Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00121037/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
- 2023/BZP 00121804/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa windy zewnętrznej przy budynku cieszyńskiego ratusza wraz z wymianą nawierzchni na dziedzińcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZYN reprezentowana przez Burmistrza Miasta Cieszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182338
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa windy zewnętrznej przy budynku cieszyńskiego ratusza wraz z wymianą nawierzchni na dziedzińcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9074ebea-b9c9-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043663/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa windy oraz wymiana nawierzchni na podwórku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja zespołu budynków cieszyńskiego Ratusza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacyjnego Osób Niepełnosprawnych (PFRON) w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIF.271.1.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zewnętrznej windy przy budynku cieszyńskiego ratusza wraz z wymianą nawierzchni na dziedzińcu.
2. Zakres robót:
a) Wykonanie zewnętrznej windy przy budynku Cieszyńskiego Ratusza wraz z zasilaniem elektrycznym i ogrzewaniem:
- obsługiwane kondygnacje: parter, I piętro, II piętro,
- konstrukcja windy stalowa, ściany osłonowe szklane,
- wysokość podnoszenia windy ok. 8,6 m,
- wysokość całkowita windy ok. 12,5 m + podszybie.
b) Wykonanie przebudowy istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej kolidującego z windą oraz przebudowy części instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku.
c) Wykonanie nowej bramy prowadzącej na podwórko.
d) Zagospodarowanie części podwórka w tym wykonanie utwardzenia nawierzchni o powierzchni ok. 100 m2 oraz montaż pojemników na kosze (bez pozostałych obiektów małej architektury), zgodnie z załącznikiem graficznym umieszczonym w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 876000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1125000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 876000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intermo Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182188061
7.3.3) Ulica: Gustawa Daniłowskiego 6/76
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-833
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 876000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-16INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Cieszynie przy ul. Katowickiej"
- Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Morcinka i Brożka w Cieszynie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Władysława Reymonta w Wiśle
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych w ramach zadania Termomodernizacji budynków Szpitala Kardiologicznego oraz Uzdrowiskowego Szpitala"Olszówka" w Rabce Zdrój
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- SVA/4620-179/2025: Budowa kotłowni olejowej wraz z instalacją c.o. w budynku nr 59 na terenie kompleksu wojskowego w m. Warszawa przy ul. Marsa 80
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Wysokie, gm. Czerwieńsk"
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Jeżowe, w miejscowościach: Jeżowe, Groble, Jata i Sójkowa wraz z systemem monitorowania
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.