eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RakówDodatkowe doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków - POWTÓRKA II



Ogłoszenie z dnia 2025-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dodatkowe doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków – POWTÓRKA II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: OGRODOWA 1

1.5.2.) Miejscowość: Raków

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-035

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd3e541c-f5f6-4d29-a5a1-327ca7c8028d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dodatkowe doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków – POWTÓRKA II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd3e541c-f5f6-4d29-a5a1-327ca7c8028d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140110

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RFB.3034.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Zakup i dostawa mebli do prowadzenia zajęć czytelniczo - literackich

1) Przedmiotem Części 1 postępowania jest zakup i dostawa nowych mebli w postaci półki/regału na książki niezbędnych do realizacji zajęć czytelniczo - literackich prowadzonych w ramach realizacji projektu w placówkach Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków tj. w Rakowie, Ociesękach , Szumsku, Chańczy i Nowej Hucie.
Zakres zakupu i dostawy obejmuje:
a) Półka typu ,,drzewo” na książki – stan: nowy, kolor: sosna bądź podobny, głębokość: co najmniej 15 cm, szerokość: minimalnie 190 cm, maksymalnie 250 cm, wysokość: max. 210 cm, materiał: drewno, ilość 5 sztuk.
2) Wykonawca dostarczy niezbędne do prowadzenia zajęć meble we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający nie zwraca kosztów dojazdu do wskazanej przez niego PWD.
3) W ramach wykonania przedmiotu niniejszej Części zamówienia wykonawca zapewnia złożenie mebli na miejscu tj. w PWD wskazanej przez Zmawiającego.
4) Wykonawca w ramach realizacji Części 1 niniejszego postępowania zapewnia, że dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia są wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 8955,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Zakup i dostawa materiałów do prowadzenia zajęć czytelniczo - literackich

1) Przedmiotem Części 2 postępowania jest zakup i dostawa nowych zestawów książek niezbędnych do realizacji zajęć czytelniczo - literackich prowadzonych w ramach realizacji projektu w placówkach Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków tj. w Rakowie, Ociesękach, Szumsku, Chańczy i Nowej Hucie.
Zakres zakupu i dostawy obejmuje:
a) Zestawy książek:
i) Lektury szkolne do klas 1 -8 szkoły podstawowej oraz 1-4 szkoły ponadpodstawowej,
ii) Książki przygodowe dla dzieci w wieku 6-18 lat,
iii) Książki fantastyczne dla dzieci w wieku 6-18 lat,
iv) Encyklopedie,
v) Komiksy dla dzieci w wieku 6-18,
1 Wykonawca dostarczy niezbędne do prowadzenia asortyment we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający nie zwraca kosztów dojazdu do wskazanej przez niego PWD.
2 Wykonawca w ramach realizacji Części 1 niniejszego postępowania zapewnia, że dostarczony asortyment będąc przedmiotem zamówienia jest wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
3 Szczegółowy wykaz lektur i książek stanowiących przedmiot niniejszej Części 2 postępowania ujęty został w załączniku nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22113000-5 - Książki biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania w Części 1 oraz Części 2.
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy
który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub
kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację niniejszego postępowania kwoty:
Dla Części 1: 8 955,00 złotych brutto
Dla Części 2: 10 000,00 złotych brutto
Do terminu składania ofert, wpłynęły łącznie trzy oferty.
Oferta z najniższą ceną dla Części 1 wynosiła: 14 760,00 PLN,
Oferta z najniższą ceną dla Części 2 wynosiła: 12 983,41 PLN

Oferty z najniższą ceną złożone zarówno w Części 1 jak i Części 2 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tejże kwoty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 w/w Ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15500,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania w Części 1 oraz Części 2.
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy
który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub
kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację niniejszego postępowania kwoty:
Dla Części 1: 8 955,00 złotych brutto
Dla Części 2: 10 000,00 złotych brutto
Do terminu składania ofert, wpłynęły łącznie trzy oferty.
Oferta z najniższą ceną dla Części 1 wynosiła: 14 760,00 PLN,
Oferta z najniższą ceną dla Części 2 wynosiła: 12 983,41 PLN

Oferty z najniższą ceną złożone zarówno w Części 1 jak i Części 2 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tejże kwoty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 w/w Ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12983,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13435,50 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.