Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00078256/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
- 2023/BZP 00089773/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Żłobka „Puchatek” z siedzibą w
Sopocie oraz Filii nr 1 Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie, w podziale na 10 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Puchatek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190372553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 58
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-843
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 505 984 221
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zlobekpuchatek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zlobekpuchatek.pl/kontakt/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffaf6495-a2dd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Żłobka „Puchatek” z siedzibą wSopocie oraz Filii nr 1 Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie, w podziale na 10 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffaf6495-a2dd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172088
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061124/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie oraz Filii nr 1 Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie, w podziale na 10 części”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078256
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 359987,10 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174553 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MIĘSO I WYROBY MIĘSNE4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112120-3 - Indyki
15112130-6 - Kurczęta
15131130-5 - Wędliny
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15112300-9 - Wątróbki drobiowe
15111100-0 - Wołowina
15113000-3 - Wieprzowina
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.5.5.) Wartość części: 70000,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RYBY ŚWIEŻE4.5.3.) Główny kod CPV: 15211100-1 - Świeże filety rybne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15211100-1 - Świeże filety rybne
4.5.5.) Wartość części: 34725 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MROŻONKI4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 29069 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WARZYWA I OWOCE, ZIEMNIAKI4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221200-8 - Warzywa owocowe
03222117-6 - Awokado
03222111-4 - Banany
03222310-9 - Owoc jagody
03221000-6 - Warzywa
03221430-9 - Brokuły
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221113-1 - Cebula
03221240-0 - Pomidory
03222210-8 - Cytryny
03222322-6 - Gruszki
15872500-6 - Imbir
03222321-9 - Jabłka
03221420-6 - Kalafior
03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste
03221410-3 - Kapusta
15331142-4 - Kapusta przetworzona
03222116-9 - Figi
03222314-7 - Maliny
03222240-7 - Mandarynki
03221112-4 - Marchew
03222110-7 - Owoce tropikalne
03222330-5 - Owoce pestkowe
15331000-7 - Warzywa przetworzone
03221270-9 - Ogórki
03221230-7 - Papryka
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03222220-1 - Pomarańcze
03221320-5 - Sałata liściasta
03222334-3 - Śliwki
03222313-0 - Truskawki
03222340-8 - Winogrona
03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 75090 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PIECZYWO I WYROBY PIEKARNICZE4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811400-0 - Bułeczki
15811000-6 - Pieczywo
15811100-7 - Chleb
15812100-4 - Wyroby ciastkarskie
15811200-8 - Rogaliki
4.5.5.) Wartość części: 22130 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYROBY MLECZARSKIE4.5.3.) Główny kod CPV: 15550000-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 55678 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
JAJA4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZYPRAWY I INNE PRODUKTY4.5.3.) Główny kod CPV: 15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 2137,50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ARTYKUŁY SPOŻYWCZE4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332400-8 - Owoce konserwowane
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15831200-4 - Cukier biały
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15898000-9 - Drożdże
15332290-3 - Dżemy
03212210-5 - Warzywa strączkowe suszone
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15863000-5 - Herbata
15821200-1 - Herbatniki słodkie
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15841000-5 - Kakao
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15871230-5 - Ketchup
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
15871273-8 - Majonez
15851100-9 - Makaron niegotowany
15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty
15612100-2 - Mąka pszenna
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
03142100-9 - Miód naturalny
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
15421000-5 - Oleje rafinowane
15411110-6 - Oliwa z oliwek
15615000-2 - Otręby
15613311-1 - Płatki kukurydziane
15613380-5 - Płatki owsiane
15614000-5 - Ryż przetworzony
15899000-6 - Proszek do pieczenia
15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy
15331428-3 - Sos pomidorowy
15332410-1 - Owoce suszone
03211900-2 - Produkty z ziaren
03212211-2 - Soczewica
15321000-4 - Soki owocowe
15872400-5 - Sól
15831300-5 - Cukier klonowy i syrop klonowy
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15981000-8 - Wody mineralne
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 61567,60 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŻYWNOŚĆ SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA4.5.3.) Główny kod CPV: 15884000-8 - Produkty dla niemowląt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15884000-8 - Produkty dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 720 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59995,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61048,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59995,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYTWÓRNIA WĘDLIN ADAM KUMMER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221565975
7.3.3) Ulica: DĘBOGÓRSKA 152
7.3.4) Miejscowość: RUMIA
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59995,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część 2 postępowania o udzielenie zamówienia została unieważniona na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17855,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19998 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17855,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871722437
7.3.3) Ulica: PORTOWA 3
7.3.4) Miejscowość: WŁADYSŁAWOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 84-120
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17855,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część 4 postępowania o udzielenie zamówienia została unieważniona na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu:
1) Oferta nr 11, część 4 - STEMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 84-120 WŁADYSŁAWOWO, UL PORTOWA 3
Ofercie nie przyznano punktacji w kryterium oceny ofert, ponieważ została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 10 ustawy Pzp. Zamawiający odrzucił tą ofertę, gdyż zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu. Wykonawca obowiązany był zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685, z późn. zm.) do obliczenia ceny wziąć stawkę podatku 8% dla produktu „imbir”, czego nie uczynił.
2) Oferta nr 8, część 4 - SKLEP SPOŻYWCZY PRZEMYSŁAW ŁUGOWSKI BERNARDA CHRZANOWSKIEGO 38, 80-278 GDAŃSK. Ofercie nie przyznano punktacji w kryterium oceny ofert, ponieważ została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 10 ustawy Pzp. Zamawiający odrzucił tą ofertę, gdyż zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu. Wykonawca obowiązany był zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685, z późn. zm.) do obliczenia ceny wziąć stawkę podatku 8% dla produktu „imbir”, czego nie uczynił
3) Oferta nr 13, część 4 - MLH MARITA LAGA UL.GDAŃSKA 65, 84-120 WŁADYSŁAWOWO. Ofercie nie przyznano punktacji w kryterium oceny ofert, ponieważ została
2
odrzucona art. 226 ust.1 pkt 2c ustawy Pzp. Oferta tego wykonawcy, została najwyżej oceniona dla części 6. Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 w zw. z art. 139 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 24 czerwca 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), i Rozdziałem 22.VII.1 SWZ, wezwał Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania. Wykonawca tego nie uczynił, co jest podstawą do odrzucenia jego oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21365,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21365,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21365,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAKUB NIEDZIELSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851388136
7.3.3) Ulica: ARENDA DICKAMANA 19/2
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 80-339
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21365,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52915,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52915,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52915,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871722437
7.3.3) Ulica: PORTOWA 3
7.3.4) Miejscowość: WŁADYSŁAWOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 84-120
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52915,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ANDRZEJ CZACHOROWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841033472
7.3.3) Ulica: CZAPLE 23
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część 8 postępowania o udzielenie zamówienia została unieważniona na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu:
1) Oferta nr 13, część 8 - wykonawca MLH MARITA LAGA UL.GDAŃSKA 65, 84-120 WŁADYSŁAWOWO - oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10u ustawy Pzp;
Zamawiający odrzucił tą ofertę, gdyż zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu. Wykonawca obowiązany był zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685, z późn. zm.) do obliczenia ceny wziąć stawkę podatku 8% dla produktu „zioła prowansalskie”, czego nie uczynił.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56819,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56819,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56819,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871722437
7.3.3) Ulica: PORTOWA 3
7.3.4) Miejscowość: WŁADYSŁAWOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 84-120
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56819,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 796 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 796 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 796 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIO RADA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581320164
7.3.3) Ulica: HUTNICZA 16
7.3.4) Miejscowość: GDYNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 81-061
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ANDRZEJ CZACHOROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ANDRZEJ CZACHOROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 796 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Sukcesywne dostawy implantów ortopedycznych na potrzeby OChUO Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o., w podziale na 34 pakiety - oferty częściowe
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego z wywrotką trójstronną z kabiną typu DOKA 7 miejscowa
- UBEZPIECZENIA OC Z TYT. DZIAŁALNOŚCI STATUTOWO - GOSPOD. I UŻYTKOWANIA MIENIA NA TERENIE GMINY M. SOPOTU I UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE POJAZDÓW MECHANICZNYCH ZDiZ W SOPOCIE W 2025 r.
- Zapewnienie schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym, klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sopocie
- Asfalt do wytwarzania asfaltu lanego do robót drogowych oraz Mieszanka Mineralno Asfaltowa (asfalt na zimno) do napraw miejscowych
- Sukcesywna dostawa paliw oleju napędowego ON oraz benzyny bezołowiowej Pb, do pojazdów służbowych Zamawiającego, w formie bezgotówkowej
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produkty mięsne i woda) dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach przy ul. Szkolnej 4 i Pomorskiej 25 z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły podstawowej im. Stanisława Hadyny we Frydku na rok 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 - od dnia 1 stycznia do dnia 31 grudnia 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
więcej: Miód naturalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.