - Cukier biały

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15898000-9 - Drożdże

15332290-3 - Dżemy

03212210-5 - Warzywa strączkowe suszone

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15863000-5 - Herbata

15821200-1 - Herbatniki słodkie

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15841000-5 - Kakao

15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

15871230-5 - Ketchup

15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy

15871273-8 - Majonez

15851100-9 - Makaron niegotowany

15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty

15612100-2 - Mąka pszenna

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

03142100-9 - Miód naturalny

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda

15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne

15421000-5 - Oleje rafinowane

15411110-6 - Oliwa z oliwek

15615000-2 - Otręby

15613311-1 - Płatki kukurydziane

15613380-5 - Płatki owsiane

15614000-5 - Ryż przetworzony

15899000-6 - Proszek do pieczenia

15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy

15331428-3 - Sos pomidorowy

15332410-1 - Owoce suszone

03211900-2 - Produkty z ziaren

03212211-2 - Soczewica

15321000-4 - Soki owocowe

15872400-5 - Sól

15831300-5 - Cukier klonowy i syrop klonowy

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15981000-8 - Wody mineralne

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.5.5.) Wartość części: 61567,60 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ŻYWNOŚĆ SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 15884000-8 - Produkty dla niemowląt

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15884000-8 - Produkty dla niemowląt

4.5.5.) Wartość części: 720 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59995,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61048,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59995,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYTWÓRNIA WĘDLIN ADAM KUMMER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221565975

7.3.3) Ulica: DĘBOGÓRSKA 152

7.3.4) Miejscowość: RUMIA

7.3.5) Kod pocztowy: 84-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59995,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 2 postępowania o udzielenie zamówienia została unieważniona na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17855,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19998 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17855,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871722437

7.3.3) Ulica: PORTOWA 3

7.3.4) Miejscowość: WŁADYSŁAWOWO

7.3.5) Kod pocztowy: 84-120

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17855,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 4 postępowania o udzielenie zamówienia została unieważniona na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu:
1) Oferta nr 11, część 4 - STEMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 84-120 WŁADYSŁAWOWO, UL PORTOWA 3
Ofercie nie przyznano punktacji w kryterium oceny ofert, ponieważ została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 10 ustawy Pzp. Zamawiający odrzucił tą ofertę, gdyż zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu. Wykonawca obowiązany był zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685, z późn. zm.) do obliczenia ceny wziąć stawkę podatku 8% dla produktu „imbir”, czego nie uczynił.
2) Oferta nr 8, część 4 - SKLEP SPOŻYWCZY PRZEMYSŁAW ŁUGOWSKI BERNARDA CHRZANOWSKIEGO 38, 80-278 GDAŃSK. Ofercie nie przyznano punktacji w kryterium oceny ofert, ponieważ została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 10 ustawy Pzp. Zamawiający odrzucił tą ofertę, gdyż zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu. Wykonawca obowiązany był zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685, z późn. zm.) do obliczenia ceny wziąć stawkę podatku 8% dla produktu „imbir”, czego nie uczynił
3) Oferta nr 13, część 4 - MLH MARITA LAGA UL.GDAŃSKA 65, 84-120 WŁADYSŁAWOWO. Ofercie nie przyznano punktacji w kryterium oceny ofert, ponieważ została
2
odrzucona art. 226 ust.1 pkt 2c ustawy Pzp. Oferta tego wykonawcy, została najwyżej oceniona dla części 6. Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 w zw. z art. 139 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 24 czerwca 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), i Rozdziałem 22.VII.1 SWZ, wezwał Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania. Wykonawca tego nie uczynił, co jest podstawą do odrzucenia jego oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21365,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21365,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21365,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAKUB NIEDZIELSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851388136

7.3.3) Ulica: ARENDA DICKAMANA 19/2

7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK

7.3.5) Kod pocztowy: 80-339

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21365,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52915,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52915,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52915,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871722437

7.3.3) Ulica: PORTOWA 3

7.3.4) Miejscowość: WŁADYSŁAWOWO

7.3.5) Kod pocztowy: 84-120

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52915,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6720 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6720 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ANDRZEJ CZACHOROWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841033472

7.3.3) Ulica: CZAPLE 23

7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK

7.3.5) Kod pocztowy: 80-298

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 8 postępowania o udzielenie zamówienia została unieważniona na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu:
1) Oferta nr 13, część 8 - wykonawca MLH MARITA LAGA UL.GDAŃSKA 65, 84-120 WŁADYSŁAWOWO - oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10u ustawy Pzp;
Zamawiający odrzucił tą ofertę, gdyż zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu. Wykonawca obowiązany był zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685, z późn. zm.) do obliczenia ceny wziąć stawkę podatku 8% dla produktu „zioła prowansalskie”, czego nie uczynił.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56819,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56819,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56819,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871722437

7.3.3) Ulica: PORTOWA 3

7.3.4) Miejscowość: WŁADYSŁAWOWO

7.3.5) Kod pocztowy: 84-120

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56819,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 796 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 796 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 796 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIO RADA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581320164

7.3.3) Ulica: HUTNICZA 16

7.3.4) Miejscowość: GDYNIA

7.3.5) Kod pocztowy: 81-061

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 796 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.